تاریخ راه اندازی پروژه رمزارزی اختصاصی دونالد ترامپ مشخص شد

دونالد ترامپ، نامزد پیشتاز جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا از تاریخ راه‌اندازی پروژه اختصاصی خود در حوزه رمزارزها خبر داد. به‌ گزارش تک‌ناک، دونالد ترامپ با انتشار یادداشتی در شبکه اجتماعی ایکس گفته است که این پروژه جدید در حوزه امور مالی غیرمتمرکز یا دیفای تعریف شده و «ورلد لیبرتی فایننشال» (World […] نوشته تاریخ راه اندازی پروژه رمزارزی اختصاصی دونالد ترامپ مشخص شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ - 11:00
 0  4
تاریخ راه اندازی پروژه رمزارزی اختصاصی دونالد ترامپ مشخص شد

دونالد ترامپ، نامزد پیشتاز جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا از تاریخ راه‌اندازی پروژه اختصاصی خود در حوزه رمزارزها خبر داد.

به‌ گزارش تک‌ناک، دونالد ترامپ با انتشار یادداشتی در شبکه اجتماعی ایکس گفته است که این پروژه جدید در حوزه امور مالی غیرمتمرکز یا دیفای تعریف شده و «ورلد لیبرتی فایننشال» (World Liberty Financial) نام دارد.

رسانه بیت‌کوینیست در گزارشی نوشته که ترامپ گفته است پروژه‌ او در تاریخ ۱۶ سپتامبر مصادف با ۲۵ شهریور راه‌اندازی خواهد شد.

رئيس جمهور سابق ایالات متحده از دنبال‌کنندگان خود در شبکه اجتماعی ایکس درخواست کرده است که در روز رونمایی از پروژه به اسپیس (برنامه داخلی ایکس برای جلسات شنیداری) بپیوندند.

دونالد ترامپ مدعی شده که پروژه‌‌ او همانند دیگر پروژه‌های حوزه دیفای قادر است با متحول‌ ساختن بخش بانکی، قواعد بازی در حوزه خدمات مالی را بر هم بزند.

دونالد ترامپ پروژه رمزارزی اختصاصی خود را راه‌اندازی می‌کند

به نظر می‌رسد پروژه ترامپ دو هدف عمده را دنبال می‌کند که اولی، گسترش جهانی استیبل کوین‌های متکی‌بر دلار آمریکا است و دیگری ترویج استفاده از برنامه‌های حوزه دیفای می‌باشد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که پروژه ورلد لیبرتی فایننشال می‌خواهد نقش استیبل کوین‌های متصل به دلار را به‌ عنوان ستوان فقرات حوزه دیفای تقویت کند.

از دیگر اهداف جانبی پروژه دونالد ترامپ، ارتقای دسترس‌پذیری و امنیت برنامه‌های دیفای، همچنین تقویت سلطه دلار آمریکا بر نظام پولی جهانی است.

پروژه ابتکاری ترامپ از همراهی خبرگان حوزه امنیت سایبری و پلتفرم آوه بهره خواهد برد.

این پروژه پیش‌تر در ماه اوت با نام «د دیفاینت وانز» (The DeFiant Ones) معرفی شد و اکنون با تجدید برند خود به دنبال این است که گام‌های مهمی را برای گسترش پذیرش حوزه دیفای بردارد.

نوشته تاریخ راه اندازی پروژه رمزارزی اختصاصی دونالد ترامپ مشخص شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow