تاریخ رونمایی از سری آیفون 16 مشخص شد

اگرچه شایعات تا حد زیادی به واقعیت نزدیک بودند، اما به طور کامل با آن مطابقت نداشتند. به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد رویداد رونمایی از سری جدید آیفون 16 را در تاریخ 9 سپتامبر (19 شهريور) برگزار کند. این اطلاعات از آنجا ناشی می‌شود که شرکت اپل امروز اقدام به ارسال دعوت‌نامه‌های رسمی […]

۰۶ شهریور , ۱۴۰۳ - 12:59
 0  4
تاریخ رونمایی از سری آیفون 16 مشخص شد

اگرچه شایعات تا حد زیادی به واقعیت نزدیک بودند، اما به طور کامل با آن مطابقت نداشتند. به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد رویداد رونمایی از سری جدید آیفون 16 را در تاریخ 9 سپتامبر (19 شهريور) برگزار کند. این اطلاعات از آنجا ناشی می‌شود که شرکت اپل امروز اقدام به ارسال دعوت‌نامه‌های رسمی برای رسانه‌ها کرده است، که نشان می‌دهد تاریخ دقیق این مراسم مشخص شده است.

در دعوت‌نامه‌های ارسال شده توسط اپل، شعار رویداد “زمان درخشیدن است” انتخاب شده که به نوعی اشاره به ویژگی‌ها و نوآوری‌های جدیدی دارد که قرار است در محصولات جدید این شرکت به نمایش گذاشته شود. این مراسم در سالن استیو جابز واقع در اپل پارک برگزار خواهد شد و ساعت شروع آن 10 صبح به وقت محلی است که معادل ساعت 8:30 بعد از ظهر به وقت ایران خواهد بود.

تاریخ رونمایی از سری آیفون 16

انتظار می‌رود که در این رویداد، اپل علاوه بر معرفی مدل‌های جدید آیفون 16، از نسل جدید اپل واچ سری 10 (که ممکن است با نام اپل واچ ایکس نیز شناخته شود) و همچنین ایرپادهای جدید خود رونمایی کند. این محصولات احتمالاً با بهبودهای قابل توجهی همراه خواهند بود که آن‌ها را از نسخه‌های قبلی به طور کامل متمایز می‌کند.

همان‌طور که همیشه مرسوم بوده، پیش‌سفارش تمامی دستگاه‌هایی که در این رویداد معرفی خواهند شد، به احتمال زیاد بلافاصله پس از پایان مراسم آغاز خواهد شد. شروع پیش‌سفارش‌ها معمولاً یک یا دو ساعت بعد از اتمام رویداد است. همچنین، بر اساس آخرین شایعات، احتمال می‌رود که اولین سری از کشورها این محصولات جدید را در تاریخ 20 سپتامبر (30 شهريور) دریافت کنند. بنابراین، علاقه‌مندان به خرید این دستگاه‌ها باید به زودی اقدام به ثبت سفارش‌های خود نمایند تا در اولین فرصت ممکن بتوانند آن‌ها را دریافت کنند.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow