توسعه بازی Beyond Good & Evil 2 همچنان ادامه دارد

بازی Beyond Good & Evil 2 که مدت‌هاست منتظر انتشار آن هستیم، همچنان در حال توسعه است و اکنون با انتصاب کارگردان جدید به مسیر خود ادامه می‌دهد. به گزارش تکناک، با وجود دوره‌ی طولانی و پرپیچ و خم توسعه که تقریباً ۲۰ سال است به طول انجامیده، Ubisoft با انتصاب فوزی مسمار، از کهنه‌کاران […] نوشته توسعه بازی Beyond Good & Evil 2 همچنان ادامه دارد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۴ آبان , ۱۴۰۳ - 17:00
 0  5
توسعه بازی Beyond Good & Evil 2 همچنان ادامه دارد

بازی Beyond Good & Evil 2 که مدت‌هاست منتظر انتشار آن هستیم، همچنان در حال توسعه است و اکنون با انتصاب کارگردان جدید به مسیر خود ادامه می‌دهد.

به گزارش تکناک، با وجود دوره‌ی طولانی و پرپیچ و خم توسعه که تقریباً ۲۰ سال است به طول انجامیده، Ubisoft با انتصاب فوزی مسمار، از کهنه‌کاران این شرکت، به عنوان کارگردان خلاق جدید بازی، نشان داده که همچنان متعهد به تکمیل این پروژه است.

فوزی مسمار که دو دهه در Ubisoft فعالیت کرده است (تقریباً به اندازه زمانی که توسعه Beyond Good & Evil 2 طول کشیده!) پیش‌تر به عنوان مدیر توسعه خلاق شرکت فعالیت می‌کرد.

او تجربه‌ای فراوان و سابقه درخشانی دارد و در راه‌اندازی موفقیت‌آمیز بیش از ۲۰ بازی نقش داشته است. این پروژه که تاکنون چندین تغییر در تیم ارشد خود داشته، از جمله جدایی خالق سری، میشل آنسل در سال ۲۰۲۰ به دلیل اتهامات رفتار سمی و درگذشت امیلی مورل، کارگردان خلاق قبلی در سال ۲۰۲۳، حالا به دستان مسمار سپرده شده است.

بازی Beyond Good & Evil 2 که مدت‌هاست منتظر انتشار آن هستیم، همچنان در حال توسعه است و اکنون با انتصاب کارگردان جدید به مسیر خود ادامه می‌دهد.

سخنگوی Ubisoft به Eurogamer گفت: «با بیش از ۲۰ سال تجربه به عنوان طراح بازی و کارگردان خلاق برنده جایزه، مسمار در راه‌اندازی موفقیت‌آمیز بیش از ۲۰ بازی نقشی کلیدی داشته است.» همچنین اضافه کرد که «او قبلاً به عنوان معاون بخش تحریریه با تیم Beyond Good & Evil 2 همکاری داشته و در نقش جدید خود بر ادامه چشم‌اندازی که توسط همکار و دوست فقیدمان، امیلی مورل، ترسیم شده بود، تمرکز دارد.»

با اینکه بیش از یک سال از آخرین باری که Ubisoft اعلام کرد که Beyond Good & Evil 2 همچنان در حال توسعه است می‌گذرد و هنوز چیزی از آن به نمایش گذاشته نشده، این پروژه همچنان زنده است.

این فرنچایز با انتشار نسخه ۲۰ سالگی Beyond Good & Evil که شامل محتواهای پشت صحنه و داستان‌های جدید مرتبط با Beyond Good & Evil 2 است (که به عنوان یک پیش‌درآمد عمل می‌کند)، همچنان در یادها باقی مانده است.

بحث درباره این بازی بار دیگر با انتشار گزارشی از Insider Gaming داغ شد که اعلام کرد برخی از اعضای تیم سابق بازی Prince of Persia: The Last Crown اکنون به این پروژه پیوسته‌اند.

نوشته توسعه بازی Beyond Good & Evil 2 همچنان ادامه دارد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow