تکنو با Phantom Ultimate 2 به دنیای گوشی‌های تاشو سه‌نمایشگره وارد می‌شود

تکنو Phantom Ultimate 2 گوشی مفهومی تاشو سه‌نمایشگره‌ای است که از تکنولوژی TDDI برای کاهش ضخامت و بهبود عملکرد استفاده می‌کند. به‌گزارش تک‌ناک، تکنو که پیش‌از‌این نیز چند گوشی‌ تاشو رونمایی کرده بود، اکنون با معرفی Phantom Ultimate 2، مرزهای این فناوری را جابه‌جا کرده است. این دستگاه با نمایشگر ۱۰ اینچی LTPO OLED و... نوشته تکنو با Phantom Ultimate 2 به دنیای گوشی‌های تاشو سه‌نمایشگره وارد می‌شود اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۷ شهریور , ۱۴۰۳ - 22:59
 0  1
تکنو با Phantom Ultimate 2 به دنیای گوشی‌های تاشو سه‌نمایشگره وارد می‌شود

تکنو Phantom Ultimate 2 گوشی مفهومی تاشو سه‌نمایشگره‌ای است که از تکنولوژی TDDI برای کاهش ضخامت و بهبود عملکرد استفاده می‌کند.

به‌گزارش تک‌ناک، تکنو که پیش‌از‌این نیز چند گوشی‌ تاشو رونمایی کرده بود، اکنون با معرفی Phantom Ultimate 2، مرزهای این فناوری را جابه‌جا کرده است. این دستگاه با نمایشگر ۱۰ اینچی LTPO OLED و مکانیزم لولای دوگانه، می‌تواند به سه بخش تا شود و تجربه‌ای منحصربه‌فرد از تبلتی کوچک را در‌اختیاران کاربر قرار دهد.

گوشی‌های تاشو فعلی در حال ازبین‌بردن مرز بین گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های کوچک هستند. بااین‌حال، گوشی مفهومی جدید تکنو صفحه‌نمایش بزرگ‌تری ارائه می‌دهد که با تبلت‌های معمولی رقابت می‌کند. این دستگاه می‌تواند از اندازه‌ی ۶/۴۸ اینچی هنگام تا‌شدن کامل تا ۱۰ اینچی LTPO OLED با رزولوشن ۱,۶۲۰ در ۲,۸۸۰ پیکسل و نسبت تصویر ۴:۳ گسترش یابد. تکنو Phantom Ultimate 2 یک گوشی پروتوتایپ سه‌نمایشگره‌ی تاشدنی است تکنو Phantom Ultimate 2 یک گوشی پروتوتایپ سه‌نمایشگره‌ی تاشدنی است

تکنو ادعا می‌کند Phantom Ultimate 2 اولین گوشی تاشو با فناوری TDDI است که درایور نمایشگر و سنسور لمسی را روی یک تراشه قرار می‌دهد. همچنین، از حالت شناور الکترومغناطیسی صفحه‌نمایش پشتیبانی می‌کند. با ضخامت تنها ۱۱ میلی‌متر هنگام تا‌شدن کامل، دستگاه مفهومی تکنو محصولی بسیار باریکی محسوب می‌شود. تکنو وعده است که مکانیزم لولای این گوشی مفهومی‌ تاشو تا ۳۰۰,۰۰۰ بار تا‌شدن دوام می‌آورد.

تکنو Phantom Ultimate 2 یک گوشی پروتوتایپ سه‌نمایشگره‌ی تاشدنی است

جی‌اس‌ام‌آرنا می‌نویسد که لولاهای دوگانه به کاهش چین‌خوردگی وسط صفحه‌نمایش نیز کمک می‌کنند. تکنو چندین روش استفاده‌ی منحصربه‌فرد برای Phantom Ultimate 2 پیش‌بینی می‌کند؛ از‌جمله حالت لپ‌تاپی با نیمه‌ی پایینی تا‌شده با صفحه‌کلیدی برای یادداشت‌برداری. حالت چادر نیز دو قسمت مساوی نمایشگر را در طرفین مقابل برای مکالمات رو‌در‌رو با ترجمه‌ی زنده قرار می‌دهد. تکنو Phantom Ultimate 2 یک گوشی پروتوتایپ سه‌نمایشگره‌ی تاشدنی است تکنو Phantom Ultimate 2 یک گوشی پروتوتایپ سه‌نمایشگره‌ی تاشدنی است

تکنو می‌گوید که گوشی مفهومی فانتوم آلتیمیت ۲ در فاز تحقیقات فنی اولیه قرار دارد. این گوشی تاشدنی سه‌نمایشگره انتظار می‌رود پس از تکمیل مراحل توسعه، اوایل سال آینده روانه‌ی بازار شود.

نوشته تکنو با Phantom Ultimate 2 به دنیای گوشی‌های تاشو سه‌نمایشگره وارد می‌شود اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow