جاستین سان اتریوم‌های خود را جابه‌جا کرد؛ اتفاقی بزرگ در راه است؟

براساس گزارش رسانه‌های مشهور دنیای کریپتو، جاستین سان، خالق ترون و از سرمایه‌گذاران بزرگ حوزه‌ی رمزارزها، اتریوم‌های خود را جابه‌جا کرده است. به‌گزارش تک‌ناک، جاستین سان، بنیان‌گذار ترون، مقادیر زیادی از اتریوم‌های خود را از حساب‌های مربوط به سهام‌گذاری (Staking) خارج و به یکی از صرافی‌های متمرکز منتقل کرده است. این اقدام باعث شده است... نوشته جاستین سان اتریوم‌های خود را جابه‌جا کرد؛ اتفاقی بزرگ در راه است؟ اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۰ مرداد , ۱۴۰۳ - 05:59
 0  4
جاستین سان اتریوم‌های خود را جابه‌جا کرد؛ اتفاقی بزرگ در راه است؟

براساس گزارش رسانه‌های مشهور دنیای کریپتو، جاستین سان، خالق ترون و از سرمایه‌گذاران بزرگ حوزه‌ی رمزارزها، اتریوم‌های خود را جابه‌جا کرده است.

به‌گزارش تک‌ناک، جاستین سان، بنیان‌گذار ترون، مقادیر زیادی از اتریوم‌های خود را از حساب‌های مربوط به سهام‌گذاری (Staking) خارج و به یکی از صرافی‌های متمرکز منتقل کرده است. این اقدام باعث شده است تا گمانه‌زنی‌هایی در محافل رمزارزی با محوریت فروش انبوه اتریوم شکل بگیرد.

به‌نقل از کریپتودنس، گزارش مؤسسه‌های تحلیلی نشان می‌دهد که جاستین سان اخیراً ۱,۷۶۸ اتریوم به‌ارزش بیش از ۵/۹ میلیون دلار را از حساب‌های سپرده‌گذاری رمزارزی خارج کرده است. از این مقدار او ۸۱۰ اتریوم به‌ارزش تقریبی ۲/۷ میلیون دلار را به حسابش نزد صرافی پولونیکس منتقل کرده است.

فروش اتریوم‌های جاستین سان

پیش‌تر سقوط ۱۰ درصدی قیمت اتریوم در اوایل ماه جولای، به تحمیل زیان هنگفتی به دارایی‌های جاستین سان منجر شده بود. در فاصله‌ی میان ماه فوریه و ژوئن ۲۰۲۴، او توانسته است حجم انبوهی اتریوم به‌دست آورد که برآوردها می‌گویند دست‌کم ۳۶۱ هزار واحد بوده است.

بنیان‌گذار ترون موفق شده است تا پیش از افت بازار در ماه جولای، با سرمایه‌گذاری‌ در دارایی‌های مختلف سود چشمگیر ۵۸ میلیون دلاری به‌جیب بزند. بااین‌حال پس از وقوع افت، سود او به زیان تبدیل شد و ضرری ۶۶ میلیون دلاری روی دست او باقی ماند؛ زیرا قیمت اتریوم به کمتر از ۲,۸۰۰ دلار سقوط کرد. هم‌اکنون و در لحظه‌ی نگارش این خبر، هر واحد اتریوم با قیمت ۳,۳۲۳ دلار دادوستد می‌شود.

نوشته جاستین سان اتریوم‌های خود را جابه‌جا کرد؛ اتفاقی بزرگ در راه است؟ اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow