دستیار هوش مصنوعی Gemini با قابلیت‌های جدید در راه است

به زودی با قابلیت‌های جدید دستیار هوش مصنوعی Gemini گوگل، می‌توان به تماس‌ها و پیام‌ها حتی در زمان قفل بودن صفحه گوشی پاسخ داد. به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، بر اساس بررسی‌های فنی اخیر (بررسی APK برنامه گوگل نسخه 15.42.30.28.arm64 beta)، دستیار هوشمند Gemini گوگل قرار است قابلیت‌های جدیدی پیدا کند. همچنین انتظار می‌رود تغییراتی […] نوشته دستیار هوش مصنوعی Gemini با قابلیت‌های جدید در راه است اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۱ آبان , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  2
دستیار هوش مصنوعی Gemini با قابلیت‌های جدید در راه است

به زودی با قابلیت‌های جدید دستیار هوش مصنوعی Gemini گوگل، می‌توان به تماس‌ها و پیام‌ها حتی در زمان قفل بودن صفحه گوشی پاسخ داد.

به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، بر اساس بررسی‌های فنی اخیر (بررسی APK برنامه گوگل نسخه 15.42.30.28.arm64 beta)، دستیار هوشمند Gemini گوگل قرار است قابلیت‌های جدیدی پیدا کند. همچنین انتظار می‌رود تغییراتی در ظاهر و شیوه کار با این دستیار هوشمند ایجاد شود.

در حال حاضر، هر دو دستیار گوگل و Gemini به فرمان صوتی “Hey Google” برای مدیریت تماس‌ها و پیام‌ها پاسخ می‌دهند. با وجود این، تنها دستیار گوگل قادر است این کار را در حالت قفل بودن دستگاه انجام دهد.

نتایج تجزیه APK نشان می‌دهد که گوگل در تلاش است تا قابلیت‌های مشابهی را به دستیار Gemini نیز اضافه کند و به این ترتیب، امکان تعامل آسان‌تر کاربران با دستگاه‌های خود را فراهم آورد.

با فعال‌سازی یک کلید روشن/خاموش جدید، کاربران می‌توانند انتخاب کنند که آیا می‌خواهند دستیار هوشمند Gemini در هنگام قفل بودن دستگاه، قابلیت برقراری تماس و ارسال پیام را داشته باشد یا خیر.

گوگل می‌گوید که حتی با فعال بودن این ویژگی، برای پاسخ به پیام‌هایی که حاوی اطلاعات شخصی مانند ایمیل‌ها است، باز کردن قفل دستگاه به منظور حفظ امنیت اطلاعات حساس الزامی می‌باشد.

فعال‌سازی این قابلیت مزایای متعددی را به همراه دارد. کاربران می‌توانند بدون نیاز به باز کردن قفل دستگاه، به پیام‌های فوری پاسخ دهند یا تماس‌های سریع برقرار کنند.

این ویژگی به‌ ویژه در شرایطی که زمان محدود است یا دسترسی مستقیم به دستگاه دشوار می‌باشد، بسیار کاربردی خواهد بود.

همچنین پنجره شناور Gemini ممکن است ساده‌تر شده باشد و با وارد کردن متن، به صورت عمودی گسترش یابد. این موضوع تجربه کاربری را روان‌تر می‌کند.

Gemini با قابلیت‌های جدید ارتقا پیدا می کند

همچنین، افزونه‌های Gemini ممکن است به بخش‌هایی مانند: ارتباطات، کنترل دستگاه، سفر، رسانه و بهره‌وری تقسیم‌بندی شوند. این تغییر، سازمان‌دهی را بهبود می‌بخشد و یافتن افزونه‌های مورد نظر را برای کاربران آسان‌تر می‌کند.

لازم به ذکر است که بررسی فایل APK، به ما امکان می‌دهد تا به ویژگی‌های بالقوه‌ای دست یابیم که امکان دارد در نسخه‌های آینده ارائه شوند. این یافته‌ها نشان می‌دهد که گوگل به طور مداوم در حال توسعه و بهبود دستیار هوشمند Gemini است تا تجربه کاربری را ارتقا دهد.

ارتقای Gemini با قابلیت‌های جدید

گفتنی است که قابلیت استفاده از Gemini برای تماس‌ها و پیام‌ها بدون نیاز به باز کردن قفل گوشی، بسیار کاربردی خواهد بود. همچنین تغییرات پیشنهادی در رابط کاربری که به سمت سادگی و سازماندهی بیشتر پیش می‌روند، نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

نوشته دستیار هوش مصنوعی Gemini با قابلیت‌های جدید در راه است اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow