رندرهای فاش‌شده از گلکسی S25 اولترا طراحی ظاهری آن را به‌تصویر می‌کشد

رندرهای تازه‌فاش‌شده از گلکسی S25 اولترا بازطراحی بخش دوربین را نشان می‌دهند که حاکی از استفاده از سنسورهای قدرتمندتر است. به‌گزارش تک‌ناک، با نزدیک‌شدن به تاریخ عرضه سری گلکسی S25، یکی از پرسش‌های اصلی درباره دستگاه‌های این سری آن است که آیا از پردازنده اگزینوس ۲۵۰۰ استفاده خواهند کرد یا خیر؟ درحالی‌که این موضوع همچنان […] نوشته رندرهای فاش‌شده از گلکسی S25 اولترا طراحی ظاهری آن را به‌تصویر می‌کشد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۷ مهر , ۱۴۰۳ - 02:00
 0  2
رندرهای فاش‌شده از گلکسی S25 اولترا طراحی ظاهری آن را به‌تصویر می‌کشد

رندرهای تازه‌فاش‌شده از گلکسی S25 اولترا بازطراحی بخش دوربین را نشان می‌دهند که حاکی از استفاده از سنسورهای قدرتمندتر است.

به‌گزارش تک‌ناک، با نزدیک‌شدن به تاریخ عرضه سری گلکسی S25، یکی از پرسش‌های اصلی درباره دستگاه‌های این سری آن است که آیا از پردازنده اگزینوس ۲۵۰۰ استفاده خواهند کرد یا خیر؟ درحالی‌که این موضوع همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، تغییرات دیگری که سامسونگ برای این گوشی‌ها در نظر گرفته، توجه رسانه‌ها و علاقه‌مندان را جلب کرده است. برای نمونه، طراحی گلکسی S25 اولترا درمقایسه‌با مدل‌های قبلی خود تغییرات مهمی خواهد کرد.

یکی از تغییرات مهم در گلکسی S25 اولترا مربوط به گوشه‌های این دستگاه است. سامسونگ این‌بار به‌جای استفاده از گوشه‌های تیز و زاویه‌دار، از طراحی با گوشه‌های گرد استفاده کرده است. این تغییر طراحی گوشی را نه‌تنها زیباتر، بلکه ارگونومیک‌تر کرده است. بسیاری از کاربران مدل‌های قبلی از تیز‌بودن گوشه‌های اولترا شکایت می‌کردند که باعث می‌شد استفاده طولانی‌مدت از این گوشی برایشان ناراحت‌کننده باشد. اکنون، با این تغییرات تجربه کاربری به‌ویژه هنگام حمل‌ونقل و استفاده از دستگاه بهبود چشمگیری خواهد یافت.

علاوه‌براین، سامسونگ طراحی جدیدی برای محل قرارگیری قلم S Pen در نظر گرفته است. طبق اطلاعات فاش‌شده، محل قرارگیری قلم در نزدیکی گوشه گرد پایین سمت راست گوشی قرار دارد. این جای‌گذاری به کاربران اجازه می‌دهد تا سریع‌تر و راحت‌تر قلم را از جای خود خارج کنند و از آن برای یادداشت‌برداری یا کشیدن طرح‌های سریع استفاده کنند.

رندرهای منتشر شده از گلکسی S25 اولترا، طراحی مجدد ماژول دوربین را نشان می‌دهند که حاکی از استفاده از سنسورهای تصویر نسل جدید و قدرتمندتر است

به‌نقل از فون‌آرنا، این تنها تغییر در طراحی نیست. سامسونگ توجه ویژه‌ای به بخش دوربین‌های گلکسی S25 اولترا نیز نشان داده است. شایعات حاکی از آن است که این گوشی با دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی ۱ اینچی ایزوسل سامسونگ مجهز خواهد شد. این حسگر پیکسل‌های بزرگ‌تری دارد که به بهبود کیفیت تصاویر به‌ویژه در شرایط نور کم یا عکاسی شبانه کمک می‌کند. انتظار می‌رود این تغییرات باعث شود تا تصاویر با جزئیات بیشتر و روشنایی بهتری ثبت شوند.

علاوه‌بر دوربین اصلی، دوربین فوق‌عریض گلکسی S25 اولترا نیز ارتقا خواهد یافت. شایعات نشان می‌دهند که رزولوشن دوربین فوق‌عریض از ۱۲ به ۵۰ مگاپیکسل تغییر می‌کند. گفته می‌شود این دوربین از حسگر جدید ایزوسل JN3 با پیکسل‌های ۰/۷ میکرونی استفاده خواهد کرد؛ هرچند سامسونگ هنوز رسماً این حسگر را معرفی نکرده است. این تغییرات به‌همراه طراحی جدید بدنه که شامل گوشه‌های گرد است، در تصاویر فاش‌شده نیز دیده شده است.

در‌مجموع، اگرچه سری گلکسی S25 با تغییرات اساسی در بخش طراحی همراه نشده است، بهبودهای کوچک و مؤثر در ارگونومی و عملکرد دوربین‌ها می‌تواند آن را به گزینه‌ای محبوب در میان طرفداران سامسونگ تبدیل کند.

نوشته رندرهای فاش‌شده از گلکسی S25 اولترا طراحی ظاهری آن را به‌تصویر می‌کشد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow