سامسونگ انتشار نسخه بتای One UI 7 را به‌تعویق انداخت

سامسونگ فعلاً برنامه‌ای برای انتشار نسخه‌ی بتای One UI 7 ندارد. این یعنی کاربران باید مدت بیشتری برای تجربه‌ی ویژگی‌ها و تغییرات جدید این رابط کاربری صبر کنند. به‌گزارش تک‌ناک، به‌نظر می‌رسد سامسونگ درحال‌حاضر برنامه‌ای برای انتشار نسخه‌ی بتای One UI 7 در آینده‌ی نزدیک ندارد. ازاین‌رو، طرفداران سامسونگ ممکن است مجبور باشند برای تجربه‌ی... نوشته سامسونگ انتشار نسخه بتای One UI 7 را به‌تعویق انداخت اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۶ مرداد , ۱۴۰۳ - 05:59
 0  3
سامسونگ انتشار نسخه بتای One UI 7 را به‌تعویق انداخت

سامسونگ فعلاً برنامه‌ای برای انتشار نسخه‌ی بتای One UI 7 ندارد. این یعنی کاربران باید مدت بیشتری برای تجربه‌ی ویژگی‌ها و تغییرات جدید این رابط کاربری صبر کنند.

به‌گزارش تک‌ناک، به‌نظر می‌رسد سامسونگ درحال‌حاضر برنامه‌ای برای انتشار نسخه‌ی بتای One UI 7 در آینده‌ی نزدیک ندارد. ازاین‌رو، طرفداران سامسونگ ممکن است مجبور باشند برای تجربه‌ی جدیدترین رابط کاربری سامسونگ برپایه‌ی اندروید ۱۵ تا زمان اعلام رسمی صبر کنند.

به‌نقل از نئووین، پیش‌از‌این شایعه شده بود که انتشار نسخه‌ی بتای One UI 7 ممکن است در هفته‌ی سوم آگوست آغاز شود؛ اما بسیار بعید به‌نظر می‌رسد. درحالی‌که دلیل تأخیر مشخص نیست، تصور می‌شود که سامسونگ هنوز باید بسیاری از باگ‌ها را قبل از آماده‌شدن به‌روزرسانی برای انتشار نسخه‌ی بتا برطرف کند؛ زیرا انتظار می‌رود One UI 7 به‌روزرسانی بزرگی با تغییرات اساسی باشد.

عرضه نسخه بتای One UI 7

اخیراً فهرست ویژگی‌های One UI 7 منتشر شده است که به تمام تغییراتی اشاره می‌کند که با این به‌روزرسانی در گوشی گلکسی خود می‌توانید دریافت کنید. همچنین، شایعه شده است که One UI 7 ماژول اختصاصی برای بازی به نام Good Lock خواهد داشت که برای دسترسی به تنظیمات بازی به‌کار می‌رود.

افزون‌براین، One UI 7 احتمالاً شامل آیکون‌های برنامه‌ی جدید، رابط کاربری جدید دوربین، آیکون‌های باتری جدید با انیمیشن‌های شارژ جدید روی صفحه‌ی قفل و انیمیشن‌های جدید خواهد بود. افزون‌براین، سامسونگ می‌تواند به کاربران اجازه دهد تا آیکون‌های برنامه و پوشه را با تصاویر شخصی سفارشی کنند.

سامسونگ ممکن است نوار جست‌وجویی در پایین کشو اپلیکیشن‌ها معرفی کند که استفاده با یک دست را آسان‌تر می‌کند. اگرچه شایعاتی مبنی‌بر معرفی کشو اپلیکیشن پیمایش عمودی در One UI 7 وجود داشت، منبعی معتبر تأیید کرده است که نشانه‌ای از آن در One UI 7 وجود ندارد.

نوشته سامسونگ انتشار نسخه بتای One UI 7 را به‌تعویق انداخت اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow