سامسونگ نسخه ویژه گلکسی زد فولد ۶ را شاید هفته آینده معرفی کند

سامسونگ به‌تازگی اعلام کرده است که نسخه ویژه گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۶ را احتمالاً در هفته آینده روانه بازار خواهد کرد. به‌گزارش تک‌ناک، طبق بیانیه‌ای رسمی که امروز منتشر شد، سامسونگ ۲۵ اکتبر (۴ آبان) دستگاهی جدید از خانواده گلکسی را معرفی خواهد کرد. سامسونگ به‌طور مستقیم به نام این دستگاه اشاره‌ای نکرده […] نوشته سامسونگ نسخه ویژه گلکسی زد فولد ۶ را شاید هفته آینده معرفی کند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۷ مهر , ۱۴۰۳ - 02:00
 0  3
سامسونگ نسخه ویژه گلکسی زد فولد ۶ را شاید هفته آینده معرفی کند

سامسونگ به‌تازگی اعلام کرده است که نسخه ویژه گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۶ را احتمالاً در هفته آینده روانه بازار خواهد کرد.

به‌گزارش تک‌ناک، طبق بیانیه‌ای رسمی که امروز منتشر شد، سامسونگ ۲۵ اکتبر (۴ آبان) دستگاهی جدید از خانواده گلکسی را معرفی خواهد کرد. سامسونگ به‌طور مستقیم به نام این دستگاه اشاره‌ای نکرده است. بااین‌همه، بسیاری از کارشناسان معتقدند که این محصول همان نسخه ویژه گلکسی زد فولد است که پیش‌از‌این در گزارش‌ها و شایعه‌ها به آن اشاره شده بود.

طراحی نسخه ویژه گلکسی زد فولد ۶

به‌نقل از گیزموچاینا، اولین اطلاعات درباره طراحی این گوشی در ماه سپتامبر منتشر شد. در یکی از گزارش‌ها، اشاره‌ای کلی به طراحی نسخه ویژه این گوشی تاشو شده بود. دستگاه مذکور با تغییراتی در ماژول دوربین درمقایسه‌با نسخه استاندارد همراه خواهد بود. به‌جای طراحی قرصی‌شکل دوربین در نسخه استاندارد، نسخه ویژه از ماژول دوربینی با فرم مستطیلی بهره خواهد برد که ظاهری متفاوت به گوشی می‌بخشد.

در‌کنار این تغییرات، افشاگر معروف، ایوان بلس (Evan Blass)، نیز تصویری نزدیک از طراحی دوربین این گوشی را به‌‌اشتراک گذاشته است. تصویر یادشده نشان‌دهنده قاب لوکس رزگلد با سطحی بافت‌دار است که علاوه‌بر زیبایی، به بهبود در دست گرفتن و استفاده آسان‌تر از دستگاه کمک می‌کند.

سامسونگ به تازگی اعلام کرده است که نسخه ویژه گوشی تاشوی گلکسی زد فولد به زودی روانه بازار خواهد شد.

ارتقاهای مهم در نسخه ویژه گلکسی زد فولد ۶

این گوشی به‌غیر از زبان طراحی جدید، با ارتقا‌های درخورتوجهی نیز همراه خواهد بود. شایعات حاکی از آن است که سامسونگ بهبودهای چشمگیری را در دوربین این نسخه اعمال کرده است. اگرچه هنوز جزئیات دقیقی از این بهبودها منتشر نشده است؛ اما انتظار می‌رود دوربین نسخه ویژه عملکرد بهتری از نسخه استاندارد ارائه دهد.

یکی از تغییرات مهم دیگر این گوشی، بهبود لولا و نمایشگر تاشو آن است. افشاگر دیگری با نام آیس یونیورس اشاره کرده است که چین‌خوردگی نمایشگر در نسخه ویژه کمتر از نسخه استاندارد زد فولد ۶ خواهد بود. این تغییر بسیار مهم خواهد بود؛ زیرا بسیاری از کاربران قبلی از نقص‌های مربوط به چین‌خوردگی نمایشگر در مدل‌های پیشین انتقاد می‌کردند.

افزایش ابعاد نمایشگرها

شایعات حاکی از آن است که نسخه ویژه گلکسی زد فولد ۶ با افزایش ابعاد نمایشگرها همراه خواهد بود. اندازه نمایشگر داخلی در حالت بازشده به ۸ اینچ خواهد رسید که در مقایسه با اندازه ۷/۶ اینچی نسخه استاندارد زد فولد ۶ بزرگ‌تر است. نمایشگر خارجی نیز از ۶/۳ به ۶/۵ اینچ افزایش خواهد یافت که تجربه کاربری بهتری را به کاربران ارائه می‌دهد.

سامسونگ به تازگی اعلام کرده است که نسخه ویژه گوشی تاشوی گلکسی زد فولد به زودی روانه بازار خواهد شد.

عرضه محدود نسخه ویژه گلکسی زد فولد ۶

با تمام این ارتقاها و ویژگی‌های جذاب، دسترسی به نسخه ویژه گلکسی زد فولد ممکن است دشوار باشد. طبق گزارش‌ها، این گوشی با عرضه محدودی همراه خواهد بود و عمدتاً در کشورهای کره‌جنوبی و چین عرضه خواهد شد. به‌نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد نسخه ویژه را به‌عنوان محصولی لوکس و خاص برای بازارهای محدود عرضه کند.

نوشته سامسونگ نسخه ویژه گلکسی زد فولد ۶ را شاید هفته آینده معرفی کند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow