سری پیکسل ۹ گوگل به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ عرضه می‌شود

برای اولین‌بار گوشی‌های هوشمند سری پیکسل ۹ گوگل با جدیدترین نسخه‌ی اندروید عرضه نخواهند شد. بااین‌حال، برخی از ویژگی‌های اندروید ۱۵ به این نسخه منتقل شده است. به‌گزارش تک‌ناک، برای اولین‌بار گوشی‌های جدید گوگل با جدیدترین نسخه‌ی سیستم‌عامل اندروید عرضه نمی‌شوند. برخلاف رویه‌ی معمول، سری پیکسل ۹ با اندروید ۱۴ به بازار عرضه خواهد شد.... نوشته سری پیکسل ۹ گوگل به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ عرضه می‌شود اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۴ مرداد , ۱۴۰۳ - 05:59
 0  3
سری پیکسل ۹ گوگل به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ عرضه می‌شود

برای اولین‌بار گوشی‌های هوشمند سری پیکسل ۹ گوگل با جدیدترین نسخه‌ی اندروید عرضه نخواهند شد. بااین‌حال، برخی از ویژگی‌های اندروید ۱۵ به این نسخه منتقل شده است.

به‌گزارش تک‌ناک، برای اولین‌بار گوشی‌های جدید گوگل با جدیدترین نسخه‌ی سیستم‌عامل اندروید عرضه نمی‌شوند. برخلاف رویه‌ی معمول، سری پیکسل ۹ با اندروید ۱۴ به بازار عرضه خواهد شد.

وقتی مشتریان هفته‌ی آینده دستگاه‌های پیکسل ۹ و پیکسل ۹ پرو ایکس ال را از جعبه خارج کنند، با سیستم‌عامل اندروید ۱۴ مواجه خواهند شد. این در حالی است که تاکنون گوشی‌های پیکسل به‌عنوان نماینده‌ی نسخه ‌یجدید اندروید شناخته می‌شدند.

شایان ذکر است که برخی از ویژگی‌های معرفی‌شده در نسخه‌ی بتای اندروید ۱۵ به اندروید ۱۴ منتقل شده‌اند. به‌عنوان مثال، رابط کاربری اصلاح‌شده‌ی اسکرین‌شات که پیش‌نمایش را بالای نوار جدید قرص‌شکل با دکمه‌های گرد نمایش می‌دهد، در پیکسل ۹ مشهود است. با‌توجه‌به تجربیات گذشته، طراحی جدید با قابلیت یادآوری در اسکرین‌شات‌های پیکسل ادغام شده است.

گوشی‌های هوشمند سری پیکسل ۹ گوگل با آخرین نسخه اندروید عرضه نخواهند شد.

به‌نقل از 9to5google، یکی از ویژگی‌هایی که به اندروید ۱۵ نیاز دارد، فضای خصوصی (Private space) است؛ زیرا این ویژگی نیازمند تغییر بزرگ‌تری در سیستم‌عامل است.

تمام ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی پیکسل روی اندروید ۱۴ اجرا می‌شوند. این شامل Gemini Live و پوشش جدید جمنای است که روی برنامه‌ها شناور می‌شود و نیز هوش مصنوعی مولد تصویر Pixel Studio. در بخش دوربین، ویژگی‌های «Add me» و «Reimagine with» معرفی شده است.

اندروید ۱۵ از‌طریق به‌روزرسانی «Pixel Drop» که اکنون به‌جای «Feature Drops» نامیده می‌شود، به سری پیکسل ۹ خواهد رسید. احتمالاً این تصمیم در پی عرضه‌ی زودهنگام گوشی‌های سری پیکسل ۹ درمقایسه‌با سال گذشته اتخاذ شده است. درحال‌حاضر، اندروید ۱۵ در نسخه‌ی بتای ۴/۱ قرار دارد و برای استفاده‌ی روزمره به پایداری نسبی دست یافته است.

نوشته سری پیکسل ۹ گوگل به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ عرضه می‌شود اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow