عرضه جهانی هواوی میت پد پرو 12.2 (مدل 2024) تأیید شد

شرکت هواوی در حال آماده‌سازی برای برگزاری یک رویداد بزرگ در روز پنج‌شنبه، 19 سپتامبر (29 شهريور)، است که طی آن احتمالاً از ساعت هوشمند هواوی «واچ جی تی 5» (Huawei Watch GT 5) و همچنین «واچ دی 2» (Watch D2) رونمایی خواهد کرد. اما یکی از مهم‌ترین محصولات این رویداد که انتظار می‌رود توجه […]

۲۷ شهریور , ۱۴۰۳ - 01:00
 0  4
عرضه جهانی هواوی میت پد پرو 12.2 (مدل 2024) تأیید شد

شرکت هواوی در حال آماده‌سازی برای برگزاری یک رویداد بزرگ در روز پنج‌شنبه، 19 سپتامبر (29 شهريور)، است که طی آن احتمالاً از ساعت هوشمند هواوی «واچ جی تی 5» (Huawei Watch GT 5) و همچنین «واچ دی 2» (Watch D2) رونمایی خواهد کرد. اما یکی از مهم‌ترین محصولات این رویداد که انتظار می‌رود توجه زیادی را به خود جلب کند، تبلت «هواوی میت پد پرو 12.2 (مدل 2024)» است که پیش‌تر در ماه اوت در چین معرفی شده بود و اکنون برای عرضه در بازارهای جهانی آماده شده است.

یکی از ویژگی‌های برجسته این تبلت، نمایشگر اولد دو لایه Tandem است که به طور خاص برای میت پد پرو 12.2 (مدل 2024) طراحی شده است. این نمایشگر با روشنایی بالا (تا 2000 نیت) و دوام بیشتر (سه برابر بیشتر از اولدهای معمولی) عرضه می‌شود و علاوه بر این، 33 درصد مصرف انرژی کمتری دارد.

نمایشگر PaperMatte یکی از نوآوری‌های مهم این تبلت است که به طور قابل توجهی بازتاب و درخشش صفحه را کاهش داده (تا 60 درصد) و تجربه نوشتن بر روی کاغذ واقعی را با استفاده از قلم استایلوس M-Pencil هواوی شبیه‌سازی می‌کند. این ویژگی برای طراحان و هنرمندان دیجیتال که به دنبال تجربه‌ای طبیعی‌تر در نوشتن و طراحی هستند، یک مزیت بزرگ به شمار می‌رود. همچنین، با نرخ تازه‌سازی 144 هرتز، صفحه نمایش این تبلت بسیار سریع و پاسخگو است که به شما امکان می‌دهد به راحتی و بدون تاخیر بر روی صفحه طراحی کنید.

هواوی میت پد پرو 12.2 (مدل 2024)

یکی از برنامه‌های کلیدی این تبلت برای طراحان، اپلیکیشن Huawei GoPaint است که ابزارها و قابلیت‌های متعددی برای طراحی و نقاشی دیجیتال ارائه می‌دهد و به کاربران اجازه می‌دهد به شکل حرفه‌ای به خلق آثار هنری بپردازند. این تبلت همچنین با یک کاور صفحه کلید عرضه می‌شود که قابلیت تنظیم زاویه صفحه نمایش را دارد؛ به گونه‌ای که می‌توان آن را به راحتی در زاویه‌ای مناسب برای طراحی قرار داد یا به عنوان یک تبلت استاندارد از آن استفاده کرد.

اما میت پد پرو 12.2 (مدل 2024) تنها محصول جدید هواوی در این رویداد نخواهد بود. این شرکت قرار است از تبلت دیگری به نام «میت پد 12 ایکس» نیز رونمایی کند. هنوز اطلاعات دقیقی از این مدل در دسترس نیست، اما بر اساس شایعات، احتمال دارد که میت پد ایر (2024) نیز معرفی شود.

با نزدیک شدن به تاریخ رویداد، انتظار می‌رود جزئیات بیشتری از این محصولات فاش شود. اما بی‌شک میت پد پرو 12.2 با نمایشگر جدید و امکانات پیشرفته خود می‌تواند یکی از محصولات جذاب و مورد توجه در بازارهای جهانی باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و جزئیات دقیق‌تر، باید تا روز پنج‌شنبه صبر کنیم تا هواوی رسماً از این تبلت‌ها و ساعت‌های هوشمند جدید خود رونمایی کند.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow