فروش گوشی‌های وان ‌پلاس در آلمان بازهم متوقف شد

شرکت وان پلاس باردیگر به‌دلیل اختلاف بر سر حق اختراع، با ممنوعیت فروش گوشی‌های هوشمند خود در آلمان روبه‌رو شد. به‌گزارش تک‌ناک، وان پلاس باردیگر درگیر مشکل حقوقی جدی در آلمان شده است. این شرکت که پیش‌تر به‌دلیل اختلاف بر سر پتنت‌های نوکیا، به‌مدت دو سال از بازار این کشور دور مانده بود، پس از […] نوشته فروش گوشی‌های وان ‌پلاس در آلمان بازهم متوقف شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۱۱ مهر , ۱۴۰۳ - 20:00
 0  1
فروش گوشی‌های وان ‌پلاس در آلمان بازهم متوقف شد

شرکت وان پلاس باردیگر به‌دلیل اختلاف بر سر حق اختراع، با ممنوعیت فروش گوشی‌های هوشمند خود در آلمان روبه‌رو شد.

به‌گزارش تک‌ناک، وان پلاس باردیگر درگیر مشکل حقوقی جدی در آلمان شده است. این شرکت که پیش‌تر به‌دلیل اختلاف بر سر پتنت‌های نوکیا، به‌مدت دو سال از بازار این کشور دور مانده بود، پس از حل آن مشکل، مجدداً با مانعی مشابه مواجه شده است.

شرکت InterDigital با طرح دعوی جدید، بار‌دیگر مانع فروش گوشی‌های هوشمند وان‌پلاس در آلمان شد. این شرکت ادعا می‌کند که وان‌پلاس از فناوری‌های 5G پتنت‌شده‌ی آن بدون مجوز استفاده می‌کند. بااین‌حال، سایر محصولات وان پلاس مانند وان پلاس پد ۲ و وان پلاس بادز پرو ۳ و وان پلاس واچ ۲ همچنان در وب‌سایت آلمانی شرکت دردسترس هستند.

شرکت وان پلاس بار دیگر به دلیل اختلاف بر سر حق اختراع، با ممنوعیت فروش گوشی‌های هوشمند خود در آلمان روبرو شد.

به‌نقل از گیزموچاینا، وان‌پلاس با انتشار بیانیه‌ای ضمن تأکید بر اهمیت حقوق مالکیت معنوی، اعلام کرده است که برای حل اختلاف با InterDigital و رفع این مشکل، مذاکرات خود را ادامه خواهد داد. این شرکت به کاربرانش اطمینان داده است که پشتیبانی از دستگاه‌های موجود همچنان ادامه خواهد یافت و به تعهد خود در بازار اروپا پایبند خواهد بود.

اختلاف حقوقی بین وان‌پلاس و InterDigital همچنان ادامه دارد و آینده‌ی فروش وان ‌پلاس ۱۳ در بازار آلمان را تحت‌الشعاع قرار داده است. این اختلاف می‌تواند به مانعی جدی برای حضور وان ‌پلاس در یکی از بازارهای مهم اروپایی، یعنی آلمان، تبدیل شود.

با‌توجه‌به تجربه‌ی قبلی این شرکت در اختلاف با نوکیا که تقریباً دو سال به طول انجامید، وان‌ پلاس به‌دنبال یافتن راهکاری سریع برای حل این مشکل است. به‌ویژه با نزدیک‌شدن به زمان عرضه‌ی وان‌ پلاس ۱۳، هرگونه تأخیر در حل این اختلاف می‌تواند به‌طور جدی به فروش پرچم‌دار جدید این شرکت در بازار آلمان آسیب بزند و فرصت‌های ارزشمندی را از دسترس وان ‌پلاس خارج کند.

مشکلات وان پلاس فقط به اختلافات حقوقی در آلمان محدود نمی‌شود. این شرکت در بازار هند نیز با مشکلات جدی روبه‌رو است. انجمن خرده‌فروشان موبایل هند (AIMRA) وان پلاس و دیگر برندهای چینی را به اعمال سیاست‌های ضد‌رقابتی و ایجاد قراردادهای انحصاری متهم کرده است. این موضوع نه‌تنها به خرده‌فروشان سنتی آسیب می‌رساند؛ بلکه می‌تواند عملیات وان پلاس در بازار بزرگ هند را نیز پیچیده‌تر کند.

نوشته فروش گوشی‌های وان ‌پلاس در آلمان بازهم متوقف شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow