فوجیتسو سبک‌ترین لپ‌تاپ ۱۴ اینچی دنیا را با بدنه فیبر کربنی معرفی کرد

فوجیتسو سبک‌ترین لپ‌تاپ ۱۴ اینچی جهان با نام Zero Lifebook WU5/J3 را رونمایی کرد. بدنه این لپ‌تاپ از فیبر کربن ساخته شده که وزنش را بسیار کاهش داده است. به‌گزارش تک‌ناک،‌شرکت فوجیتسو لپ‌تاپ جدیدی به نام FMV Zero Lifebook WU5/J3 معرفی کرده است که به‌عنوان سبک‌ترین لپ‌تاپ ۱۴ اینچی جهان شناخته می‌شود. این دستگاه فقط […] نوشته فوجیتسو سبک‌ترین لپ‌تاپ ۱۴ اینچی دنیا را با بدنه فیبر کربنی معرفی کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۸ مهر , ۱۴۰۳ - 00:00
 0  2
فوجیتسو سبک‌ترین لپ‌تاپ ۱۴ اینچی دنیا را با بدنه فیبر کربنی معرفی کرد

فوجیتسو سبک‌ترین لپ‌تاپ ۱۴ اینچی جهان با نام Zero Lifebook WU5/J3 را رونمایی کرد. بدنه این لپ‌تاپ از فیبر کربن ساخته شده که وزنش را بسیار کاهش داده است.

به‌گزارش تک‌ناک،‌شرکت فوجیتسو لپ‌تاپ جدیدی به نام FMV Zero Lifebook WU5/J3 معرفی کرده است که به‌عنوان سبک‌ترین لپ‌تاپ ۱۴ اینچی جهان شناخته می‌شود. این دستگاه فقط ۶۳۴ گرم وزن دارد و با طراحی و ویژگی‌های بی‌نظیرش، گزینه‌ای ایدئال برای کسانی است که به دستگاهی قابل‌حمل و قدرتمند نیاز دارند.

ترکیب وزن کم و مقاومت زیاد

گیزموچاینا می‌نویسد که لپ‌تاپ Zero Lifebook WU5/J3 فوجیتسو با استفاده از فیبر کربن ساخته شده است و از استانداردهای نظامی MIL-STD-810H بهره می‌برد که به آن کمک می‌کند تا دربرابر سقوط از ارتفاع و شوک و فشار مقاومت کند. این ویژگی‌ها به کاربرانی که دائماً در حال حرکت هستند، امکان می‌دهد تا دستگاهی سبک و مقاوم را همیشه همراه داشته باشند.

فوجیتسو Zero Lifebook WU5/J3 با بدنه فیبر کربنی

یکی از ویژگی‌های اصلی لپ‌تاپ جدید فوجیتسو پشتیبانی از ویژگی‌های هوش مصنوعی است. این لپ‌تاپ در دو مدل ارائه می‌شود: یکی با پردازنده Core Ultra 5 125U اینتل و دیگری با Core Ultra 7 155U اینتل. هر دو مجهز به NPUs یکپارچه برای افزایش شتاب سخت‌افزاری و بهره‌وری از قابلیت‌های هوش مصنوعی مانند CoPilot در ویندوز ۱۱ و Office 2024 هستند. همچنین، این لپ‌تاپ به ۸ تا ۶۴ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت تا ۲ ترابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز است.

علاوه‌بر‌این، لپ‌تاپ Zero Lifebook WU5/J3 فوجیتسو از ابزارهای متنوع مبتنی‌بر هوش مصنوعی برخوردار است که به بهره‌وری کاربران کمک می‌کند. یکی از این قابلیت‌ها حذف نویز برای جلوگیری از انتقال صداهای پس‌زمینه در تماس‌های ویدئویی است. همچنین، کاربران با استفاده از اثر‌انگشت یا تشخیص چهره می‌توانند به‌سرعت به دستگاه دسترسی پیدا کنند. یکپارچگی NPUs با ابزارهایی مانند Windows Copilot و Office 2024 به تسریع عملکرد و افزایش بهره‌وری کمک می‌کند و جریان کاری کاربران را بهینه‌سازی می‌نماید.

اتصال کامل در طراحی فشرده

یکی از ویژگی‌های اصلی لپ‌تاپ فوجیتسو، حفظ اتصال کامل و پشتیبانی از انواع پورت‌ها با وجود طراحی سبک و فشرده آن است. این لپ‌تاپ به دو پورت USB-A، دو پورت USB-C، یک پورت HDMI کامل، یک پورت Ethernet، یک درگاه microSD و جک هدفون مجهز است. این امکانات به کاربران امکان می‌دهد تا انواع لوازم جانبی و دستگاه‌ها را به راحتی متصل کنند و از انعطاف‌پذیری بیشتری در کار خود برخوردار باشند. عمر باتری لپ‌تاپ فوجیتسو بین ۶ تا ۱۱ ساعت اعلام شده است.

لپتاپ فوجیتسو Zero Lifebook WU5/J3

قیمت و زمان عرضه

در‌حال‌حاضر، لپ‌تاپ Zero Lifebook WU5/J3 فوجیتسو فقط برای پیش‌سفارش در ژاپن با قیمت ۱,۳۲۵ دلار در‌دسترس است. با توجه به ویژگی‌های منحصربه‌فرد و سبک‌ترین وزن ممکن برای لپ‌تاپی ۱۴ اینچی، انتظار می‌رود تقاضا برای این محصول به‌سرعت افزایش یابد.

نوشته فوجیتسو سبک‌ترین لپ‌تاپ ۱۴ اینچی دنیا را با بدنه فیبر کربنی معرفی کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow