قابلیت توقف خودکار فیلم و موسیقی به YouTube می آید

پلتفرم YouTube در حال ارائه قابلیتی است که در صورت چرت زدن کاربر در زمان تماشای فیلم، یا گوش دادن به موسیقی مانع از ادامه پخش آنها شود. به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، یوتیوب در نظر دارد با راه‌اندازی آزمایشی ویژگی «ساعت خواب» روی گوشی‌ها و رایانه‌های خانگی این امکان را در اختیار کاربران قرار... نوشته قابلیت توقف خودکار فیلم و موسیقی به YouTube می آید اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۰ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  2
قابلیت توقف خودکار فیلم و موسیقی به YouTube می آید

پلتفرم YouTube در حال ارائه قابلیتی است که در صورت چرت زدن کاربر در زمان تماشای فیلم، یا گوش دادن به موسیقی مانع از ادامه پخش آنها شود.

به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، یوتیوب در نظر دارد با راه‌اندازی آزمایشی ویژگی «ساعت خواب» روی گوشی‌ها و رایانه‌های خانگی این امکان را در اختیار کاربران قرار دهد تا پس از مدت زمانی مشخص پخش تصاویر یا موسیقی را به صورت خودکار متوقف کند. در حال حاضر کاربران ویژه (premium) امکان دسترسی به این قابلیت را دارند.

شرکت YouTube در صفحه آزمایشی خود زمان عرضه این قابلیت را دوم سپتامبر اعلام کرده است.

بر اساس اعلام این شرکت، کاربران می‌توانند محدودیت‌های زمانی مختلفی شامل 10، 15، 20، 30، 45 و 60 دقیقه را تنظیم کنند تا پخش تصاویر YouTube پس از اتمام هر یک از زمان‌های تعریف‌شده به صورت خودکار متوقف شود.

قابلیت توقف خودکار برای ویدیو و موسیقی در YouTube

با وجود این، زمان مشخصی برای در دسترس قرار گرفتن این ویژگی برای خیل عظیم مخاطبان خاص و مخاطبانی که به صورت رایگان از این برنامه استفاده می‌کنند، اعلام نشده است.

در گذشته نیز امکانات مشابهی توسط YouTube معرفی شده بود. مثل ویژگی صدای ثابت (stable volume) که در سال گذشته به سرعت توسط یوتیوبرها شناسایی شد، یا قابلیت پرش به جلو (jump ahead) که اوایل سال جاری رونمایی گردید.

علاوه بر این موارد، طرح‌های دیگری از قبیل «طراحی مجدد دسکتاپ»، «قابلیت یادداشت‌نویسی روی ویدیوها» و «بارگذاری کد qr روی شبکه‌ها» در دستور کار شرکت YouTube قرار دارد.

شاید مهم‌ترین ایده YouTube غیرممکن کردن حذف تبلیغات از روی فیلم‌های در حال پخش باشد.

نوشته قابلیت توقف خودکار فیلم و موسیقی به YouTube می آید اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow