قابلیت های حرکتی جدید ربات انسان نمای Atlas

شرکت Boston Dynamics نسخه جدیدی از ربات انسان نمای Atlas خود را رونمایی کرد، که برقی است و قابلیت انجام حرکت شنا را دارد. به گزارش تک‌ناک، چنین ویژگی‌هایی نشان‌دهنده پیشرفت‌های قابل توجه در طراحی و عملکرد آن می‌باشد، که توانایی‌های فیزیکی و حرکتی را بهبود بخشیده است. ربات انسان‌ نمای Atlas برقی جدید Boston... نوشته قابلیت های حرکتی جدید ربات انسان نمای Atlas اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۳ شهریور , ۱۴۰۳ - 13:59
 0  1
قابلیت های حرکتی جدید ربات انسان نمای Atlas

شرکت Boston Dynamics نسخه جدیدی از ربات انسان نمای Atlas خود را رونمایی کرد، که برقی است و قابلیت انجام حرکت شنا را دارد.

به گزارش تک‌ناک، چنین ویژگی‌هایی نشان‌دهنده پیشرفت‌های قابل توجه در طراحی و عملکرد آن می‌باشد، که توانایی‌های فیزیکی و حرکتی را بهبود بخشیده است.

ربات انسان‌ نمای Atlas برقی جدید Boston Dynamics که متعلق به هیوندای می‌باشد، هنوز در مراحل اولیه تجاری‌سازی به عنوان یک ربات انسان‌نما است.

با وجود این، در حال حاضر این ربات کاری را انجام می‌دهد که بسیاری از ربات‌های انسان‌نما قادر به انجام آن نیستند و آن هم شنا رفتن است.

معرفی نسخه برقی ربات انسان نمای Atlas با قابلیت‌های جدید

یک ویدیوی کوتاه از ربات انسان نمای Atlas که در حال انجام تمرینات شنا می‌باشد، منتشر شده، که شرکت Boston Dynamics آن را با TechCrunch به اشتراک گذاشته است.

در حالی که حرکت شنای آن به هیچ وجه نشانگر استفاده در دنیای واقعی نیست، اما نمایشی عالی از محرک‌های بسیار قوی و قدرتمند Atlas است.

نوشته قابلیت های حرکتی جدید ربات انسان نمای Atlas اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow