قیمت بیت کوین از مرز ۶۵,۰۰۰ دلار گذشت

بیت کوین پس از مدت‌ها نوسان در محدوده‌ای ثابت، امروز توانست از سد قیمت ۶۵ هزار دلار عبور کند. به‌گزارش تک‌ناک، با عبور بیت کوین از محدوده قیمتی ۶۵ هزار دلار، تقاضا برای این رمزارز در بازار با رشد همراه شده است. کیوسی‌پی کپیتال، شرکت فعال در حوزه مدیریت دارایی، می‌گوید که رشد اخیر بیت […] نوشته قیمت بیت کوین از مرز ۶۵,۰۰۰ دلار گذشت اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۴ مهر , ۱۴۰۳ - 02:00
 0  1
قیمت بیت کوین از مرز ۶۵,۰۰۰ دلار گذشت

بیت کوین پس از مدت‌ها نوسان در محدوده‌ای ثابت، امروز توانست از سد قیمت ۶۵ هزار دلار عبور کند.

به‌گزارش تک‌ناک، با عبور بیت کوین از محدوده قیمتی ۶۵ هزار دلار، تقاضا برای این رمزارز در بازار با رشد همراه شده است. کیوسی‌پی کپیتال، شرکت فعال در حوزه مدیریت دارایی، می‌گوید که رشد اخیر بیت کوین بی‌شباهت به رفتار قیمتی آن در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۲۰ پیش از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نیست.

به‌نقل از کوین‌دسک، با رشد شاخص S&P 500 و تصویب بسته محرک اقتصادی چین، بیت کوین سرانجام از چنبره حرکات نوسانی خلاص شد. این رمزارز امروز توانست سد قیمتی ۶۵ هزار دلار را درهم بشکند و کام سرمایه‌گذاران خود را شیرین کند.

شماری از معامله‌گران بر این باورند که بیت کوین در حال تکرار رفتار تاریخی خود پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکاست. رشد ۴ درصدی بیت کوین در شبانه‌روز گذشته باعث شده است تا بازار رمزارزها سراسر سبزپوش شود.

در هفته گذشته، شاخص S&P 500 در بحبوحه انتشار گزارش‌های درآمدی شرکت‌ها با افزایشی ۰/۲۵ درصدی همراه شد و به محدوده ۵,۸۲۹/۸۱ رسید. علاوه‌براین، تصویب بسته محرک اقتصادی چین باعث شد تا تمایل سرمایه‌گذاران به دادوستد دارایی‌های پرریسکی همچون بیت کوین افزایش یاد.

گفتنی است که با رشد بیت کوین هزاران موقعیت معاملاتی شورت (فروش استقراضی) به ارزش دست‌کم ۸۰ میلیون دلار لیکویید شدند. کیوسی‌‌پی کپیتال در گزارش خود درباره رشد بیت کوین و همبستگی آن با انتخابات پیش روی آمریکا می‌نویسد:

اگر به سال ۲۰۱۶ برگردیم، می‌بینیم که برای بیش از سه ماه در بازه بسیار محدودی معامله می‌شد. بااین‌حال، تنها سه هفته پیش از انتخابات، بیت کوین رشد خود را از محدوده ۶۰۰ دلار آغاز و تا هفته اول ژانویه رشدی دست‌کم ۱۰۰ درصدی را تجربه کرد.

در‌ادامه گزارش کیوسی‌پی کپیتال می‌خوانیم:

در سال ۲۰۲۰ نیز، بیت کوین به‌مدت ۶ ماه در بازه‌ای محدود گرفتار شده بود و تنها سه هفته پیش از انتخابات رئيس‌جمهوری آمریکا از محدوده ۱۱ هزار دلار حرکت صعودی خود را آغاز کرد و قله قیمتی تازه‌ای در محدوده ۴۲ هزار به ثبت رساند.

معامله‌گران با‌توجه‌به رفتار تاریخی بیت کوین امید دارند که اکتبر ماه خوش‌یمنی برای رمزارزها باشد و بیت کوین بتواند از چنبره نوسان‌های فرسایشی خلاص شود.

نوشته قیمت بیت کوین از مرز ۶۵,۰۰۰ دلار گذشت اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow