مانیتور گیمینگ جدید سونی با پنل اولد و نرخ نوسازی ۴۸۰ هرتز معرفی شد

سونی مانیتور گیمینگ InZone M10S را با پنل ۲۷ اینچی اولد و نرخ نوسازی تصویر ۴۸۰ هرتز و وضوح 1440p رونمایی کرد. به‌گزارش تک‌ناک، سونی با معرفی مانیتور گیمینگ اولد جدیدش، به‌دنبال جذب گیمرهای حرفه‌ای پلتفرم‌های PC و PS5 است. این مانیتور نام InZone M10S دارد و با همکاری تیم مطرح Fnatic طراحی شده است […] نوشته مانیتور گیمینگ جدید سونی با پنل اولد و نرخ نوسازی ۴۸۰ هرتز معرفی شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۴ مهر , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  2
مانیتور گیمینگ جدید سونی با پنل اولد و نرخ نوسازی ۴۸۰ هرتز معرفی شد

سونی مانیتور گیمینگ InZone M10S را با پنل ۲۷ اینچی اولد و نرخ نوسازی تصویر ۴۸۰ هرتز و وضوح 1440p رونمایی کرد.

به‌گزارش تک‌ناک، سونی با معرفی مانیتور گیمینگ اولد جدیدش، به‌دنبال جذب گیمرهای حرفه‌ای پلتفرم‌های PC و PS5 است. این مانیتور نام InZone M10S دارد و با همکاری تیم مطرح Fnatic طراحی شده است تا استانداردهای مسابقات حرفه‌ای را برآورده کند. پنل 1440p این مانیتور ۲۷ اینچی با زمان پاسخ‌دهی فوق‌العاده سریع ۰/۰۳ میلی‌ثانیه و نرخ نوسازی متغیر حداکثر ۴۸۰ هرتزی، تجربه‌ای روان و بدون لگ را برای گیمرها به‌ارمغان می‌آورد.

ورج می‌نویسد که این مانیتور گیمینگ اولد یکی از مانیتورهای سریعی است که می‌توانید بخرید. مشخصات فنی این مانیتور با بهترین استانداردهای پنل‌های اولد که ال‌جی دیسپلی در نمایشگاه CES رونمایی کرد، برابری می‌کند.

مانیتور گیمینگ جدید سونی می‌تواند حداکثر از نرخ نوسازی ۴۸۰ هرتز پشتیبانی کند؛ اما رسیدن به این نرخ به قدرت کارت گرافیک سیستم شما بستگی دارد. کنسول‌های بازی مانند PS5، نرخ نوسازی این مانیتور را به ۱۲۰ هرتز محدود می‌کنند.

مانیتور InZone M10S سونی

مانیتور گیمینگ InZone M10S سونی با ارائه‌ی حالت‌های افزایش عملکرد به گیمرهای PC، تجربه‌ی بازی را ارتقا می‌دهد. در حالت پیشرفته، این مانیتور می‌تواند بازی‌ها را با وضوح 1332p  (نسبت تصویر یک‌به‌یک) و نرخ نوسازی حداکثر ۴۸۰ هرتز نمایش دهد. بااین‌حال، اگر به‌وضوح کمتر عادت دارید، می‌توانید از وضوح‌های پایین‌تر مانند 1080p نیز استفاده کنید.

علاوه‌بر‌این، دو حالت مخصوص بازی‌های FPS (اول شخص تیراندازی) به نام‌های FPS Pro و FPS Pro Plus در این مانیتور تعبیه شده است. حالت FPS Pro با شبیه‌سازی ویژگی‌های تصویر مانیتورهای LCD پنل Twisted Nematic که در مسابقات حرفه‌ای الکترونیک استفاده می‌شود، تجربه‌ی بازی‌های رقابتی را بهبود می‌بخشد. حالت FPS Pro Plus نیز با بهینه‌سازی بیشتر وضوح تصویر، تصویری شفاف‌تر و واضح‌تر ارائه می‌دهد.

M10S می‌تواند به حداکثر روشنایی ۱۳۰۰ نیت دست یابد و گواهینامه‌ی DisplayHDR True Black 400 را نیز دریافت کرده است. این یعنی می‌توانید انتظار پوشش طیف رنگی گسترده و سطوح مشکی چشمگیری را داشته باشید. این مانیتور به درگاه‌های HDMI 2.1 و DisplayPort 2.1 مجهز است و از فناوری G-Sync انویدیا پشتیبانی می‌کند. همچنین، پایه‌ای قابل‌تنظیم با طراحی جالب دارد که می‌تواند ارتفاع آن را تنظیم کند. InZone M10S از امروز با قیمت ۱,۰۹۹/۹۹ دلار برای سفارش به‌صورت آنلاین دردسترس است.

نوشته مانیتور گیمینگ جدید سونی با پنل اولد و نرخ نوسازی ۴۸۰ هرتز معرفی شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow