مایکروسافت از Muse، مدل هوش مصنوعی تولیدکننده گیم‌پلی، رونمایی کرد

مایکروسافت مدل هوش مصنوعی Muse را معرفی کرد که قادر به تولید گیم‌پلی است. این مدل می‌تواند محیط‌های بازی، تعاملات و سناریوهای پویا را به‌صورت خودکار ایجاد کند و به توسعه‌دهندگان در ساخت بازی‌های خلاقانه کمک کند. به گزارش تکناک، مایکروسافت با معرفی Muse، مدل جدید هوش مصنوعی مولد خود، گامی بزرگ در حوزه تولید […] نوشته مایکروسافت از Muse، مدل هوش مصنوعی تولیدکننده گیم‌پلی، رونمایی کرد اولین بار در تک ناک - اخبار تکنولوژی روز جهان و ایران. پدیدار شد.

۰۲ اسفند , ۱۴۰۳ - 02:00
 0  3
مایکروسافت از Muse، مدل هوش مصنوعی تولیدکننده گیم‌پلی، رونمایی کرد

مایکروسافت مدل هوش مصنوعی Muse را معرفی کرد که قادر به تولید گیم‌پلی است. این مدل می‌تواند محیط‌های بازی، تعاملات و سناریوهای پویا را به‌صورت خودکار ایجاد کند و به توسعه‌دهندگان در ساخت بازی‌های خلاقانه کمک کند.

به گزارش تکناک، مایکروسافت با معرفی Muse، مدل جدید هوش مصنوعی مولد خود، گامی بزرگ در حوزه تولید گیم‌پلی برداشته است. این مدل توانایی درک فیزیک بازی و تعامل با ورودی‌های کنترلر را دارد و با استفاده از بیش از یک میلیارد تصویر و اقدامات کنترلر آموزش دیده است و عملکردی چشمگیر از خود نشان داده است.

مایکروسافت با توسعه Muse به پیشرفتی قابل‌توجه در هوش مصنوعی مولد برای بازی‌ها دست یافته است. این مدل که برای ایده‌پردازی و کمک به توسعه‌دهندگان در گسترش پروژه‌هایشان طراحی شده، تحت عنوان “مدل جهان و اقدامات انسانی” (WHAM) شناخته می‌شود. Muse در همکاری با استودیوی Ninja Theory و بازی چندنفره Bleeding Edge توسعه یافته است.

به نقل از نوتبوک‌چک، فاطیما کردار، معاون ارشد بخش Gaming AI در مایکروسافت، در توضیح قابلیت‌های این مدل هوش مصنوعی اعلام کرد که Muse قادر است فیزیک بازی و نحوه واکنش آن به ورودی‌های کنترلر را در محیط سه‌بعدی درک کند. این فناوری همچنین می‌تواند زمینه اجرای بازی‌های قدیمی را روی دستگاه‌های جدید فراهم کند.

مایکروسافت با توسعه Muse به پیشرفتی قابل‌توجه در هوش مصنوعی مولد برای بازی‌ها دست یافته است

مایکروسافت ویدئویی با وضوح پایین از گیم‌پلی تولیدشده توسط Muse منتشر کرده است. این مدل با بیش از هفت سال گیم‌پلی مداوم انسانی، شامل بیش از یک میلیارد تصویر و اقدامات کنترلر، آموزش دیده است.

گیم‌پلی تولیدشده دارای وضوح ۳۰۰×۱۸۰ پیکسل با نرخ ۱۰ فریم بر ثانیه است. هرچند این کیفیت نسبت به تلاش‌های قبلی در مدل‌های هوش مصنوعی مولد برای بازی‌ها بهبود یافته، اما هنوز با استاندارد ۱۹۲۰×۱۰۸۰ که گیمرها به آن عادت دارند، فاصله زیادی دارد.

بااین‌حال، مایکروسافت در حال توسعه یک مدل هوش مصنوعی قابل‌بازی در لحظه است که با استفاده از Muse روی بازی‌های انحصاری دیگر آموزش دیده و پتانسیل بالایی از خود نشان داده است. آنچه این مدل را متمایز می‌کند، نه‌تنها کیفیت رندر، بلکه توانایی آن در ایجاد توالی‌های پیچیده گیم‌پلی با سازگاری بالا است. هدف از توسعه این فناوری، کمک به خلاقیت توسعه‌دهندگان و افزایش دسترس‌پذیری بازی‌های کلاسیک برای کاربران امروزی است.

نوشته مایکروسافت از Muse، مدل هوش مصنوعی تولیدکننده گیم‌پلی، رونمایی کرد اولین بار در تک ناک - اخبار تکنولوژی روز جهان و ایران. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow