موتورولا از ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی Moto AI رونمایی کرد

موتورولا به تازگی جزئیات مربوط به ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی Moto AI را که به زودی در گوشی‌های هوشمند این شرکت عرضه می‌شود، اعلام کرده است. به گزارش تک‌ناک، این ویژگی‌های جدید که برای اولین بار در رویداد Lenovo Tech World 2023 معرفی شدند، شامل دو قابلیت اصلی یعنی Moto Magic Canvas و Style Sync […] نوشته موتورولا از ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی Moto AI رونمایی کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۶ مهر , ۱۴۰۳ - 12:00
 0  5
موتورولا از ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی Moto AI رونمایی کرد

موتورولا به تازگی جزئیات مربوط به ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی Moto AI را که به زودی در گوشی‌های هوشمند این شرکت عرضه می‌شود، اعلام کرده است.

به گزارش تک‌ناک، این ویژگی‌های جدید که برای اولین بار در رویداد Lenovo Tech World 2023 معرفی شدند، شامل دو قابلیت اصلی یعنی Moto Magic Canvas و Style Sync بودند، که ابتدا برای خانواده گوشی‌های Razr 2024 عرضه شدند. اما اکنون موتورولا با توسعه این فناوری، قصد دارد قابلیت‌های بیشتری را در حوزه هوش مصنوعی به کاربران ارائه دهد.

نئووین می‌نویسد که در جدیدترین رویداد Lenovo Tech World 2024، موتورولا در بیانیه‌ای اعلام کرد: « هوش مصنوعی Moto AI مأموریت خود را برای ایجاد تحول در تجربه کاربری گوشی‌های هوشمند از طریق سه حوزه اصلی کمک، ثبت و ایجاد، دنبال می‌کند. این یعنی Moto AI می‌تواند به کاربران در انجام وظایف روزمره کمک کند، به آنها این امکان را بدهد که دنیای اطراف خود را با سهولت بیشتری ثبت و در لحظه‌ای خاص آن را بازیابی نمایند، همچنین ابزارهایی برای الهام بخشیدن به خلاقیت آنها فراهم سازد.»

ویژگی‌های جدید Moto AI قرار است در سال جاری میلادی به‌ عنوان بخشی از یک برنامه آزمایشی که تنها با دعوت‌نامه قابل دسترسی است، عرضه شوند. این ویژگی‌ها بر پایه مدل‌های Large Action Models (LAM) ساخته شده‌اند، که به کاربران اجازه می‌دهد تا با دستیار هوش مصنوعی از طریق زبان طبیعی تعامل داشته باشند.

این تعامل به کاربران امکان انجام وظایف روزمره را با سرعت و دقت بیشتری می‌دهد و شرکت موتورولا قصد دارد در به‌روزرسانی‌های آینده، این قابلیت‌ها را با خودکارسازی کارهای روزمره توسعه دهد.

موتورولا ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی Moto AI را معرفی کرد

شرکت موتورولا در این رویداد سه ابزار جدید هوش مصنوعی Moto AI را به نمایش گذاشت که شامل “Catch Me Up”، “Pay Attention” و “Remember This” می‌شود.

ابزار “Catch Me Up” به کاربران این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به مرور دستی پیام‌ها و اعلان‌ها، با درخواست از Moto AI، خلاصه‌ای از ارتباطات شخصی خود را دریافت کنند و در زمان صرفه‌جویی نمایند. این ویژگی به ویژه برای افرادی که مشغله زیادی دارند و نمی‌توانند تمام پیام‌ها و نوتیفیکیشن‌های خود را به‌طور کامل بخوانند، بسیار کاربردی خواهد بود.

ویژگی “Pay Attention” نیز برای به خاطر سپردن اطلاعات و جزئیات خاص طراحی شده است. این ابزار به کاربران کمک می‌کند تا بدون نیاز به یادداشت‌برداری یا گوش دادن به ضبط‌های طولانی، اطلاعات مهم را به خاطر بیاورند. این ویژگی مکالمات یا سخنرانی‌ها را ضبط و سپس Moto AI آنها را به متن تبدیل می‌کند تا کاربران در هر زمان که نیاز داشتند به این اطلاعات دسترسی داشته باشند.

سومین ابزار معرفی شده “Remember This” است، که به کاربران اجازه می‌دهد لحظات زنده یا اطلاعات روی صفحه را با یک فرمان ساده ثبت کنند. این قابلیت مشابه اپلیکیشن Google Pixel Screenshot عمل می‌کند و از هوش مصنوعی برای تولید محتوا و جزئیات مرتبط با لحظات ثبت شده استفاده می‌نماید. نکته مهم این است که تمام اطلاعات و خاطرات ثبت شده به‌ صورت محلی در دستگاه ذخیره و محافظت می‌شوند تا از حریم خصوصی کاربران اطمینان حاصل شود.

همچنین موتورولا اعلام کرد که در طول مرحله آزمایشی، به بازخورد کاربران توجه ویژه‌ای خواهد داشت تا بتواند ویژگی‌های هوش مصنوعی Moto AI را بهبود ببخشد و آنها را مطابق با نیازهای کاربران ارتقا دهد.

به نظر می‌رسد که این شرکت در مسیر خود برای ارائه یک تجربه کاربری بهتر و هوشمندانه‌تر با استفاده از هوش مصنوعی، گام‌های مهمی برداشته است و انتظار می‌رود که این ویژگی‌ها با استقبال گسترده‌ای از سوی کاربران مواجه شود.

نوشته موتورولا از ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی Moto AI رونمایی کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow