هش ریت بیت کوین به سقف تاریخی خود نزدیک‌ شده است

با احیای قیمت بیت کوین و عبور آن از مرز ۶۷ هزار دلار، هش ریت یا نرخ هش این رمزارز نیز به سقف تاریخی خود نزدیک شده است. به گزارش تک‌ناک، داده‌های درون‌زنجیره‌ای نشان می‌دهند که نرخ هش استخراج بیت کوین به سقف تاریخی خود نزدیک شده است. همان‌گونه که به احتمال زیاد می‌دانید، نرخ... نوشته هش ریت بیت کوین به سقف تاریخی خود نزدیک‌ شده است اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۶ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  0
هش ریت بیت کوین به سقف تاریخی خود نزدیک‌ شده است

با احیای قیمت بیت کوین و عبور آن از مرز ۶۷ هزار دلار، هش ریت یا نرخ هش این رمزارز نیز به سقف تاریخی خود نزدیک شده است.

به گزارش تک‌ناک، داده‌های درون‌زنجیره‌ای نشان می‌دهند که نرخ هش استخراج بیت کوین به سقف تاریخی خود نزدیک شده است. همان‌گونه که به احتمال زیاد می‌دانید، نرخ هش استخراج، شاخصی است که کل توان رایانشی دستگاه‌های متصل به شبکه بیت کوین را اندازه‌گیری می‌کند.

به نقل از بیت‌کوینیست، زمانی که این شاخص افزایشی‌ می‌شود، می‌توان نتیجه گرفت که ماینرهای جدید در حال پیوستن به شبکه هستند و ماینرهای قدیمی نیز دست به گسترش تأسیسات استخراج خود زده‌اند. چنین روندی نشانگر سلامت شبکه و علاقه‌مندی ماینرها برای اعتبارسنجی تراکنش‌های آن است.

از آن سو، کاهشی بودن نرخ هش، نشان می‌دهد که جذابیت شبکه از نظر درآمدزایی برای ماینرها کاهش یافته است و برخی از آنها در حال جدایی از شبکه هستند.

در ادامه نموداری به تصویر کشیده شده است که روند ۷ روزه میانگین نرخ هش را در سال گذشته نشان می‌دهد.

نرخ هش در آستانه ثبت رکورد تاریخی

همان‌طور که در نمودار مشاهده می‌کنید، میانگین نرخ هش پس از ثبت یک سقف تاریخی تازه در ماه مه، کاهش شدیدی را تجربه کرده است. دلیل این کاهش هم احتمال دارد به دلیل حاکم‌ شدن جوی نزولی بر بازار ارزهای دیجیتال باشد.

ماینرها بخش عمده درآمد خود را از استخراج بلاک و دریافت پاداش آن به دست می‌آورند. بنابراین تنها متغیری که می‌تواند درآمد آنها را دستخوش تغییر کند، افت یا رشد ارزش بیت کوین و تغییرات درجه سختی استخراج این رمزارز است.

 

نوشته هش ریت بیت کوین به سقف تاریخی خود نزدیک‌ شده است اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow