هک گسترده حساب‌های ایکس موج خرید توکن $HACKED را به‌راه انداخت

هکرها به‌طور گسترده حساب‌های ایکس را هک کرده‌اند و با تبلیغ توکن $HACKED روی بلاک‌چین سولانا، قیمت آن را به‌شدت افزایش داده‌اند. به‌گزارش تک‌ناک‌، در حمله‌ای هماهنگ، هکرها موفق شدند کنترل چندین حساب تأیید‌شده در ایکس را به‌دست بگیرند و با انتشار اطلاعات نادرست درباره‌ی توکن $HACKED در سولانا، تلاش کنند تا سرمایه‌گذاران را به‌سمت […] نوشته هک گسترده حساب‌های ایکس موج خرید توکن $HACKED را به‌راه انداخت اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  1
هک گسترده حساب‌های ایکس موج خرید توکن $HACKED را به‌راه انداخت

هکرها به‌طور گسترده حساب‌های ایکس را هک کرده‌اند و با تبلیغ توکن $HACKED روی بلاک‌چین سولانا، قیمت آن را به‌شدت افزایش داده‌اند.

به‌گزارش تک‌ناک‌، در حمله‌ای هماهنگ، هکرها موفق شدند کنترل چندین حساب تأیید‌شده در ایکس را به‌دست بگیرند و با انتشار اطلاعات نادرست درباره‌ی توکن $HACKED در سولانا، تلاش کنند تا سرمایه‌گذاران را به‌سمت این توکن جلب کنند. اگرچه این طرح تا حدودی موفق بود، زنگ‌خطری برای سرمایه‌گذاران در بازار ارزهای دیجیتال است.

کارشناسان توصیه می‌کنند که قبل از سرمایه‌گذاری در هر توکن، به‌دقت تحقیق و از منابع معتبر اطلاعات کسب کنید. همچنین، استفاده از کیف‌پول‌های سخت‌افزاری و فعال‌کردن احراز هویت دو‌مرحله‌ای می‌تواند به محافظت از دارایی‌های دیجیتال کمک کند.

بلیپینگ‌کامپیوتر می‌نویسد که طی حمله‌ی گسترده هکرها، صدها حساب ایکس هک و برای ارسال توییتی یکسان درباره‌ی توکن $HACKED استفاده شدند. در این توییت‌ها، ادعا شده است که حساب‌ها هک شده‌اند و قصد دارند با انتشار آدرس توکن $HACKED روی شبکه‌ی سولانا، قیمت آن را به‌صورت مصنوعی افزایش دهند. هدف از این کار، کسب سود از‌طریق فریب‌دادن سایر کاربران برای سرمایه‌گذاری در این توکن است.

هک گسترده حساب‌های ایکس

این حمله‌ی سایبری که به‌نظر می‌رسد نوعی کمپین تبلیغاتی سازمان‌یافته باشد، از افزایش حملات هدفمند به شبکه‌های اجتماعی و بازار ارزهای دیجیتال حکایت می‌کند. در زمان اطلاع اولیه‌ی بلیپینگ‌کامپیوتر از این هک، توکن $HACKED تنها ۴۲ دارنده داشت و ارزش بازارش حدود ۵۰۰۰ دلار بود. بااین‌حال با انتشار خبر این حمله، تعداد دارندگان به ۴۳۶ نفر و ارزش بازارش به ۱۶۶,۱۷۵/57 دلار افزایش یافت. این رشد سریع نشان‌دهنده‌ی تأثیر درخورتوجهی است که چنین حملاتی بر بازار ارزهای دیجیتال می‌گذارند.

با‌این‌حال، نوسان‌های شدید قیمتی در بازار ارزهای دیجیتال، به‌ویژه در موارد پامپ اند دامپ، باعث می‌شود تا پیش‌بینی روند آینده‌ی این توکن دشوار باشد. هنوز مشخص نیست که هکرها چگونه توانسته‌اند به این تعداد حساب ایکس نفوذ کنند. یکی از احتمالات استفاده از کلیدهای API به‌سرقت‌رفته یا بهره‌برداری از آسیب‌پذیری‌های برنامه‌های شخص ثالث مرتبط با این حساب‌ها است.

نوشته هک گسترده حساب‌های ایکس موج خرید توکن $HACKED را به‌راه انداخت اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow