واتساپ روش جدیدی برای همگام‌سازی مخاطبان ارائه می دهد

واتساپ در حال آزمایش ویژگی جدید و قابل توجهی برای شیوه مدیریت ذخیره‌سازی و همگام‌سازی مخاطبان توسط کاربران است. به گزارش تک‌ناک، این ویژگی که در حال حاضر از طریق نسخه بتای واتساپ برای سیستم عامل iOS با شماره نسخه v24.20.10.76 در دسترس برخی از کاربران بتا قرار گرفته است، به کاربران اجازه می‌دهد تا انتخاب […] نوشته واتساپ روش جدیدی برای همگام‌سازی مخاطبان ارائه می دهد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۱۴ مهر , ۱۴۰۳ - 14:00
 0  1
واتساپ روش جدیدی برای همگام‌سازی مخاطبان ارائه می دهد

واتساپ در حال آزمایش ویژگی جدید و قابل توجهی برای شیوه مدیریت ذخیره‌سازی و همگام‌سازی مخاطبان توسط کاربران است.

به گزارش تک‌ناک، این ویژگی که در حال حاضر از طریق نسخه بتای واتساپ برای سیستم عامل iOS با شماره نسخه v24.20.10.76 در دسترس برخی از کاربران بتا قرار گرفته است، به کاربران اجازه می‌دهد تا انتخاب کنند که مخاطبان آنها تنها در حساب واتساپ‌ ذخیره شوند، یا در برنامه مخاطبان گوشی‌ نیز همگام‌سازی شوند.

بر اساس اعلام وب‌سایت WABetaInfo، واتساپ در تلاش است تا با ارائه امکان ذخیره و همگام‌سازی خودکار مخاطبان بین دستگاه‌های متصل، وابستگی کاربران به دستگاه اصلی را کاهش دهد.

به این ترتیب، کاربران قادر خواهند بود به سادگی مخاطبان خود را از دستگاه‌های مختلف اضافه و مدیریت کنند.

این گزینه جدید با عنوان «مخاطبان واتساپ» به برنامه اضافه شده است. با استفاده از این گزینه، مخاطبان در حساب‌های کاربران ذخیره شده است و در صورت تعویض دستگاه یا نصب مجدد برنامه، به طور خودکار بازیابی می‌شوند.

همچنین واتساپ تأکید می‌کند که در صورت غیرفعال کردن همگام‌سازی مخاطبان، اطلاعات آنها در سرورهای این شرکت ذخیره نشده است و با متا به اشتراک گذاشته نمی‌شود.

روش جدیدی برای همگام‌سازی مخاطبان واتساپ ارائه شد

برای مخاطبانی که از واتساپ استفاده نمی‌کنند، واتساپ از هش‌های رمزنگاری شده برای حفظ حریم خصوصی و هویت آنها استفاده خواهد کرد.

این موضوع از سوءاستفاده احتمالی از این ویژگی توسط افرادی که قصد دارند با آپلود شماره‌های تلفن، از وجود حساب واتساپ برای شماره‌های خاص مطلع شوند، جلوگیری می‌کند.

واتساپ علاوه بر سیستم‌عامل iOS، در حال آماده‌سازی این قابلیت برای دستگاه‌های اندرویدی نیز می‌باشد. در هفته‌های آینده، این ویژگی برای کاربران بیشتری عرضه خواهد شد.

واتساپ همچنین در حال توسعه چندین ویژگی دیگر است که انتظار می‌رود در آینده منتشر شوند.

به عنوان مثال، یک ویژگی جدید به کاربران امکان می‌دهد تا اطلاعیه‌های گروه‌های چت را اولویت‌بندی کنند و کانال‌ها بخش جدیدی برای تحلیل آماری دریافت خواهند کرد.

گفتنی است واتساپ به تازگی فیلترها و پس‌زمینه‌های جدیدی برای تماس‌های ویدیویی در نسخه پایدار خود اعلام کرد و امکان لایک کردن وضعیت‌ها و ذکر خصوصی را نیز ارائه داده است.

نوشته واتساپ روش جدیدی برای همگام‌سازی مخاطبان ارائه می دهد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow