واکنش منفی منتقدان به فیلم Borderlands

فیلم Borderlands که بر اساس بازی ویدئویی محبوبی به همین نام ساخته شده است، از همان ابتدا با واکنش‌های منفی منتقدان روبرو شده است. به گزازش تکناک،یوروگیمر می‌گوید بسیاری از منتقدان این فیلم را «ناامیدکننده» و «فاجعه‌بار» توصیف کرده‌اند. این فیلم که توسط الی راث کارگردانی شده و بازیگرانی چون کیت بلانشت، جک بلک و... نوشته واکنش منفی منتقدان به فیلم Borderlands اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۹ مرداد , ۱۴۰۳ - 13:59
 0  0
واکنش منفی منتقدان به فیلم Borderlands

فیلم Borderlands که بر اساس بازی ویدئویی محبوبی به همین نام ساخته شده است، از همان ابتدا با واکنش‌های منفی منتقدان روبرو شده است.

به گزازش تکناک،یوروگیمر می‌گوید بسیاری از منتقدان این فیلم را «ناامیدکننده» و «فاجعه‌بار» توصیف کرده‌اند. این فیلم که توسط الی راث کارگردانی شده و بازیگرانی چون کیت بلانشت، جک بلک و جیمی لی کرتیس در آن حضور دارند، نتوانسته است انتظارات را برآورده کند.

منتقدان معتقدند که فیلم نتوانسته از پتانسیل‌های بازی اصلی استفاده کند و به جای آن، تجربه‌ای بی‌روح و خسته‌کننده ارائه داده است. فیلم به خاطر فیلمنامه ضعیف، جلوه‌های ویژه نامناسب و نبود تعامل بین بازیگران به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است. برخی حتی این فیلم را یکی از بدترین آثار سال دانسته‌اند.

فیلم Borderlands که بر اساس بازی ویدئویی محبوبی به همین نام ساخته شده است، از همان ابتدا با واکنش‌های منفی منتقدان روبرو شده است.

به نظر می‌رسد که «Borderlands» نتوانسته جذابیت‌ها و ویژگی‌های منحصربه‌فرد بازی را به درستی به پرده سینما بیاورد و به جای آن، تجربه‌ای ارائه داده که هم برای طرفداران بازی و هم برای مخاطبان عمومی ناامیدکننده است. فیلم Borderlands از 9 اوت در سینماهای سراسر جهان اکران خواهد شد.

نوشته واکنش منفی منتقدان به فیلم Borderlands اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow