ویندوز ۱۱ کانال بتای اینسایدر ویژگی جدیدی به نواروظیفه اضافه می‌کند

آخرین نسخه‌ی آزمایشی ویندوز ۱۱ کانال اینسایدر (نسخه‌ی ۲۲۶۳۵.۴۰۰۰) با تغییرات و بهبودهای فراوان ازجمله اضافه‌شدن قابلیت تازه‌ای به نواروظیفه منتشر شد. به‌گزارش تک‌ناک، مایکروسافت نسخه‌ی دوم ویندوز ۱۱ را برای اعضای برنامه‌ی اینسایدر در کانال بتا منتشر کرد. شماره ساخت این نسخه‌ی جدید ۲۲۶۳۵.۴۰۰۰ و تحت KB5040546 است. این نسخه شامل ویژگی جدیدی برای... نوشته ویندوز ۱۱ کانال بتای اینسایدر ویژگی جدیدی به نواروظیفه اضافه می‌کند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۷ مرداد , ۱۴۰۳ - 06:00
 0  3
ویندوز ۱۱ کانال بتای اینسایدر ویژگی جدیدی به نواروظیفه اضافه می‌کند

آخرین نسخه‌ی آزمایشی ویندوز ۱۱ کانال اینسایدر (نسخه‌ی ۲۲۶۳۵.۴۰۰۰) با تغییرات و بهبودهای فراوان ازجمله اضافه‌شدن قابلیت تازه‌ای به نواروظیفه منتشر شد.

به‌گزارش تک‌ناک، مایکروسافت نسخه‌ی دوم ویندوز ۱۱ را برای اعضای برنامه‌ی اینسایدر در کانال بتا منتشر کرد. شماره ساخت این نسخه‌ی جدید ۲۲۶۳۵.۴۰۰۰ و تحت KB5040546 است. این نسخه شامل ویژگی جدیدی برای نوار‌وظیفه و سایر تغییرات و رفع باگ‌ها است.

22635.4000 (KB5040546)

نئووین می‌نویسد که ویندوز ۱۱ کانال بتای اینسایدر شامل مجموعه‌ای کوچک از بهبودها و رفع مشکلات عمومی است که تجربه‌ی کلی کاربران اینسایدر را در اجرای آن روی کامپیوترهای شخصی بهبود می‌بخشد. برخی از این تغییرات عبارت‌اند از:

نواروظیفه و System Tray

زمانی‌که نشانگر ماوس خود را روی برنامه‌های موجود در نوار‌وظیفه قرار می‌دهید که فهرست‌های پرش دارند و غیرفعال هستند، آزمایش نمایش فهرست‌های پرش شروع می‌شود.

دسترسی صوتی

مایکروسافت در حال بهبود تجربه‌ی املا و تصحیح در دسترسی صوتی است. اکنون می‌توانید از این تجربه برای کل دسترسی صوتی استفاده کنید. تجربه‌ی املا نیز به شما امکان می‌دهد تا کاراکترها را با سرعت بیشتری دیکته کنید. همچنین، انعطاف‌پذیری ویرایش بیشتری را در تجربه با دستورهای دیکته، یعنی انتخاب و حذف و نیز ناوبری متن ارائه می‌دهد.

ویجت‌ها

ردموندی‌ها در حال انتشار به‌روزرسانی به صفحه‌ی ویجت‌ها هستند تا امنیت و APIها برای ایجاد ویجت‌ها و فیدها برای کاربران در مناطق EEA بهبود یابد. به‌عنوان بخشی از این به‌روزرسانی، برنامه‌ی Microsoft Start Experiences تجربه‌های ویجت و فید Microsoft Start را تقویت خواهد کرد.

همچنین، به‌عنوان بخشی از این به‌روزرسانی، برخی از ویجت‌های موجود حذف خواهند شد و برخی دیگر تغییر خواهند کرد که به‌طور موقت بر عملکرد آن‌ها تأثیر می‌گذارد. این به‌روزرسانی پایه را برای ویجت‌های جدید و ویژگی‌های دیگر در حال توسعه ایجاد می‌کند که به‌زودی منتشر خواهد شد.

رفع مشکلاتی که به‌تدریج در کانال بتا با سوئیچ روشن در حال انتشار هستند

در این نسخه مشکلی اساسی رفع شده است که باعث می‌شد Notification Center گاهی اوقات برای برخی از اینسایدرها با جدیدترین نسخه‌ها گیر کند و باز نشود. اعتقاد بر این است که این همان دلیل مهمی است که برخی از اینسایدرها متوجه می‌شوند هنگام تلاش برای افزودن دستگاه‌های بلوتوث در تنظیمات، کادر گفت‌وگوی افزودن دستگاه ظاهر نمی‌شود.

شما می‌توانید فهرست کامل تغییرات را در بلاگ مایکروسافت مطالعه کنید.

نوشته ویندوز ۱۱ کانال بتای اینسایدر ویژگی جدیدی به نواروظیفه اضافه می‌کند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow