گلکسی A26 5G سامسونگ با تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ ارتقایافته رونمایی می‌شود

سامسونگ به زودی از نسل جدید گوشی‌های میان‌رده خود به نام گلکسی A26 5G با تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ ارتقا یافته رونمایی خواهد کرد. به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز کار می‌کند، اما براساس اطلاعات به دست آمده از بنچمارک Geekbench، به نظر می‌رسد که گلکسی A26 از یک نسخه […] نوشته گلکسی A26 5G سامسونگ با تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ ارتقایافته رونمایی می‌شود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۹ مهر , ۱۴۰۳ - 18:00
 0  2
گلکسی A26 5G سامسونگ با تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ ارتقایافته رونمایی می‌شود

سامسونگ به زودی از نسل جدید گوشی‌های میان‌رده خود به نام گلکسی A26 5G با تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ ارتقا یافته رونمایی خواهد کرد.

به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز کار می‌کند، اما براساس اطلاعات به دست آمده از بنچمارک Geekbench، به نظر می‌رسد که گلکسی A26 از یک نسخه اورکلاک شده با فرکانس ۲.۶ گیگاهرتز بهره خواهد برد.

این ارتقای فرکانس می‌تواند به معنای بهبود عملکرد کلی گوشی یا استفاده از یک فرایند ساخت جدید و کارآمدتر باشد که امکان افزایش سرعت بدون افزایش دمای دستگاه را فراهم می‌کند.

علاوه بر پردازنده قدرتمند، گلکسی A26 5G به ۶ گیگابایت رم مجهز خواهد بود که برای یک گوشی میان‌رده در سال ۲۰۲۴ بسیار مناسب است.

اگرچه سایر مشخصات فنی این گوشی هنوز به طور کامل مشخص نشده است، اما انتظار می‌رود که سامسونگ از طراحی مدرن و جذاب نمایشگر Infinity-O در آن استفاده کند. این طراحی، جایگزین بریدگی U شکل قدیمی خواهد شد و ظاهری زیباتر و مدرن‌تر به گوشی می‌بخشد.

سامسونگ گلکسی A26 5G به زودی رونمایی می‌شود

در بخش دوربین، انتظار می‌رود که گلکسی A26 از سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی بهره ببرد، که مشابه دوربین‌های استفاده شده در گلکسی A25 است.

همچنین باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی نیز از دیگر ویژگی‌های احتمالی این گوشی هستند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های گلکسی A26 5G، پشتیبانی از سیستم عامل اندروید ۱۵ است. این یعنی کاربران این گوشی از جدیدترین قابلیت‌ها و ویژگی‌های اندروید بهره‌مند خواهند شد.

علاوه بر این، سامسونگ ممکن است مانند گلکسی A16، شش به‌روزرسانی بزرگ اندروید را برای این گوشی ارائه دهد، که نشان از تعهد سامسونگ به ارائه به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری طولانی مدت است.

با توجه به اطلاعات فعلی، زمان دقیق عرضه گلکسی A26 هنوز مشخص نشده است. با وجود این، انتظار می‌رود که سامسونگ در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری را در مورد این گوشی منتشر کند.

نوشته گلکسی A26 5G سامسونگ با تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ ارتقایافته رونمایی می‌شود اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow