گوشی اسپارک 30C 5G تکنو با طراحی مشابه آیفون ۱۶ و باتری قدرتمند رونمایی شد

تکنو گوشی اسپارک 30C 5G را با تراشه دیمنسیتی ۶۳۰۰ مدیاتک، حداکثر ۶ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی معرفی کرد.به‌گزارش تک‌ناک، تکنو به‌تازگی گوشی اقتصادی جدید خود، اسپارک 30C 5G را در بازار هند رونمایی کرده است. این مدل نسخه 5G گوشی Spark 30C 4G است که پیش‌تر در […] نوشته گوشی اسپارک 30C 5G تکنو با طراحی مشابه آیفون ۱۶ و باتری قدرتمند رونمایی شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۱۸ مهر , ۱۴۰۳ - 02:00
 0  4
گوشی اسپارک 30C 5G تکنو با طراحی مشابه آیفون ۱۶ و باتری قدرتمند رونمایی شد

تکنو گوشی اسپارک 30C 5G را با تراشه دیمنسیتی ۶۳۰۰ مدیاتک، حداکثر ۶ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی معرفی کرد.

به‌گزارش تک‌ناک، تکنو به‌تازگی گوشی اقتصادی جدید خود، اسپارک 30C 5G را در بازار هند رونمایی کرده است. این مدل نسخه 5G گوشی Spark 30C 4G است که پیش‌تر در سپتامبر ۲۰۲۴ معرفی شده بود. یکی از ویژگی‌های بارز گوشی Spark 30C 5G طراحی شیک و خاص آن است که شباهت زیادی به آیفون ۱۶ دارد. در بخش پشتی این گوشی، چینشی مشابه دوربین و فلاش LED و ماژول بیضی‌شکل آیفون ۱۶ به‌چشم می‌خورد.

اسپارک 30C 5G به صفحه‌نمایش ۶/۶۷ اینچی LCD با وضوح HD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز است. قلب تپنده این گوشی پردازنده دیمنسیتی ۶۳۰۰ مدیاتک است که برای انجام کارهای روزمره عملکرد روانی ارائه می‌دهد. این پردازنده را حداکثر ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قابل ارتقا از‌طریق کارت حافظه MicroSD همراهی می‌کند.

Spark 30C 5G به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۴ را روی رابط کاربری HiOS 14 اجرا می‌کند. انرژی لازم برای کار با گوشی جدید تکنو را باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی تأمین می‌کند.

Spark 30C 5G دارای نمایشگر ۶.۶۷ اینچی LCD با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز، تراشه مدیاتک دایمنسیتی

به‌نقل از گیزموچاینا، گوشی اسپارک 30C 5G تکنو به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی IMX582 سونی به‌همراه لنز ثانویه AI مجهز است. در پنل جلویی این گوشی نیز، دوربین ۸ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی‌ها و برقراری تماس‌های ویدئویی تعبیه شده است.

از دیگر امکانات این گوشی می‌توان به دریافت گواهی IP54 و مقاومت در‌برابر آب و گرد‌و‌غبار، بلندگوهای استریو با پشتیبانی از دالبی اتموس‌، جک ۳/۵ میلی‌متری هدفون، پشتیبانی از دو سیم‌کارت، فرستنده مادون‌قرمز (IR blaster) و حسگر اثر‌انگشت یکپارچه با دکمه پاور اشاره کرد.

گوشی Spark 30C 5G تکنو در رنگ‌های جذاب Midnight Shadow و Azure Skye و Aurora Cloud به بازار عرضه شده است. همچنین، در جعبه این گوشی قاب پشتی اضافه قرار داده شده است. نسخه پایه گوشی جدید تکنو با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی تقریباً ۱۲۰ دلار قیمت دارد. نسخه‌ قوی‌تر گوشی مذکور با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی با قیمت ۱۳۵ دلار فروخته خواهد شد.

نوشته گوشی اسپارک 30C 5G تکنو با طراحی مشابه آیفون ۱۶ و باتری قدرتمند رونمایی شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow