یک‌میلیارد تتر در بستر شبکه ترون عرضه می‌شود

بنیاد تتر از ضرب یک‌میلیارد واحد استیبل‌کوین تتر در بستر شبکه ترون خبر داد. با این عرضه‌ی جدید، حجم ذخایر تتر در بستر ترون به ۳۳ میلیارد دلار می‌رسد. به‌گزارش تک‌ناک، بنیاد تتر، ناشر استیبل‌کوین USDT، یک‌میلیارد واحد از این رمزارز را در بستر شبکه ترون ضرب کرده است. با این حساب، مجموع تترهای عرضه‌شده... نوشته یک‌میلیارد تتر در بستر شبکه ترون عرضه می‌شود اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۳۱ مرداد , ۱۴۰۳ - 05:59
 0  3
یک‌میلیارد تتر در بستر شبکه ترون عرضه می‌شود

بنیاد تتر از ضرب یک‌میلیارد واحد استیبل‌کوین تتر در بستر شبکه ترون خبر داد. با این عرضه‌ی جدید، حجم ذخایر تتر در بستر ترون به ۳۳ میلیارد دلار می‌رسد.

به‌گزارش تک‌ناک، بنیاد تتر، ناشر استیبل‌کوین USDT، یک‌میلیارد واحد از این رمزارز را در بستر شبکه ترون ضرب کرده است. با این حساب، مجموع تترهای عرضه‌شده در بستر شبکه ترون به ۳۳ میلیارد واحد می‌رسد.

کوین‌تلگراف می‌نویسد بررسی داده‌های درون‌زنجیره‌ای نشان می‌دهد که بنیاد تتر واحدهای جدیدی از این استیبل‌کوین را در بستر شبکه ترون عرضه کرده است. داده‌های برگفته از پلتفرم تحلیلی آن‌چین لوک‌آن‌چین نیز نشان می‌دهد که کیف‌پول بنیاد تتر با نام «خزانه‌ی تتر» تنها در سال گذشته، ۳۳ میلیارد دلار از این استیبل‌کوین را ضرب کرده است.

رصد آن‌چین تراکنش تتر

از این تعداد ۱۹ میلیارد واحد در بستر شبکه Tron و ۱۴ میلیارد واحد نیز در بستر شبکه‌ی اتریوم عرضه شده‌اند. پیش‌تر بنیاد تتر دست به انتشار یک‌میلیارد واحد از این استیبل‌کوین در شبکه‌ی اتریوم زده بود.

پائولو آردوینو، مدیرعامل تتر، می‌گوید که هدف از ضرب یک‌میلیارد واحد تتر و انتشار آن در بستر شبکه ترون، پرکردن خزانه‌ی تتر بوده است. مانند هر کسب‌وکار دیگری، هدف از پرکردن خزانه آماده‌سازی برای پاسخ‌گویی به نیازها و تقاضاهای آتی است.

ناگفته نماند پرکردن خزانه به‌معنای انتشار رمزارز نیست؛ زیرا گاهی اوقات میان پر‌کردن خزانه و عرضه‌ی نهایی وقفه می‌افتد تا در بزنگاه مناسب به عطش بازار برای دادوستد تتر پاسخ داده شود.

نوشته یک‌میلیارد تتر در بستر شبکه ترون عرضه می‌شود اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow