AI Playground اینتل؛ راه‌حلی یکپارچه برای تمام نیازهای هوش مصنوعی

اینتل AI Playground را معرفی کرده است که راه‌حلی جامع برای تمام نیازهای هوش مصنوعی محسوب می‌شود. این نرم‌افزار کاملاً‌ رایگان و متن‌باز است. به‌گزارش تک‌ناک، اینتل برنامه‌ی «AI Playground» را به‌عنوان اپلیکیشنی مقدماتی برای سیستم‌های مجهز به کارت‌های گرافیک‌ سری Arc اینتل معرفی کرد. این برنامه به کاربران اجازه می‌دهد تا با قابلیت‌های هوش... نوشته AI Playground اینتل؛ راه‌حلی یکپارچه برای تمام نیازهای هوش مصنوعی اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۲ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  0
AI Playground اینتل؛ راه‌حلی یکپارچه برای تمام نیازهای هوش مصنوعی

اینتل AI Playground را معرفی کرده است که راه‌حلی جامع برای تمام نیازهای هوش مصنوعی محسوب می‌شود. این نرم‌افزار کاملاً‌ رایگان و متن‌باز است.

به‌گزارش تک‌ناک، اینتل برنامه‌ی «AI Playground» را به‌عنوان اپلیکیشنی مقدماتی برای سیستم‌های مجهز به کارت‌های گرافیک‌ سری Arc اینتل معرفی کرد. این برنامه به کاربران اجازه می‌دهد تا با قابلیت‌های هوش مصنوعی را برای انجام عملیات مختلف آزمایش و کار کنند.

Wccftech می‌نویسد که اینتل پیش‌از‌این در نمایشگاه کامپویتکس این برنامه را رونمایی کرده و قابلیت‌هایش را به‌نمایش گذاشته بود و در‌نهایت آن را برای دانلود در وب‌سایت رسمی خود قرار داد. AI Playground برنامه‌ای ویندوزی است که در‌حال‌حاضر به‌صورت پروژه‌ای متن‌باز در مرحله‌ی آزمایش قرار دارد.

اینتل AI Playground

AI Playground کاملاً رایگان است و از توانایی‌های هوش مصنوعی کارت‌های گرافیک‌ سری Arc اینتل بهره می‌برد. فرقی نمی‌کند کامپیوتر شما از پردازنده‌ی مرکزی نسل جدید Meteor Lake Core Ultra-H اینتل استفاده کند یا از کارت گرافیک مجزای سری Arc با حداقل ۸ گیگابایت حافظه، این نرم‌افزار می‌تواند از توانایی‌های سخت‌افزاری شما برای انجام کارهای مختلف مرتبط با بهره‌وری استفاده کند.

ابزارهای موجود در AI Playground از چهارچوب OpenVINO استفاده می‌کنند که جعبه‌ابزاری متن‌باز برای «بهینه‌سازی» و «استقرار استنباط هوش مصنوعی» به‌شمار می‌رود.

AI Playground؛ نرم‌افزاری آسان برای استفاده و قدرتمند برای کاربران حرفه‌ای

AI Playground اپلیکیشنی آسان برای استفاده است و برای کار با آن به دانش تخصصی درزمینه‌ی هوش مصنوعی نیازی ندارید. برنامه‌ی یادشده راهنماهایی به‌منظور انتخاب مدل مناسب برای هر کار خاص دارد و در‌صورت لزوم، امکان دانلود مدل‌های جدید یا استفاده از مدل‌های شخصی را فراهم می‌کند. این قابلیت AI Playground را به ابزاری چندمنظوره تبدیل می‌کند و به کاربران حرفه‌ای اجازه می‌دهد تا مدل‌های دلخواهشان را نصب و ابزارها را مطابق نیاز خود شخصی‌سازی کنند.

اینتل AI Playground را معرفی کرد

AI Playground به‌صورت کاملاً محلی روی کامپیوتر شما اجرا می‌شود و حریم خصوصی‌تان را حفظ می‌کند. دستورها و داده‌های شما همواره به‌صورت محلی روی کامپیوترتان باقی می‌مانند و کنترل کامل بر محتوا را در‌اختیارتان قرار می‌دهد. این نرم‌افزار می‌تواند بسیاری از کارها ازجمله بهبود تصاویر و ایجاد تصاویر جدید و دریافت پاسخ از چت‌بات را انجام دهد. کاربران می‌توانند با وارد‌کردن متن دلخواه (Prompts)، تصاویر هوش مصنوعی ایجاد و کیفیت تصویر را برای دستیابی به نتایج خیره‌کننده دست‌کاری کنند.

قابلیت چت‌بات رقیبی مستقیم برای ChatRTX انویدیا و Chatbot ای‌ام‌دی به‌شمار می‌رود که چند ماه پیش معرفی شدند. با استفاده از چت‌بات می‌توانید پایه‌ی دانش هدفمندی ایجاد کنید و در مواقع مختلف مانند پیدا‌کردن فایل‌های مناسب روی کامپیوتر، نوشتن کد، مدیریت برنامه‌ی زمان‌بندی و… از آن کمک بگیرید.

معرفی AI Playground

دومین ابزار روی بهبود تصاویر ازطریق ارتقاس مقیاس (Upscaling) و اعمال استایل‌های مختلف (Stylizing) و پرکردن نواحی خالی در تصویر (Inpainting/Outpainting) تمرکز دارد. به‌طور مشابه، چت‌بات نیز با برخورداری از پایه‌ی دانش گسترده در موضوعات مختلف می‌تواند به شما در انجام سریع‌تر کارهای گوناگون کمک کند.

نوشته AI Playground اینتل؛ راه‌حلی یکپارچه برای تمام نیازهای هوش مصنوعی اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow