نسخه جدید لانچر HyperOS شیائومی منتشر شد

شیائومی به‌روزرسانی جدیدی برای لانچر HyperOS خود منتشر کرد. تمرکز این نسخه بر افزایش سرعت و انیمیشن‌های روان‌تر استوار است. به‌گزارش تک‌ناک، شیائومی در حال انتشار به‌روزرسانی جدیدی برای لانچر HyperOS خود با نسخه‌ی RELEASE-4.39.17.8475-07201844 است که عمدتاً بر بهبود تجربه‌ی کاربری از‌طریق افزایش درخورتوجه سرعت و انیمیشن‌های بسیار روان‌تر تمرکز دارد. این به‌روزرسانی بخشی... نوشته نسخه جدید لانچر HyperOS شیائومی منتشر شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۰۲ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  3
نسخه جدید لانچر HyperOS شیائومی منتشر شد

شیائومی به‌روزرسانی جدیدی برای لانچر HyperOS خود منتشر کرد. تمرکز این نسخه بر افزایش سرعت و انیمیشن‌های روان‌تر استوار است.

به‌گزارش تک‌ناک، شیائومی در حال انتشار به‌روزرسانی جدیدی برای لانچر HyperOS خود با نسخه‌ی RELEASE-4.39.17.8475-07201844 است که عمدتاً بر بهبود تجربه‌ی کاربری از‌طریق افزایش درخورتوجه سرعت و انیمیشن‌های بسیار روان‌تر تمرکز دارد.

این به‌روزرسانی بخشی از تلاش مداوم شیائومی برای بهبود بیشتر محصولات نرم‌افزاری خود و اطمینان از دسترسی کاربران به رابط کاربری سریع و کارآمد و جذاب است.

به‌روزرسانی جدید لانچر HyperOS شامل چندین بهبود مهم است که عملکرد و ظاهر پوشش سفارشی اندروید شیائومی را تغییر چشمگیری می‌دهد.

به‌روزرسانی جدیدی را برای لانچر HyperOS شیائومی

افزایش سرعت

به‌روزرسانی لانچر HyperOS پاسخ‌گویی صفحه‌ی اصلی و منو کشویی برنامه را بسیار بهینه می‌کند. کاربران کاهش محسوس تاخیر را هنگام جابه‌جایی بین برنامه‌ها و ویجت‌ها تجربه خواهند کرد. این افزایش سرعت لانچر را بسیار چابک‌تر و پاسخ‌گوتر به ورودی‌های کاربر می‌کند و در‌نتیجه، بسیار روان‌تر از نسخه‌های قبلی است. به‌روزرسانی جدیدی را برای لانچر HyperOS شیائومی به‌روزرسانی جدیدی را برای لانچر HyperOS شیائومی به‌روزرسانی جدیدی را برای لانچر HyperOS شیائومی

انیمیشن‌های بهتر

علاوه‌بر افزایش عملکرد، شیائومی در عناصر انیمیشن این لانچر تغییراتی ایجاد کرده است. آن‌ها اکنون ظریف‌تر و روان‌تر به‌نظر می‌رسند و آن درخششی که قبلاً وجود نداشت، ایجاد می‌کنند. چه از صفحه‌ی اصلی به صفحه‌ی دیگر سوایپ کنید، چه برنامه‌ای را باز کنید، چه از ویجت‌ها استفاده کنید، تغییرات تجربه‌ی لذت‌بخش‌تری ایجاد می‌کند. به‌روزرسانی جدیدی را برای لانچر HyperOS شیائومی به‌روزرسانی جدیدی را برای لانچر HyperOS شیائومی به‌روزرسانی جدیدی را برای لانچر HyperOS شیائومی به‌روزرسانی جدیدی را برای لانچر HyperOS شیائومی

فرایند نصب آسان

به‌نقل از شیائومی‌تایم، شیائومی برای دردسترس قراردادن این بهبودها برای همه‌ی کاربران، تلاش کرده است تا فرایند نصب به‌روزرسانی لانچر HyperOS را ساده کند. درادامه‌ی، نحوه‌ی نصب جدیدترین نسخه‌ی لانچر مذکور آمده است:

  • دانلود APK: فایل APK به‌روزرسانی‌شده برای لانچر HyperOS را دانلود کنید. مطمئن شوید که از منبعی ایمن این کار را انجام می‌دهید تا از هرگونه خطر امنیتی جلوگیری کنید.
  • نصب از منابع ناشناس: پس از دانلود، به فایل APK در برنامه‌ی مدیریت فایل دستگاه خود بروید. برای نصب روی فایل ضربه بزنید. اگر هنوز «نصب از منابع ناشناس» را فعال نکرده‌اید، از شما خواسته می‌شود که اکنون این کار را انجام دهید. فقط دستورالعمل‌ها را دنبال کنید.
  • تکمیل تنظیمات: پس از اتمام نصب، روی دکمه‌ی خانه ضربه بزنید. اکنون درصورت درخواست، لانچر HyperOS را به‌عنوان برنامه‌ی صفحه‌ی اصلی پیش‌فرض خود تنظیم کنید. اگر لانچر چیدمان شما را بازنشانی کرد، می‌توانید صفحه‌ی اصلی خود را شخصی‌سازی کنید.

مشتریان اولیه‌ی لانچر به‌روزرسانی‌شده‌ی HyperOS متوجه شده‌اند که سرعت و قابلیت استفاده دستگاه‌ها بسیار افزایش یافته است. شیائومی از کاربران خواسته است تا ازطریق انجمن‌ها و کانال‌های پشتیبانی خود درباره‌ی به‌روزرسانی جدید بازخورد دهند. این امر در کمک به رفع چندین مشکل باقی‌مانده و شکل‌دهی به‌روزرسانی‌های آینده بسیار مهم است.

نوشته نسخه جدید لانچر HyperOS شیائومی منتشر شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow