موتورولا اج ۵۰ اولترا در تست دوربین از گلکسی S24 اولترا پیشی گرفت

موتورولا اج ۵۰ اولترا با کسب امتیاز بیشتر در تست‌های DxOMark، ازنظر کیفیت عکس‌برداری، به‌خصوص در شرایط کم‌نور و زوم، عملکردی درخشان از خود نشان داده و از گلکسی S24 اولترا پیشی گرفته است. به‌گزارش تک‌ناک، موتورولا اج ۵۰ اولترا در تست دوربین DxOMark از گلکسی S24 اولترا و آیفون ۱۵ پیشی گرفت. این گوشی... نوشته موتورولا اج ۵۰ اولترا در تست دوربین از گلکسی S24 اولترا پیشی گرفت اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۳ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  0
موتورولا اج ۵۰ اولترا در تست دوربین از گلکسی S24 اولترا پیشی گرفت

موتورولا اج ۵۰ اولترا با کسب امتیاز بیشتر در تست‌های DxOMark، ازنظر کیفیت عکس‌برداری، به‌خصوص در شرایط کم‌نور و زوم، عملکردی درخشان از خود نشان داده و از گلکسی S24 اولترا پیشی گرفته است.

به‌گزارش تک‌ناک، موتورولا اج ۵۰ اولترا در تست دوربین DxOMark از گلکسی S24 اولترا و آیفون ۱۵ پیشی گرفت. این گوشی با کسب امتیاز ۱۴۶ در رتبه‌ی ۱۸ بهترین گوشی‌های هوشمند ازنظر دوربین قرار دارد. پرچم‌دار امسال سامسونگ، یعنی گلکسی S24 اولترا، با ۱۴۴ امتیاز در رتبه‌ی ۲۳ و آیفون ۱۵ و ۱۵ پلاس با ۱۴۵ امتیاز در رتبه‌ی ۲۱ جای دارد.

تست‌های DxOMark نشان‌دهنده‌ی بهبود موتورولا اج ۵۰ اولترا درمقایسه‌با نسل قبلی، یعنی موتورولا اج ۴۰ پرو، به‌ویژه در کاهش نویز و حفظ جزئیات هنگام زوم است. این گوشی در عکاسی پرتره با نوردهی دقیق و حداقل تاری حرکت عملکرد خارق‌العاده‌ای دارد و در بخش «Friends & Family» امتیاز ۱۳۶ کسب کرده است.

براساس گزارش گیزموچاینا، DxOMark از عملکرد این گوشی در نور کم به‌دلیل نوردهی دقیق هدف و ارائه‌ی رنگ‌های دلپذیر در عکس‌ها و ویدئوها تقدیر می‌کند؛ اما به مشکلات ناشی از نوسان‌های کاهش نویز و مصنوعات گاه‌به‌گاه یکپارچگی صحنه اشاره نیز می‌کند.

موتورولا اج ۵۰ اولترا کسب امتیاز بالاتر در تست‌های DxOMark

دراین‌میان، عکاسی ویژگی اصلی گوشی پرچم‌دار موتورولا است. DxOMark فرمت HDR گوشی اج ۵۰ اولترا را عامل دستیابی به کیفیت کلی تصویر مطلوب از طریق بهبود نوردهی و تعادل رنگ می‌داند.

در عکس‌های کلوزآپ که سناریو جدید ارزیابی DxOMark است، اج ۵۰ اولترا محدودیت‌هایی را نشان می‌دهد. عملکرد دستگاه در این زمینه پذیرفتنی است؛ اما درمقایسه‌با رقبایش با جزئیات کمتر سوژه و مشکلات گاه‌به‌گاه در تعادل رنگ سفید، ضعیف‌تر عمل می‌کند.

گفته می‌شود فوکوس خودکار موتورولا اج ۵۰ اولترا درمقایسه‌با گوشی اج ۴۰ پرو بهبود یافته است و در اکثر شرایط نوری، ازجمله حالت HDR، تأخیر شاتر تقریباً وجود ندارد. این ویژگی به اج ۵۰ اولترا دربرابر گلکسی S24 اولترا برتری و به آن امکان می‌دهد تا عکس‌های واضحی را در سناریوهای مختلف ثبت و عمق میدان گسترده‌ای برای عکس‌های گروهی با فوکوس خوب ایجاد کند.

جزئیات تصویر در همه‌ی شرایط مثبت ارزیابی می‌شود؛ اگرچه DxOMark به کاهش جزئی در شرایط نور کم اشاره می‌کند. بااین‌حال، دیدن یکی از گوشی‌های موتورولا که در یکی از مهم‌ترین بخش‌ها از گلکسی S24 اولترا پیشی می‌گیرد، نکته‌ی درخورتأملی است.

برای یادآوری باید گفت که موتورولا اج ۵۰ اولترا به دوربین چهارگانه متشکل از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی با قابلیت ماکرو، دوربین تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری و دوربین فوکوس خودکار لیزری مجهز است.

نوشته موتورولا اج ۵۰ اولترا در تست دوربین از گلکسی S24 اولترا پیشی گرفت اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow