GTA 6 به‌هیچ‌وجه روی سرویس گیم‌پس عرضه نمی‌شود

شرکت Take-Two Interactive، مالک راکستار، تأیید کرده است که بازی GTA 6 در روز اول انتشار، در هیچ‌یک از سرویس‌های اشتراکی مانند Xbox Game Pass دردسترس نخواهد بود. به‌گزارش تک‌ناک، مدیرعامل شرکت Take-Two Interactive، استراوس زلنیک، اعلام کرد که بازی موردانتظار GTA 6 در گیم‌پس دردسترس قرار نخواهد گرفت. وی توضیح داد که این تصمیم... نوشته GTA 6 به‌هیچ‌وجه روی سرویس گیم‌پس عرضه نمی‌شود اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۱ مرداد , ۱۴۰۳ - 05:59
 0  3
GTA 6 به‌هیچ‌وجه روی سرویس گیم‌پس عرضه نمی‌شود

شرکت Take-Two Interactive، مالک راکستار، تأیید کرده است که بازی GTA 6 در روز اول انتشار، در هیچ‌یک از سرویس‌های اشتراکی مانند Xbox Game Pass دردسترس نخواهد بود.

به‌گزارش تک‌ناک، مدیرعامل شرکت Take-Two Interactive، استراوس زلنیک، اعلام کرد که بازی موردانتظار GTA 6 در گیم‌پس دردسترس قرار نخواهد گرفت. وی توضیح داد که این تصمیم با استراتژی منطقی شرکتش هم‌خوانی دارد؛ چراکه انتشار عنوانی با عظمت GTA 6 در روز اول روی سرویس‌های اشتراکی ممکن است کاربران را به این پلتفرم‌ها جذب کند.

شرکت Take-Two Interactive، مالک راکستار، تأیید کرده است که بازی GTA 6 در روز اول عرضه، در هیچ سرویس اشتراکی مانند Xbox Game Pass در دسترس نخواهد بود.

به‌نقل از یوروگیمر، استراوس زلنیک تأکید کرد که هدف اصلی شرکتش پیشی‌گرفتن از صنعت با تولید عناوین بزرگ و موفق است و آن‌ها معتقدند که استراتژی فعلی بهترین راه برای دستیابی به این هدف است. وی به برنامه‌های قدرتمند و دقیق Take-Two نیز اشاره کرد که شامل ۱۵ بازی اصلی بسیار جذاب است که گویا بین سال‌های ۲۰۲۶ و ۲۰۲۷ منتشر می‌شوند.

این رویکرد نشان‌دهنده‌ی استراتژی گسترده‌تر Take-Two برای حفظ ارزش عناوین برتر و مهم‌ترین بازی خود، یعنی GTA 6، ازطریق فروش سنتی است، به‌جای اینکه با ارائه‌ی فوری آن‌ها در سرویس‌های اشتراکی، ارزش آن‌ها را کاهش دهد.

نوشته GTA 6 به‌هیچ‌وجه روی سرویس گیم‌پس عرضه نمی‌شود اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow