Imagen 3 گوگل حالا دردسترس همه کاربران آمریکایی قرار دارد

ابزار مولد تصویر Imagen 3 که پیش‌تر فقط در پلتفرم Vertex AI و برای کاربران محدودی دردسترس بود، اکنون ازطریق اپلیکیشن Pixel Studio نیز دردسترس قرار دارد. به‌گزارش تک‌ناک، گوگل برای اولین‌بار در ماه می ابزار مولد تصویر مبتنی‌بر متن خود به نام Imagen 3 را معرفی کرد. این ابزار در ابتدا به پلتفرم Vertex... نوشته Imagen 3 گوگل حالا دردسترس همه کاربران آمریکایی قرار دارد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۶ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  2
Imagen 3 گوگل حالا دردسترس همه کاربران آمریکایی قرار دارد

ابزار مولد تصویر Imagen 3 که پیش‌تر فقط در پلتفرم Vertex AI و برای کاربران محدودی دردسترس بود، اکنون ازطریق اپلیکیشن Pixel Studio نیز دردسترس قرار دارد.

به‌گزارش تک‌ناک، گوگل برای اولین‌بار در ماه می ابزار مولد تصویر مبتنی‌بر متن خود به نام Imagen 3 را معرفی کرد. این ابزار در ابتدا به پلتفرم Vertex AI و پیش‌نمایشی خصوصی محدود شده بود.

خوشبختانه حالا گوگل در حال گسترش دسترسی به آن است. این غول دنیای جست‌وجو اعلام کرد که Imagen 3 اکنون برای همه‌ی کاربران آمریکایی در‌دسترس است.

Android Authority به‌نقل از گوگل می‌گوید که ابزار Imagen 3، جدیدترین دستاورد گوگل در حوزه‌ی تولید تصویر، با ارائه‌ی تصاویری بسیار با‌کیفیت استانداردهای جدیدی را در این صنعت تعیین کرده است. این مدل هوش مصنوعی تصاویری با جزئیات دقیق‌تر و نورپردازی طبیعی‌تر می‌تواند تولید کند.

ابزار مولد تصویر Imagen 3 که پیش‌تر تنها در پلتفرم Vertex AI

همچنین، اهالی مانتین‌ویو ادعا می‌کنند که توانایی Imagen 3 در درک دستورالعمل‌ها را بهبود چشمگیری بخشیده‌اند. ابزار مذکور در نسخه‌های مختلفی عرضه خواهد شد که برای کارهای خاص مانند طراحی‌های سریع و خلق تصاویری با وضوح خارق‌العاده تنظیم شده‌اند.

Imagen 3 نیروی محرکه‌ی اپلیکیشن Pixel Studio در گوشی‌های سری پیکسل ۹ است. این اپلیکیشن قابلیت‌های تولید تصویر مبتنی‌بر متن و ویرایش تصویر با استفاده از هوش مصنوعی درون دستگاه را ارائه می‌دهد؛ بااین‌حال، برای امتحان‌کردن Imagen 3 به خرید گوشی پیکسل ۹ نیازی نخواهید داشت.

نوشته Imagen 3 گوگل حالا دردسترس همه کاربران آمریکایی قرار دارد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow