احتمال عرضه آیفون ۱۶ پرو در رنگ برنزی قوت گرفت

تصاویر جدیدی از نمونه‌های آزمایشی آیفون ۱۶ پرو منتشر شده که رنگ برنزی جدیدی را برای این مدل نشان می‌دهد. این رنگ جایگزین رنگ آبی‌تیتانیومی مدل قبلی خواهد شد. به‌گزارش تک‌ناک، با پایان‌یافتن هیاهوی مرتبط با معرفی گوشی‌های سری پیکسل ۹، تمام توجه‌ها به‌سمت برنامه‌های اپل برای سری آیفون ۱۶ جلب شده است. کوپرتینویی‌ها هنوز... نوشته احتمال عرضه آیفون ۱۶ پرو در رنگ برنزی قوت گرفت اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۶ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  3
احتمال عرضه آیفون ۱۶ پرو در رنگ برنزی قوت گرفت

تصاویر جدیدی از نمونه‌های آزمایشی آیفون ۱۶ پرو منتشر شده که رنگ برنزی جدیدی را برای این مدل نشان می‌دهد. این رنگ جایگزین رنگ آبی‌تیتانیومی مدل قبلی خواهد شد.

به‌گزارش تک‌ناک، با پایان‌یافتن هیاهوی مرتبط با معرفی گوشی‌های سری پیکسل ۹، تمام توجه‌ها به‌سمت برنامه‌های اپل برای سری آیفون ۱۶ جلب شده است. کوپرتینویی‌ها هنوز اطلاعیه یا حتی پیش‌نمایشی از آیفون ۱۶ منتشر نکرده‌اند؛ اما انتظار می‌رود پرچم‌داران جدید اپل در سپتامبر ۲۰۲۴ عرضه شوند.

سونی دیکسون، افشاگر معروف دنیای تکنولوژی، نمونه‌های ساختگی آیفون ۱۶ پرو که احتمالاً به مدل پرو مکس شباهت دارد، به‌اشتراک گذاشته است. این نمونه‌های ساختگی با آنچه در شایعات قبلی دیده‌ شده، مطابقت دارد. بااین‌حال به‌گفته‌ی او، سری جدید آیفون‌های اپل رنگ جدیدی خواهد داشت.

به‌نقل از Android Authority، پیش‌از‌این رنگ‌های سفید و مشکی و تیتانیوم برای آیفون ۱۶ پرو مکس مشاهده شده بودند؛ بنابراین رنگ برنزی‌طلایی، تنها رنگ جدید محسوب می‌شود.

این رنگ برنزی‌طلایی به‌سمت طیف تیره متمایل شده است و ترکیبی از زردنارنجی تیره نزدیک به قهوه‌ای شنی را ارائه می‌دهد که شباهتی به رنگ قهوه‌ای مشابه با چرم دارد.

دستگاه‌های مذکور نمونه‌های آزمایشی هستند که از یکسان‌بودن حفره‌های دوربین و نبود دهانه‌ی مستطیلی برای دوربین پریسکوپ تتراپریسم (Tetra Prism) می‌توان به این موضوع پی‌برد. بااین‌حال، شکل ظاهری و ابعاد و رنگ‌ آن‌ها به محصول نهایی که به‌دست مشتریان خواهد رسید، بسیار نزدیک است.

شایعات حاکی از آن است که اپل قصد دارد رنگ آبی‌تیتانیومی آیفون ۱۵ پرو را با رنگ صورتی یا طلایی‌صورتی برای بدنه‌ی تیتانیومی آیفون ۱۶ پرو جایگزین کند.

گفته می‌شود این رنگ جدید تناژ برنزی دارد و نمونه‌ی آزمایشی موجود به این تناژ شایعه‌شده نزدیک‌تر است. احتمال دارد رنگ بسته به نحوه‌ی بازتاب نور از پشت دستگاه تغییر کند؛ بنابراین ممکن است بسته به زاویه‌ی نور، سایه‌های مختلفی مشاهده شود.

براساس افشاگری‌های قبلی سونی دیکسون‌، طراحی احتمالی آیفون ۱۶ مطابق تصویر زیر است:

تصاویر جدیدی از نمونه‌های آزمایشی آیفون ۱۶ پرو منتشر شده

نوشته احتمال عرضه آیفون ۱۶ پرو در رنگ برنزی قوت گرفت اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow