OPPO Find X7 Ultra برترین گوشی هوشمند سال ۲۰۲۴ ازنظر عمر باتری شناخته شد

رسانه DxOMark برترین گوشی‌های سال ۲۰۲۴ ازنظر شارژدهی و عمر باتری را معرفی کرده است که در صدر فهرست آن، نام OPPO Find X7 Ultra دیده می‌شود. به‌گزارش تک‌ناک، با وجود تنوع گسترده در بازار گوشی‌های هوشمند، انتخاب مدل مناسب می‌تواند دشوار باشد. یکی از معیارهای مهمی که باید هنگام خرید گوشی هوشمند در نظر […] نوشته OPPO Find X7 Ultra برترین گوشی هوشمند سال ۲۰۲۴ ازنظر عمر باتری شناخته شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۴ مهر , ۱۴۰۳ - 23:00
 0  0
OPPO Find X7 Ultra برترین گوشی هوشمند سال ۲۰۲۴ ازنظر عمر باتری شناخته شد

رسانه DxOMark برترین گوشی‌های سال ۲۰۲۴ ازنظر شارژدهی و عمر باتری را معرفی کرده است که در صدر فهرست آن، نام OPPO Find X7 Ultra دیده می‌شود.

به‌گزارش تک‌ناک، با وجود تنوع گسترده در بازار گوشی‌های هوشمند، انتخاب مدل مناسب می‌تواند دشوار باشد. یکی از معیارهای مهمی که باید هنگام خرید گوشی هوشمند در نظر گرفته شود، عمر باتری است. باتری قدرتمند می‌تواند تضمین کند که گوشی شما در طول روز نیاز به شارژ مجدد نداشته باشد و شما را از نگرانی‌های ناشی از تخلیه سریع باتری نجات دهد. در این گزارش به برخی از گوشی‌های برتر از نظر عمر باتری در سال ۲۰۲۴ را معرفی کرده‌ایم.

بر‌اساس گزارش‌های DxOMark، گوشی OPPO Find X7 Ultra به‌عنوان برترین گوشی از‌نظر عمر باتری شناخته شده است. این گوشی با کسب امتیاز ۱۶۰ و بهره‌مندی از باتری ۵,۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی توانسته است تا به جایگاهی بالاتر از دیگر مدل‌ها دست پیدا کند. قدرت باتری این مدل، آن را به انتخابی ایدئال برای کاربران حرفه‌ای و کاربرانی تبدیل کرده است که به استفاده طولانی‌مدت از گوشی خود نیاز دارند.

در سال ۲۰۲۴، چندین گوشی هوشمند با عمر باتری بسیار طولانی و قابل توجه معرفی شده‌اند که به کاربران امکان استفاده طولانی‌مدت از دستگاه خود را بدون نیاز به شارژ مکرر می‌دهند.

در جایگاه دوم، گوشی Honor Magic 6 Pro قرار دارد که امتیاز ۱۵۷ را از‌آنِ خود کرده است. این گوشی که در ابتدای سال ۲۰۲۴ عرضه شد، به‌دلیل بهره‌وری چشمگیر باتری و عمر طولانی آن، در کانون توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. کسانی که به دستگاهی با دوام فراوان نیاز دارند که به‌طور مداوم به شارژ نیاز نداشته باشد، می‌توانند به این مدل اعتماد کنند.

به‌نقل از گیزچاینا، جایگاه سوم این فهرست به گوشی Honor Magic 6 Lite با امتیاز ۱۵۶ تعلق دارد. این گوشی با باتری بزرگ ۵,۸۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی قدرت بیشتری از دیگر مدل‌ها ارائه می‌دهد. کاربرانی که به عمر باتری بیشتر در طول روز نیاز دارند، می‌توانند روی این مدل حساب کنند.

Honor X9b نیز با امتیاز ۱۵۶ و برخورداری از باتری ۵,۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی، انتخابی مناسب برای کاربرانی است که به‌دنبال دستگاهی با عمر باتری طولانی هستند. این گوشی نیز مانند مدل‌های قبلی، مناسب کسانی است که استفاده طولانی‌مدت و بدون وقفه از گوشی خود را در اولویت قرار می‌دهند.

رتبه نام دستگاه امتیاز باتری
1 OPPO Find X7 Ultra 160
2 Honor Magic 6 Pro 157
3 Honor Magic 6 Lite (5800 mAh) 156
4 Honor X9b 156
5 Honor Magic5 Lite 5G 152
6 Honor X7b 151
7 Oppo Find X6 Pro 151
8 Honor Magic6 Lite (5300 mAh) 150
9 Honor X7a 147
10 Oppo Reno 12 Pro 147
11 Realme GT Neo 5 (240W) 147
12 Oppo Reno6 5G 146
13 Oppo Reno 12 144
14 Realme GT Neo 2 5G 144
15 Honor X9a 143
16 Samsung Galaxy S23 Ultra 142
17 Honor Magic5 Pro 141
18 Oppo Reno8 5G 141
19 Asus ROG Phone 6 140
20 Sony Xperia 1 ۰ V 140

سایر گوشی‌هایی که در این فهرست قرار دارند، شامل Honor Magic5 Lite 5G با امتیاز ۱۵۲ و Honor X7b با امتیاز ۱۵۱ هستند. این دو مدل نیز به‌دلیل باتری‌های بزرگ خود، عملکرد بسیارخوبی در طولانی‌مدت ارائه می‌دهند و استفاده مداوم از آن‌ها بدون نیاز به شارژ مکرر را تضمین می‌کنند.

در‌نهایت، باید گفت که در بازار پر‌رقابت گوشی‌های هوشمند، عمر باتری یکی از عوامل مهمی است که باید به آن توجه کرد. گوشی‌های OPPO Find X7 Ultra و Honor Magic 6 Pro و Honor Magic 6 Lite از‌جمله گزینه‌های برتر برای کاربرانی هستند که به‌دنبال عمر باتری طولانی‌مدت هستند. اگر به دستگاهی نیاز دارید که با نیازهای روزمره شما هماهنگ باشد و به‌راحتی در طول روز دوام بیاورد، این مدل‌ها انتخاب‌های بسیار خوبی خواهند بود و دیگر به نگرانی بابت شارژ مکرر نیازی نخواهید داشت.

نوشته OPPO Find X7 Ultra برترین گوشی هوشمند سال ۲۰۲۴ ازنظر عمر باتری شناخته شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow