آزمایش مدل جدید جمنای با قابلیت شخصیسازی براساس تاریخچه جستوجو
در دمویی جدید، نحوه استفاده مدل جمنای Personalization گوگل از تاریخچه جستوجوهای کاربران نشان داده شد که تجربه کاربری هوشمندتر و مرتبطتری ارائه میدهد. به گزارش تکناک، گوگل در حال توسعه مدل جدیدی از جمنای است که با استفاده از تاریخچه جستوجوی کاربران در موتور جستوجوی گوگل، پاسخهای دقیقتر و شخصیسازیشدهتری ارائه میدهد. این مدل […] نوشته آزمایش مدل جدید جمنای با قابلیت شخصیسازی براساس تاریخچه جستوجو اولین بار در تک ناک - اخبار تکنولوژی روز جهان و ایران. پدیدار شد.

در دمویی جدید، نحوه استفاده مدل جمنای Personalization گوگل از تاریخچه جستوجوهای کاربران نشان داده شد که تجربه کاربری هوشمندتر و مرتبطتری ارائه میدهد.
به گزارش تکناک، گوگل در حال توسعه مدل جدیدی از جمنای است که با استفاده از تاریخچه جستوجوی کاربران در موتور جستوجوی گوگل، پاسخهای دقیقتر و شخصیسازیشدهتری ارائه میدهد. این مدل که جمنای Personalization نام دارد، میتواند تجربه تعاملی کاربران را بهبود ببخشد و محتوای مرتبطتری براساس سوابق جستوجوی آنها پیشنهاد کند.
اندروید اتوریتی مینویسد که بررسی نسخه بتای جدید Google app (نسخه ۱۶.۸.۳۱) نشان میدهد که گوگل در حال آزمایش این قابلیت است. در توضیحات ارائهشده برای این مدل، آمده است که میتواند کمکهایی براساس تاریخچه جستوجوی شما ارائه دهد. این ویژگی به جمنای اجازه میدهد تا با تحلیل جستوجوهای پیشین کاربران، پیشنهادها و پاسخهایی هماهنگتر با نیازهای آنها ارائه کند.

هنگامی که کاربران این مدل را فعال کنند، پیام تأییدیهای نمایش داده میشود که نشان میدهد جمنای به تاریخچه جستوجوی آنها در موتور جستوجوی گوگل دسترسی خواهد داشت. در این پیام، تأکید شده است که تنها مدل Personalization مجاز به استفاده از این دادهها خواهد بود و برای بهرهبرداری از این قابلیت، کاربران باید گزینه Web & App Activity را در حساب خود فعال کرده باشند.
علاوهبر این، در صفحه چت این نسخه از جمنای اعلانی درج شده که مجدداً به کاربران اطلاع میدهد تا اطلاعاتشان برای شخصیسازی پاسخها استفاده میشود. همچنین، گوگل لینکی در این صفحه قرار داده است که امکان قطع دسترسی جمنای به تاریخچه جستوجو را فراهم میکند.

در بررسیهای اولیه، مدل جمنای Personalization توانست اطلاعات دقیقی براساس تاریخچه جستوجوی کاربران ارائه دهد. این مدل نهتنها خلاصهای از فعالیتهای اخیر را نمایش داد؛ بلکه نمای کلی از جستوجوهای مرتبط با جمنای در دو ماه گذشته را ارائه کرد. همچنین، در یافتن اقلامی که کاربران قبلاً جستوجو کرده بودند (مانند کفش)، عملکرد راضیکنندهای داشت. بااینحال، این ویژگی همچنان در مرحله آزمایشی قرار دارد و ممکن است در نسخه نهایی تغییراتی در نحوه عملکرد آن اعمال شود.
گوگل هنوز بهطور رسمی جزئیاتی درباره زمان انتشار عمومی مدل جمنای Personalization ارائه نکرده است. بااینحال، گزارشها نشان میدهند که این شرکت بهزودی بهروزرسانی جدیدی برای جمنای منتشر خواهد کرد که احتمالاً این مدل آزمایشی را در اختیار کاربران نسخه جمنای Advanced قرار میدهد. با توجه به رویکرد گوگل در توسعه جمنای، انتظار میرود که این ویژگی بتواند سطح تعامل کاربران با چتباتهای هوش مصنوعی را بهبود ببخشد و تجربهای شخصیتر و کارآمدتر ارائه کند.
نوشته آزمایش مدل جدید جمنای با قابلیت شخصیسازی براساس تاریخچه جستوجو اولین بار در تک ناک - اخبار تکنولوژی روز جهان و ایران. پدیدار شد.
واکنش شما چیست؟






