آیا بازی GTA 6 با تأخیر منتشر می شود؟

سؤالاتی درباره احتمال تأخیر در انتشار بازی GTA 6 وجود دارد، اما بر اساس نظر یکی از توسعه‌دهندگان سابق راک‌استار، هرگونه اطلاعیه‌ای درباره این موضوع تا ماه مه 2025 منتشر نخواهد شد. به گزارش تک‌ناک و به نقل از VG247، اوایل این ماه، شایعاتی درباره تأخیر انتشار بازی GTA 6 منتشر شد، اما جیسون شرایر […] نوشته آیا بازی GTA 6 با تأخیر منتشر می شود؟ اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۷ شهریور , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  1
آیا بازی GTA 6 با تأخیر منتشر می شود؟

سؤالاتی درباره احتمال تأخیر در انتشار بازی GTA 6 وجود دارد، اما بر اساس نظر یکی از توسعه‌دهندگان سابق راک‌استار، هرگونه اطلاعیه‌ای درباره این موضوع تا ماه مه 2025 منتشر نخواهد شد.

به گزارش تک‌ناک و به نقل از VG247، اوایل این ماه، شایعاتی درباره تأخیر انتشار بازی GTA 6 منتشر شد، اما جیسون شرایر از بلومبرگ، که به اطلاعات داخلی معتبر شهرت دارد، اعلام کرد که پس از صحبت با شش کارمند شرکت راک‌استار، چنین تأخیری تأیید نشده است.

البته او همچنین توضیح داد که این کارکنان هنوز خبری از تأخیر دریافت نکرده‌اند و احتمال وقوع آن هنوز وجود دارد، اما در حال حاضر به نظر نمی‌رسد که تأخیری در کار باشد.

 آیا انتشار بازی GTA 6 دوباره تأخیر خواهد داشت؟

اوبه ورمیج، مدیر فنی سابق راک‌استار نورث که روی عناوینی مانند: GTA 3، 4، Vice City و San Andreas کار کرده، نیز نظر خود را درباره این موضوع ارائه داده است.

او می‌گوید که تصمیم به تأخیر بازی GTA 4 حدود چهار ماه قبل از تاریخ انتشار اصلی گرفته شد و معتقد است که احتمال اعلام تأخیر GTA 6 نیز تا ماه مه سال آینده مشخص نخواهد شد.

همچنین ورمیج اشاره می‌کند که بازی GTA 6 به طور قطع تا بیش از 10 سال فروش خواهد داشت و راک‌استار قصد ندارد تا زمانی که از کیفیت بالای آن مطمئن نباشد منتشر کند، آن هم با توجه به وسواس و کمال‌گرایی که از این شرکت سراغ داریم.

بنابراین اگرچه شایعاتی درباره تأخیر بازی وجود دارد، هیچ اطلاعات رسمی مبنی بر تأیید یا رد این موضوع تا سال 2025 منتشر نخواهد شد.

نوشته آیا بازی GTA 6 با تأخیر منتشر می شود؟ اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow