استودیو رمدی وام ۱۵ میلیون یورویی Tencent را دریافت کرد

استودیو رمدی، توسعه‌دهنده بازی‌های Alan Wake و Control، توافقنامه وام ۱۵ میلیون یورویی با شرکت Tencent را امضا کرد. به گزارش تک‌ناک، وام Tencent نیاز به تأیید جلسه فوق‌العاده عمومی رمدی دارد، که قرار است تا ۲۴ اکتبر برگزار شود. پس از تأیید، Tencent سه سال پس از دریافت وام، حق تبدیل آن به سهام […] نوشته استودیو رمدی وام ۱۵ میلیون یورویی Tencent را دریافت کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۷ مهر , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  1
استودیو رمدی وام ۱۵ میلیون یورویی Tencent را دریافت کرد

استودیو رمدی، توسعه‌دهنده بازی‌های Alan Wake و Control، توافقنامه وام ۱۵ میلیون یورویی با شرکت Tencent را امضا کرد.

به گزارش تک‌ناک، وام Tencent نیاز به تأیید جلسه فوق‌العاده عمومی رمدی دارد، که قرار است تا ۲۴ اکتبر برگزار شود. پس از تأیید، Tencent سه سال پس از دریافت وام، حق تبدیل آن به سهام جدید رمدی را بر اساس شرایط توافق‌شده خواهد داشت.

به نقل از یوروگیمر، Tero Virtala، مدیرعامل رمدی، در بیانیه‌ای درباره این وام گفت: «بخشی از استراتژی بلندمدت ما تقویت موقعیت‌ در زنجیره ارزش، افزایش کنترل بر تجاری‌سازی بازی‌ها و افزایش سهم ما از ارزشی است که این بازی‌ها می‌توانند خلق کنند.»

وی تصریح کرد: «با حرکت به سمت خودانتشاری، این تأمین مالی از ما در توسعه بازی‌های در دست تولید و تحقق کامل پتانسیل آنها، همچنین اجرای موفقیت‌آمیز فعالیت‌های تجاری بازی‌های خودانتشار آینده‌ ما حمایت می‌کند.»

وام ۱۵ میلیون یورویی Tencent را استودیو رمدی دریافت کرد

مدیرعامل رمدی همچنین اعلام کرد که سرمایه‌گذاری Tencent نشان‌دهنده اعتماد قوی به چشم‌انداز و استراتژی بلندمدت این شرکت است.

اوایل امسال، رمدی یک پروژه چندنفره پریمیوم که با همکاری Tencent در دست توسعه داشت را لغو کرد. این پروژه با نام رمز Vanguard شناخته می‌شد، اما سال گذشته بازبینی شد و قرار بود Tencent بخش انتشارات آن را بر عهده بگیرد.

رمدی در زمان اعلام این خبر گفت که لغو این پروژه به استودیو اجازه می‌دهد تا تمرکز بیشتری روی سایر بازی‌های خود داشته باشد.

بازی‌های آینده این استودیو شامل Control 2 که به صورت خودانتشار عرضه خواهد شد، بازسازی‌های Max Payne 1 & 2 و یک نسخه چندنفره از Control است، که به گفته شرکت نگاهی «منحصربه‌فرد از زاویه دید رمدی» به این ژانر خواهد داشت.

همچنین این استودیوی فنلاندی به تازگی وارد همکاری‌ با Annapurna Pictures شده است، که نیمی از هزینه‌های Control 2 را تأمین می‌کند و در مقابل، حقوق فیلم تلویزیونی بازی‌های Control و Alan Wake را به دست می‌آورد.

اوایل این ماه، Thomas Puha از رمدی به دنبال‌کنندگان خود اطمینان داد که خروج گسترده کارکنان از ناشر مستقل Annapurna Interactive تأثیری بر همکاری این استودیو با Annapurna نخواهد داشت.

نوشته استودیو رمدی وام ۱۵ میلیون یورویی Tencent را دریافت کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow