انعقاد قرارداد همکاری میان بنیاد ریپل و غول‌ مالی ژاپن

به‌ تازگی بنیاد ریپل قرارداد مشترکی با یکی از زیرمجموعه‌های اس‌بی‌آی هلدینگز (SBI Holdings) غول مالی ژاپن منعقد کرده است. به‌ گزارش تک‌ناک، بنیاد ریپل با انعقاد قرارداد همکاری مشترک با اس‌بی‌آی هلدینگز، ابرشرکت ژاپنی فعال در حوزه خدمات مالی امیدوار است که بلاک چین ریپل را به میزبانی امن برای تراکنش‌های تجاری تبدیل کند.... نوشته انعقاد قرارداد همکاری میان بنیاد ریپل و غول‌ مالی ژاپن اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۵ مرداد , ۱۴۰۳ - 13:59
 0  0
انعقاد قرارداد همکاری میان بنیاد ریپل و غول‌ مالی ژاپن

به‌ تازگی بنیاد ریپل قرارداد مشترکی با یکی از زیرمجموعه‌های اس‌بی‌آی هلدینگز (SBI Holdings) غول مالی ژاپن منعقد کرده است.

به‌ گزارش تک‌ناک، بنیاد ریپل با انعقاد قرارداد همکاری مشترک با اس‌بی‌آی هلدینگز، ابرشرکت ژاپنی فعال در حوزه خدمات مالی امیدوار است که بلاک چین ریپل را به میزبانی امن برای تراکنش‌های تجاری تبدیل کند.

به نقل از کریپتوپوتیتو، ریپل به دنبال گسترش و تثبیت حضور جهانی خود است. این شبکه پرداخت دست همکاری به سوی اس‌بی‌آی دیجیتال کامیونیتی، بازوی دیجیتال هلدینگ اس‌بی‌آی دراز کرده تا زمینه را برای پذیرش فراگیر فناوری بلاک چین و دفاتر کل توزیع‌شده هموار کند.

قرارداد مشترک میان بنیاد ریپل با غول مالی ژاپن منعقد شد

آن‌طور که مشخص است، مطابق با مفاد قرارداد مشترک، هدلینگ اس‌بی‌آی استفاده از دفترکل ریپل را در میان اهالی بازارهای مالی ترویج می‌کند. هلدینگ اس‌بی‌آی در همین رابطه طی اطلاعیه‌ای نوشته است:

«از طریق این مشارکت استراتژيک می‌توانیم فرصت استفاده از دفترکل ریپل را در اختیار فعالان حوزه پولی و بانکی قرار دهیم و راه را برای پذیرش فراگیر رمزارزها و بلاک چین هموار کنیم.»

گفتنی است که هدلینگ اس‌بی‌آی جامعه کاربری ویژه‌ای برای وب ۳ با عنوان Bto3 راه‌اندازی کرده است. اعضای این جامعه بر توسعه فناوری بلاک چین متمرکز هستند و می‌خواهند دسترسی به جنبه‌های مختلف این فناوری از جمله توکن‌های تعویض‌ناپذیر را تسهیل کنند.

به نظر می‌رسد که این جامعه کاربری دارای یک بازارگاه ویژه موسوم به xrp.cafe برای تسهیل مبادلات توکن‌های NFT است. توکن‌های NFT یا تعویض‌ناپذیر دارای ارزشی یکتا و منحصربه‌فرد هستند و برخلاف اسکناس و دیگر توکن‌های تعویض‌پذیر، قابل مبادله با هم نیستند.

بهای توکن ریپل پس از اعلام خبر این همکاری مشترک با کمی افزایش، اکنون در محدوده ۰.۷ دلار دادوستد می‌شود.

نوشته انعقاد قرارداد همکاری میان بنیاد ریپل و غول‌ مالی ژاپن اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow