انتشار استیکرهای پرطرفدار اینستاگرام با حالت‌های مختلف برای ریلزها و استوری‌ها

شبکه‌ی اجتماعی محبوب اینستاگرام به‌روزرسانی جدیدی برای ریل‌ها و استوری‌ها منتشر کرده است که شامل مجموعه جدیدی از استیکرها است. به‌گزارش تک‌ناک، اینستاگرام مجموعه‌ی جدیدی از استیکرهای جذاب و متنوع را برای ایجاد ریل‌ها و استوری‌های رنگارنگ و جذاب‌تر معرفی کرده است. این مجموعه شامل ۳۸ استیکر جدید با طراحی‌های خلاقانه و متنوع است که […] نوشته انتشار استیکرهای پرطرفدار اینستاگرام با حالت‌های مختلف برای ریلزها و استوری‌ها اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  0
انتشار استیکرهای پرطرفدار اینستاگرام با حالت‌های مختلف برای ریلزها و استوری‌ها

شبکه‌ی اجتماعی محبوب اینستاگرام به‌روزرسانی جدیدی برای ریل‌ها و استوری‌ها منتشر کرده است که شامل مجموعه جدیدی از استیکرها است.

به‌گزارش تک‌ناک، اینستاگرام مجموعه‌ی جدیدی از استیکرهای جذاب و متنوع را برای ایجاد ریل‌ها و استوری‌های رنگارنگ و جذاب‌تر معرفی کرده است. این مجموعه شامل ۳۸ استیکر جدید با طراحی‌های خلاقانه و متنوع است که از فونت‌های گرافیتی گرفته تا قلب‌های با حالت‌های مختلف را شامل می‌شود. با این استیکرهای جدید، می‌توانید واکنش‌های خود را به بهترین شکل نشان دهید؛ از شادی و هیجان گرفته تا تعجب و ناراحتی. همچنین، استیکرهای W و L (برای برد و باخت) و نمادهای 4K برای نشان‌دادن کیفیت بهتر، از دیگر ویژگی‌های این مجموعه هستند.

اندروید‌سنترال می‌نویسد که علاوه‌بر این استیکرها، اینستاگرام بازی‌ای مخفی برای کاربرانش تدارک دیده است. شاید قبلاً درباره‌ی Emoji Pong شنیده باشید. این بازی پینگ‌پنگ هیجان‌انگیزی است که با استفاده از ایموجی‌ها به‌عنوان راکت و توپ، تجربه‌ی متفاوتی از بازی‌های کلاسیک پینگ‌پنگ را برایتان به‌ارمغان می‌آورد.

مجموعه جدیدی از استیکرهای اینستاگرام
مجموعه جدیدی از استیکرهای اینستاگرام
مجموعه جدیدی از استیکرهای اینستاگرام

بازی Emoji Pong را می‌توانید به‌صورت دونفره و مستقیم (DM) با دوست خود تجربه کنید. برای شروع بازی، کافی است روی هر ایموجی که در چت ارسال می‌شود، ضربه بزنید. هر ایموجی که انتخاب می‌کنید، به‌عنوان «توپ» بازی شما عمل می‌کند و با هر ضربه، زمینه‌ی بازی رنگ عوض می‌کند تا هیجان بازی بیشتر شود. اینستاگرام در گوشه‌ی بالا سمت راست بیشترین امتیاز شما را نیز ردیابی می‌کند.

به‌روزرسانی اخیر اینستاگرام در ماه آگوست، امکان افزودن موسیقی به بیوگرافی پروفایل را فراهم کرده است. این ویژگی یادآور قابلیت مشابه در پلتفرم‌های قدیمی‌تر مانند MySpace است. کاربران می‌توانند با ضربه‌زدن روی عنوان موسیقی در بیوگرافی، به سرویس پخش موسیقی متصل شوند و به آن گوش فرا‌دهند. به‌نظر می‌رسد متا به‌منظور جلوگیری از پخش ناخواسته‌ی صدا در دستگاه‌های کاربران، از قابلیت پخش خودکار آهنگ اجتناب کرده است.

متا در بخش‌های مختلف پلتفرم‌های خود، از اینستاگرام تا مسنجر، ابزار هوش مصنوعی جدیدی به نام Imagine Me را ادغام کرد. این ابزار مبتکرانه با بهره‌گیری از فناوری هوش مصنوعی، به کاربران امکان می‌دهد تا با ارائه‌ی درخواست‌های تصویری، خود را در نقش‌های مختلف تجسم کنند.

پس از طی مراحل ساده، الگوریتم‌های هوش مصنوعی تلاش می‌کنند تا با استفاده از عکس سلفی کاربر، تصویری جدید و شخصی‌سازی‌شده مطابق با درخواست او تولید کنند. به‌عنوان مثال، کاربر می‌تواند با استفاده از این ابزار، تصویری از خود به‌عنوان دی‌جی مشغول به کار یا فضانورد در حال کاوش در فضا ایجاد کند.

نوشته انتشار استیکرهای پرطرفدار اینستاگرام با حالت‌های مختلف برای ریلزها و استوری‌ها اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow