گلکسی S24 اولترا در آزمایش باتری، تمام مدل‌های آیفون ۱۶ را شکست داد

با وجود رقابت شدید بین سامسونگ و اپل درزمینه عمر باتری، گلکسی S24 اولترا توانسته است برتری خود را بر تمامی مدل‌های آیفون ۱۶ نشان دهد. به‌گزارش تک‌ناک، آیفون ۱۶ با رویکردی تکاملی و تمرکز بر بهبودهای چشمگیر وارد بازار شد. در‌حالی‌که هوش مصنوعی اپل به‌عنوان ویژگی اصلی معرفی شده، در زمان عرضه در‌دسترس کاربران […] نوشته گلکسی S24 اولترا در آزمایش باتری، تمام مدل‌های آیفون ۱۶ را شکست داد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  0
گلکسی S24 اولترا در آزمایش باتری، تمام مدل‌های آیفون ۱۶ را شکست داد

با وجود رقابت شدید بین سامسونگ و اپل درزمینه عمر باتری، گلکسی S24 اولترا توانسته است برتری خود را بر تمامی مدل‌های آیفون ۱۶ نشان دهد.

به‌گزارش تک‌ناک، آیفون ۱۶ با رویکردی تکاملی و تمرکز بر بهبودهای چشمگیر وارد بازار شد. در‌حالی‌که هوش مصنوعی اپل به‌عنوان ویژگی اصلی معرفی شده، در زمان عرضه در‌دسترس کاربران قرار نخواهد گرفت. اپل وعده بهبود درخورتوجه عمر باتری در سری آیفون ۱۶ را داده و ادعا کرده بود که مدل پرو مکس تا ۴ ساعت و مدل پایه تا ۲ ساعت زمان پخش ویدئو بیشتری از نسل قبل ارائه می‌دهند. با‌این‌حال، نتایج آزمایش‌های مستقل MrWhosetheboss، یوتیوبر نام‌آشنا، نشان می‌دهد که عملکرد واقعی باتری این گوشی‌ها ممکن است با ادعاهای اپل متفاوت باشد.

گیزموچاینا می‌نویسد که این یوتیوبر در آزمایشی جامع، آیفون‌های جدید را در‌برابر نسل قبلی خود و رقیب سرسخت اندرویدی، گلکسی S24 اولترا، قرار داد. نتایج این مقایسه نشان می‌دهد که گلکسی S24 اولترا با باتری ۵,۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی خود، عملکرد بهتری در آزمایش‌های عمر باتری از خود نشان داد و توانست ۱۲ ساعت و ۳۱ دقیقه دوام بیاورد. این در حالی است که آیفون‌های جدید با وجود بهبود درمقایسه‌با نسل قبل، نتوانستند به این میزان دوام برسند.

گلکسی اس ۲۴ اولترا

آیفون ۱۶ پرو مکس با زمان پخش ویدئو ۱۱ ساعت و ۲۲ دقیقه، بهبود درخورتأملی درمقایسه‌با نسل قبلی خود (۹ ساعت و ۳۵ دقیقه) نشان داد. سایر مدل‌های سری ۱۶ نیز عملکرد بهتری از نسل قبل داشتند. آیفون ۱۶ استاندارد و ۱۶ پرو و ۱۶ پلاس نیز به‌مدت ۸ ساعت و ۱۹ دقیقه به پخش ویدئو ادامه دادند. با‌این‌حال، هیچ‌کدام از مدل‌های آیفون ۱۶ نتوانستند به رکورد گلکسی S24 اولترا دست یابند.

درادامه، نتایج کامل آزمایش آمده است:

  • گلکسی S24 اولترا: ۱۲ ساعت و ۳۱ دقیقه
  • آیفون ۱۶ پرو مکس: ۱۱ ساعت و ۲۲ دقیقه
  • آیفون ۱۵ پرو مکس: ۹ ساعت و ۳۵ دقیقه
  • آیفون ۱۶ پلاس: ۸ ساعت و ۴۵ دقیقه
  • آیفون ۱۶ پرو: ۸ ساعت و ۱۹ دقیقه
  • آیفون ۱۶: ۸ ساعت و ۱۹ دقیقه
  • آیفون ۱۵: ۷ ساعت و ۴۵ دقیقه

اگرچه سری آیفون ۱۶ عمر باتری بهتری از نسل قبل ارائه می‌دهد، آزمایش‌ها نشان می‌دهند که همچنان از‌نظر دوام باتری به پای گلکسی S24 اولترا نمی‌رسد. این در حالی است که اپل از تراشه‌ی نسل دوم ۳ نانومتری استفاده کرده است که معمولاً کارایی انرژی بهتری دارد. عوامل متعددی ازجمله بهینه‌سازی نرم‌افزاری و ظرفیت باتری و الگوهای مصرف انرژی در این تفاوت عملکرد مؤثرند.

نوشته گلکسی S24 اولترا در آزمایش باتری، تمام مدل‌های آیفون ۱۶ را شکست داد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow