انتشار اولین تریلر گیم‌پلی بازی Hitman 3 VR: Reloaded

استودیو IO Interactive اولین تریلر گیم‌پلی بازی  Hitman 3 VR: Reloaded را منتشر کرده است که به نمایش برخی از بهبودهای این نسخه می‌پردازد. به گزارش تکناک به نقل از یوروگیمر در ماه ژوئن، استودیوی IO Interactive اعلام کرد که در حال بازسازی و بهبود حالت واقعیت مجازی بازی Hitman 3 است که در سال... نوشته انتشار اولین تریلر گیم‌پلی بازی Hitman 3 VR: Reloaded اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۶ مرداد , ۱۴۰۳ - 13:59
 0  2
انتشار اولین تریلر گیم‌پلی بازی Hitman 3 VR: Reloaded

استودیو IO Interactive اولین تریلر گیم‌پلی بازی  Hitman 3 VR: Reloaded را منتشر کرده است که به نمایش برخی از بهبودهای این نسخه می‌پردازد.

به گزارش تکناک به نقل از یوروگیمر در ماه ژوئن، استودیوی IO Interactive اعلام کرد که در حال بازسازی و بهبود حالت واقعیت مجازی بازی Hitman 3 است که در سال 2021 برای PSVR منتشر شده بود و این نسخه جدید به صورت انحصاری برای Meta Quest 3 ارائه خواهد شد.

به گزارش یوروگیمر از نظر پایه‌ای، Hitman 3 VR: Reloaded همان بازی‌ای است که پیش‌تر توانسته بود تحسین منتقدان را دریافت کند، به این معنا که بازیکنان می‌توانند با استفاده از هدست‌های واقعیت مجازی، به شکلی غوطه‌ور در مکان‌هایی مانند دبی، دارتمور، برلین، چونگ‌چینگ، و مندوزا به صورت مخفیانه حرکت کنند.

استودیو IO Interactive اولین تریلر گیم‌پلی Hitman 3 VR: Reloaded را منتشر کرده است که به نمایش برخی از بهبودهای این نسخه می‌پردازد.

با این حال، Reloaded که با همکاری XR Games در حال توسعه است، بیش از یک بازسازی ساده از نسخه قبلی Hitman 3 VR است. این نسخه همچنین سبک هنری جدیدی با سایه‌های تخت، گزینه‌های حرکتی “طبیعی‌تر و روان‌تر”، رابط کاربری بازسازی‌شده، و شاید مهم‌تر از همه، امکان استفاده دوگانه از سلاح‌ها را معرفی می‌کند که به بازیکنان اجازه می‌دهد از دو سلاح یا آیتم متفاوت به صورت همزمان در هر دو دست استفاده کنند.

بخشی از این ویژگی‌ها در اولین تریلر گیم‌پلی Hitman 3 VR: Reloaded قابل مشاهده است که به نمایش برخی از مکان‌های بصری به‌روز شده، سلاح‌ها و شخصیت‌های آن می‌پردازد.

بازی Hitman 3 VR: Reloaded هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد، اما قرار است در اواخر امسال با قیمت 24.99 پوند/29.99 دلار آمریکا برای Meta Quest 3 عرضه شود. همچنین، اگر کسی تمایل به پیش‌خرید این بازی داشته باشد، می‌تواند از تخفیف 10 درصدی بر روی این قیمت بهره‌مند شود.

نوشته انتشار اولین تریلر گیم‌پلی بازی Hitman 3 VR: Reloaded اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow