چند پیش بینی متفاوت درباره زمان انتشار بازی GTA 6

بازی GTA 6 بی‌اغراق موردانتظارترین بازی تاریخ صنعت ویدیوگیم است و به همین دلیل، تاریخ انتشار آن موضوع بسیاری از گمانه‌زنی‌ها میان طرفداران بوده است. به گزارش تکناک، متأسفانه، تاکنون تنها یک بازه زمانی رسمی برای عرضه این بازی اعلام شده است. این بازه ابتدا به شکل مبهم “سال 2025” در تریلر تاریخی رونمایی مشخص... نوشته چند پیش بینی متفاوت درباره زمان انتشار بازی GTA 6 اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۶ مرداد , ۱۴۰۳ - 13:59
 0  0
چند پیش بینی متفاوت درباره زمان انتشار بازی GTA 6

بازی GTA 6 بی‌اغراق موردانتظارترین بازی تاریخ صنعت ویدیوگیم است و به همین دلیل، تاریخ انتشار آن موضوع بسیاری از گمانه‌زنی‌ها میان طرفداران بوده است.

به گزارش تکناک، متأسفانه، تاکنون تنها یک بازه زمانی رسمی برای عرضه این بازی اعلام شده است. این بازه ابتدا به شکل مبهم “سال 2025” در تریلر تاریخی رونمایی مشخص شده بود، اما به لطف نظرات و مستندات منتشر شده توسط ناشر، یعنی Take-Two Interactive، اکنون به طور محدودتری به “پاییز 2025” کاهش یافته است.

به گزارش ScreenRant، اوایل امسال، راکستار از تمام کارکنان خود خواست تا از آوریل به صورت حضوری و به مدت پنج روز در هفته برای مرحله نهایی توسعه بازگردند و دلیل اصلی آن را “امنیت و بهره‌وری” عنوان کرد.

دلیل امنیتی کاملاً منطقی است، به ویژه با توجه به تعداد زیاد لو رفتن اطلاعات در مورد این بازی، که در سال 2023 ویدیوهای زیادی از مراحل توسعه آن به صورت آنلاین منتشر شد. حتی اولین تریلر بازی نیز به دلیل لو رفتن نسخه‌ای از آن، زودتر از زمان مقرر توسط راکستار منتشر شد. اما این تلاش نهایی احتمالاً به معنای آن است که راکستار در مسیر دستیابی به بازه زمانی پاییز 2025 قرار دارد.

اخیراً، برخی معتقد بودند که علی‌رغم سکوت راکستار در این مورد، ممکن است تاریخ دقیق انتشار به‌طور مخفیانه در IMDb اعلام شده باشد. یک اسکرین‌شات از فهرست GTA 6 در این سایت منتشر شد که تاریخ انتشار آن را 27 اکتبر 2025 نشان می‌داد.

اگرچه این تاریخ با بازه پاییز 2025 همخوانی دارد، اما از استودیویی مانند راکستار بعید است که بدون اعلام رسمی تاریخ انتشار، به خصوص برای بازی‌ای با این سطح از اهمیت، چنین کاری انجام دهد. به همین دلیل، جای تعجب ندارد که این تاریخ از IMDb حذف شده است. لازم به ذکر است که هر کسی با یک حساب IMDb Pro می‌تواند اطلاعات سایت را ویرایش کند و بنابراین، ممکن است تاریخ انتشار ذکر شده از یک منبع رسمی نبوده باشد.

بازی GTA 6 بی‌اغراق موردانتظارترین بازی تاریخ صنعت ویدیوگیم است و به همین دلیل، تاریخ انتشار آن موضوع بسیاری از گمانه‌زنی‌ها میان طرفداران بوده است.

تا زمانی که Take-Two یا راکستار این موضوع را به‌طور رسمی تأیید نکنند، طرفداران باید همچنان در انتظار بمانند و بین صحت این تاریخ و احتمال شیطنت فردی ناشناس تمایز قائل شوند. در گزارش مالی اخیر Take-Two Interactive و در کنفرانسی با سهامداران، رئیس این شرکت استراوس زلنیک تأیید کرد که GTA 6 برای پاییز 2025 برنامه‌ریزی شده و “شور و هیجان در آستانه عرضه همچنان در حال افزایش است”. با این حال، این گزارش تاریخ دقیقی ارائه نکرده که اگر شرکت قصد اعلام تاریخ انتشار را به‌زودی داشت، احتمالاً می‌توانست این کار را انجام دهد.

بررسی تاریخ‌های انتشار بازی‌های قبلی Grand Theft Auto نشان می‌دهد که تاریخ ذکر شده در IMDb به درستی با بسیاری از آن‌ها همخوانی دارد. به‌طور سنتی، بازی‌های GTA در اواخر سال منتشر می‌شوند تا از فروش در Black Friday و کریسمس بهره‌مند شوند. با این حال، عناوین اخیر مانند GTA 4، GTA: Chinatown Wars و GTA 5 از این الگو جدا شده‌اند و به ترتیب در آوریل 2008، مارس 2009 و سپتامبر 2023 منتشر شده‌اند.

بنابراین، احتمال دارد که تاریخ 27 اکتبر 2025 برای انتشار GTA 6 درست باشد، چرا که با رویکردهای گذشته سری همخوانی دارد، حتی اگر این تاریخ مانند GTA 3 و GTA: Liberty City Stories در روز دوشنبه باشد و نه در سه‌شنبه، که معمولاً زمان انتشار دیگر بازی‌های سری است. با این وجود، چنین تاریخی همچنان بازه‌ای مناسب برای خریدهای عمده در تعطیلات خواهد بود، هرچند به‌نظر می‌رسد که این بازی صرف‌نظر از هر چیزی فروش بسیار خوبی خواهد داشت.

در نهایت، اگر تاریخ انتشار در IMDb توسط کسی خارج از Take-Two یا راکستار بارگذاری شده باشد، ممکن است او با توجه به تاریخ‌های قبلی تلاش کرده باشد تا با هماهنگی با اظهارات رسمی، این تاریخ را معتبر جلوه دهد.

متأسفانه، تا زمانی که اعلام رسمی از سوی راکستار یا Take-Two صورت نگیرد، شایعات درباره تاریخ انتشار GTA 6 را باید با احتیاط زیادی بررسی کرد و به نظر می‌رسد که اعلام چنین تاریخی بدون همراهی تریلر دیگری، بعید باشد، به ویژه با توجه به موفقیت تریلر اول.

نوشته چند پیش بینی متفاوت درباره زمان انتشار بازی GTA 6 اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow