اولین نسخه بتا iOS 18.2 با ویژگی‌های پیشرفته Apple Intelligence عرضه شد

اپل امروز اولین نسخه بتا iOS 18.2 را با ویژگی‌های پیشرفته هوش مصنوعی Apple Intelligence برای توسعه‌دهندگان عرضه کرد. به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، این نسخه بتا شامل قابلیت‌های جدیدی مانند: تولید تصویر با نام‌های Genmoji و Image Playground، همچنین ادغام ChatGPT در Siri و Writing Tools در برنامه‌های مختلف iOS است. یکی از ویژگی‌های […] نوشته اولین نسخه بتا iOS 18.2 با ویژگی‌های پیشرفته Apple Intelligence عرضه شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۳ آبان , ۱۴۰۳ - 13:00
 0  2
اولین نسخه بتا iOS 18.2 با ویژگی‌های پیشرفته Apple Intelligence عرضه شد

اپل امروز اولین نسخه بتا iOS 18.2 را با ویژگی‌های پیشرفته هوش مصنوعی Apple Intelligence برای توسعه‌دهندگان عرضه کرد.

به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، این نسخه بتا شامل قابلیت‌های جدیدی مانند: تولید تصویر با نام‌های Genmoji و Image Playground، همچنین ادغام ChatGPT در Siri و Writing Tools در برنامه‌های مختلف iOS است.

یکی از ویژگی‌های برجسته این به‌روزرسانی، گسترش دسترسی Apple Intelligence به زبان‌های مختلف انگلیسی از جمله استرالیایی، کانادایی، نیوزیلندی، آفریقای جنوبی و بریتانیایی است.

برای کاربرانی که در مناطق ذکر شده زندگی نمی‌کنند، اما همچنان به دنبال دسترسی به ویژگی‌های هوش مصنوعی Apple Intelligence هستند، می‌توانند زبان دستگاه خود را به US English در iOS 18.1 تغییر دهند، یا از هر یک از گزینه‌های دیگر انگلیسی در iOS 18.2 استفاده کنند.

با وجود این، پشتیبانی از برخی زبان‌های غیرانگلیسی از سال آینده آغاز خواهد شد، اگرچه به دلیل مسائل نظارتی، این ویژگی‌ها در چین و اتحادیه اروپا غیرفعال خواهند بود.

اولین نسخه بتا iOS 18.2 با ویژگی‌های پیشرفته Apple Intelligence منتشر شد

انتشار عمومی iOS 18.1

هم‌زمان با ارائه نسخه بتا iOS 18.2، اپل اعلام کرده است که iOS 18.1 از هفته آینده به صورت عمومی عرضه خواهد شد.

این به‌روزرسانی اولین مجموعه از ویژگی‌های Apple Intelligence را تنها برای کاربران انگلیسی زبان US معرفی می‌کند. این ویژگی‌ها شامل به‌روزرسانی‌های جدید Siri، ابزارهای نوشتاری پیشرفته (Writing Tools)، قابلیت Clean Up در برنامه Photos، اولویت‌بندی پیام‌ها در Mail و خلاصه‌های نوتیفیکیشن‌ها خواهد بود.

قابلیت‌های ویژه برای کاربران iPhone 16

کاربران مدل‌های iPhone 16، iPhone 16 Plus، iPhone 16 Pro و iPhone 16 Pro Max، می‌توانند از قابلیت Visual Intelligence استفاده کنند.

این ویژگی با نگه داشتن کنترل دوربین زمانی که دستگاه در حالت قفل صفحه است، فعال می‌شود و به کاربران اجازه می‌دهد اطلاعات بیشتری در مورد آنچه که دوربین خود را به سمت آن گرفته‌اند، دریافت کنند.

دستگاه‌هایی که از Apple Intelligence پشتیبانی می‌کنند

غیر از ویژگی Visual Intelligence، سایر قابلیت‌های هوش مصنوعی Apple Intelligence روی دستگاه‌های زیر در iOS، iPadOS و macOS قابل دسترسی خواهند بود:

  • iPhone 16, ۱۶ Plus, ۱۶ Pro, ۱۶ Pro Max
  • iPhone 15 Pro, ۱۵ Pro Max
  • iPad mini (نسل هفتم)
  • iPad Pro (با تراشه M1 و بالاتر)
  • iPad Air (با تراشه M1 و بالاتر)
  • MacBook Air (با تراشه M1 و بالاتر)
  • MacBook Pro (با تراشه M1 و بالاتر)
  • iMac (با تراشه M1 و بالاتر)
  • Mac mini (با تراشه M1 و بالاتر)
  • Mac Studio (با تراشه M1 Max و بالاتر)
  • Mac Pro (با تراشه M2 Ultra)

این به‌روزرسانی نشان‌دهنده تلاش اپل برای گسترش امکانات هوشمند خود در سطح جهانی با تمرکز بر ارائه تجربه‌ای پیشرفته‌تر و هوشمندتر برای کاربران محصولات این شرکت است.

نوشته اولین نسخه بتا iOS 18.2 با ویژگی‌های پیشرفته Apple Intelligence عرضه شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow