اپل watchOS 11.0.1 را با هدف رفع مشکل تخلیه باتری منتشر کرد

نسخه‌ی جدید watchOS 11.0.1 برای حل مشکل عمر باتری اپل واچ‌ منتشر شد. این مشکل با انتشار بتای سوم نسخه‌ی watchOS 11.1 ایجاد شده بود. به‌گزارش تک‌ناک، جدیدترین نسخه‌ی بتای سیستم‌عامل اپل واچ، یعنی watchOS 11.1، مشکلاتی ایجاد کرده که باعث از‌کار‌افتادن کامل برخی ساعت‌ها شده است. بتای سوم نسخه‌ی watchOS 11.1 با باگ بحرانی […] نوشته اپل watchOS 11.0.1 را با هدف رفع مشکل تخلیه باتری منتشر کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۱۳ مهر , ۱۴۰۳ - 22:00
 0  3
اپل watchOS 11.0.1 را با هدف رفع مشکل تخلیه باتری منتشر کرد


نسخه‌ی جدید watchOS 11.0.1 برای حل مشکل عمر باتری اپل واچ‌ منتشر شد. این مشکل با انتشار بتای سوم نسخه‌ی watchOS 11.1 ایجاد شده بود.

به‌گزارش تک‌ناک، جدیدترین نسخه‌ی بتای سیستم‌عامل اپل واچ، یعنی watchOS 11.1، مشکلاتی ایجاد کرده که باعث از‌کار‌افتادن کامل برخی ساعت‌ها شده است. بتای سوم نسخه‌ی watchOS 11.1 با باگ بحرانی روبه‌رو شد که به آسیب‌دیدن برخی از سخت‌افزارهای ساعت‌های هوشمند اپل منجر شد.

باگ یادشده نه‌تنها باعث اختلال در عملکرد نرم‌افزار، بلکه به‌صورت فیزیکی به برخی اجزای سخت‌افزاری دستگاه آسیب رسانده است. در‌نتیجه، برخی از کاربران مجبور شده‌اند دستگاه‌های خود را برای تعمیر به مراکز خدمات اپل ارسال کنند. این اتفاق نشان‌دهنده‌ی اهمیت فراوان کنترل کیفیت نرم‌افزار در محصولات الکترونیکی مصرفی است.

به‌نقل از فون‌آرنا، پس از انتشار به‌روزرسانی‌های iOS 18.0.1 و iPadOS 18.0.1، اپل نسخه‌ی جدید watchOS 11.0.1 را برای ساعت‌های هوشمند خود منتشر کرد. این به‌روزرسانی شامل مجموعه‌ای از اصلاحات است که یکی از آن‌ها، بهبود چشمگیر عمر باتری است. مشکل مذکور به‌ویژه برای کاربرانی محسوس بود که نسخه‌ی قبلی watchOS را نصب کرده بودند.

به‌روزرسانی watchOS 11.0.1 عمدتاً بر رفع مشکلات نسخه‌ی قبلی متمرکز شده است و ویژگی جدیدی ارائه نمی‌دهد. از‌جمله مشکلات مهم‌ می‌توان به این‌ها اشاره کرد:

  • بسته‌شدن ناگهانی پیام‌ها: هنگام پاسخ به پیام در ساعت‌های هوشمند اشتراکی، ممکن است برنامه‌ی پیام‌رسان به‌طور ناگهانی بسته شود.
  • ری‌استارت خودکار: برخی کاربران گزارش کرده‌اند که ساعت هوشمندشان بدون دلیل مشخص، به‌طور خودکار ری‌استارت می‌شود.
  • بسته‌شدن ناگهانی برنامه‌ی موسیقی: هنگام بارگذاری موسیقی، برنامه ممکن است به‌طور غیرمنتظره بسته شود.
  • کاهش سریع باتری: یکی از مشکلات اصلی که در نسخه‌ی قبلی گزارش شده بود، تخلیه‌ی سریع باتری بدون دلیل مشخص است. این مشکل در نسخه‌ی جدید تا حد زیادی برطرف شده است.
  • مشکل در صفحه‌ی لمسی: برخی از کاربران اپل واچ سری‌ ۹ و ۱۰ و اپل واچ اولترا ۲ با مشکل پاسخ‌گو‌نبودن موقتی صفحه‌ی لمسی مواجه شده‌اند.

نوشته اپل watchOS 11.0.1 را با هدف رفع مشکل تخلیه باتری منتشر کرد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow