اپل قابلیت جدید هوش مصنوعی Visual Intelligence را معرفی کرد

Visual Intelligence با استفاده از دوربین گوشی و هوش مصنوعی، می‌تواند اطلاعاتی مانند نام، تاریخ، مکان و سایر جزئیات مربوط به تصاویر را استخراج کند. به‌گزارش تک‌ناک، اپل ویژگی جدیدی به نام Visual Intelligence را معرفی کرده است که بخشی از مجموعه ویژگی‌های Apple Intelligence در iOS 18 خواهد بود. این ویژگی مانند قابلیت‌های مشابه... نوشته اپل قابلیت جدید هوش مصنوعی Visual Intelligence را معرفی کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۰ شهریور , ۱۴۰۳ - 03:00
 0  1
اپل قابلیت جدید هوش مصنوعی Visual Intelligence را معرفی کرد

Visual Intelligence با استفاده از دوربین گوشی و هوش مصنوعی، می‌تواند اطلاعاتی مانند نام، تاریخ، مکان و سایر جزئیات مربوط به تصاویر را استخراج کند.

به‌گزارش تک‌ناک، اپل ویژگی جدیدی به نام Visual Intelligence را معرفی کرده است که بخشی از مجموعه ویژگی‌های Apple Intelligence در iOS 18 خواهد بود. این ویژگی مانند قابلیت‌های مشابه ارائه‌شده‌ی سایر سیستم‌های چندوجهی هوش مصنوعی گوگل یا OpenAI عمل می‌کند.

Visual Intelligence با استفاده از پردازش تصویر پیشرفته و یادگیری ماشین، امکان شناسایی و تحلیل تصاویر را در لحظه فراهم می‌کند. این ویژگی با فعال‌سازی دکمه‌ی اختصاصی کنترل دوربین در آیفون‌های ۱۶ و ۱۶ پرو، به کاربران امکان می‌دهد تا به‌سادگی به اطلاعات مدنظر خود دست پیدا کنند. برای فعال‌کردن آن، کاربران باید روی دکمه کلیک کنند و نگه دارند. سپس دوربین گوشی را به‌سمت هر چیزی که کنجکاو هستند، نشانه بگیرند.

ورج می‌نویسد که آیفون‌ها با استفاده از هوش مصنوعی دستگاهی و بدون ذخیره تصاویر شما، قابلیت Visual Intelligence را به شما ارائه می‌دهند. با این قابلیت، می‌توانید با گرفتن عکس از رستوران، اطلاعاتی مانند ساعات کاری آن را به‌دست آورید یا با نشانه‌گرفتن دوربین به سمت بروشور، جزئیاتی مانند عنوان و تاریخ و مکان را به‌طور خودکار استخراج کنید.

"Visual Intelligence"  با استفاده از دوربین گوشی و هوش مصنوعی،

اپل تاریخ دقیقی برای انتشار این ویژگی تعیین نکرده و تنها به این نکته اشاره کرده است که Visual Intelligence در آینده‌ای نزدیک و به‌عنوان بخشی از به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری به قابلیت کنترل دوربین اضافه خواهد شد.

نوشته اپل قابلیت جدید هوش مصنوعی Visual Intelligence را معرفی کرد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow