مشخصات بیشتری از گوشی Galaxy 25S Ultra سامسونگ فاش شد

اگرچه سامسونگ رونمایی از پرچمدار بعدی خود، گوشی Galaxy 25S Ultra را ژانویه 2025 اعلام کرده، اما به لطف سایت‌های افشاگر، اطلاعات قابل توجهی از آن منتشر شده است. به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، یکی از ویژگی‌های گوشی Galaxy 25S Ultra طراحی مینیمالیستی و ساده آن است، که به طور قابل توجهی به بهبود راحتی […] نوشته مشخصات بیشتری از گوشی Galaxy 25S Ultra سامسونگ فاش شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۲۱ شهریور , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  1
مشخصات بیشتری از گوشی Galaxy 25S Ultra سامسونگ فاش شد

اگرچه سامسونگ رونمایی از پرچمدار بعدی خود، گوشی Galaxy 25S Ultra را ژانویه 2025 اعلام کرده، اما به لطف سایت‌های افشاگر، اطلاعات قابل توجهی از آن منتشر شده است.

به گزارش سرویس فناوری تک‌ناک، یکی از ویژگی‌های گوشی Galaxy 25S Ultra طراحی مینیمالیستی و ساده آن است، که به طور قابل توجهی به بهبود راحتی استفاده از دستگاه کمک می‌کند.

به نقل از سایت AndroidHeadlines، این گوشی دارای طراحی تخت و شیشه‌ای در قسمت‌های جلو و عقب بوده و لبه‌های آن از جنس فلز (که با خطوط آنتن مشخص می‌شود) ساخته شده است.

گلکسی S25 اولترا گوشه‌های منحنی دارد، اما انحنای این گوشه‌ها به اندازه گلکسی S20 اولترا و گلکسی S21 اولترا نیست. هر چند این گوشه‌های منحنی نسبت به گلکسی S24 اولترا بهبود یافته‌اند.

در قسمت جلویی، یک صفحه نمایش 6.9 اینچی با یک حفره کوچک برای دوربین سلفی وجود دارد. حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش نسبت به گلکسی S24 اولترا باریک‌تر به نظر می‌رسند.

در قسمت پشتی گوشی Galaxy 25S Ultra، چهار دوربین و یک فلش LED قرار دارد، که هر کدام توسط یک حلقه برجسته احاطه شده‌اند.

بر ملا شدن مشخصات بیشتری از گوشی Galaxy 25S Ultra

ضخامت گلکسی S25 اولترا به 8.2 میلی‌متر کاهش یافته که 0.4 میلی‌متر نسبت به نسل قبلی باریک‌تر است. ابعاد این گوشی 162.8 در 77.6 میلی‌متر بوده و به طور کلی، طراحی این گوشی نسبت به گلکسی S24 اولترا ساده‌تر، جمع‌وجورتر و ظریف‌تر می‌باشد.

با ویژگی‌هایی مانند: لبه‌های صاف، گوشه‌های گرد و حاشیه‌های باریک‌تر، این گوشی ظاهری مدرن‌تر و جذاب‌تری به خود گرفته است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، گوشی Galaxy 25S Ultra به تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 4، حافظه رم 12 یا 16 گیگابایتی و حافظه داخلی تا 1 ترابایت مجهز خواهد شد.

همچنین این گوشی از یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع 45 واتی بهره‌ خواهد گرفت.

در بخش دوربین، گوشی Galaxy 25S Ultra به یک دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی و دو دوربین تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. دوربین سلفی نیز 12 مگاپیکسل خواهد بود.

این گوشی با رابط کاربری One UI 7.1 مبتنی بر اندروید 15 عرضه خواهد شد و از پشتیبانی هفت ساله به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری اندروید برخوردار است.

رابط One UI 7.1 ویژگی‌های هوش مصنوعی پیشرفته‌تر، طراحی رابط کاربری بهبود یافته و انیمیشن‌های روان‌تری را ارائه خواهد داد.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه گوشی Galaxy 25S Ultra می‌توان به بلندگوهای استریو، قلم S Pen، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، مقاومت در برابر آب و گرد و غبار (IP68 Certificate) و قابلیت اتصال ماهواره‌ای برای ارسال پیام‌های اضطراری اشاره کرد.

 

نوشته مشخصات بیشتری از گوشی Galaxy 25S Ultra سامسونگ فاش شد اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow