اینستاگرام اسکرین‌شات پیام‌های موقت دایرکت را مسدود می‌کند

اینستاگرام در حال کار روی ویژگی جدیدی است که به کاربران امکان می‌دهد تا از گرفتن اسکرین‌شات از پیام‌های دایرکت موقت (DM) جلوگیری کنند. به‌گزارش تک‌ناک، همان‌طور‌که در اسکرین‌شات منتشر‌شده‌ی الکساندرو پالوزی مشاهده می‌شود، اینستاگرام در حال توسعه‌ی قابلیت مسدودسازی اسکرین‌شات برای تمامی پیام‌های دایرکت در حالت محو یا با تنظیم یک بار مشاهده‌ است.... نوشته اینستاگرام اسکرین‌شات پیام‌های موقت دایرکت را مسدود می‌کند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۲۳ مرداد , ۱۴۰۳ - 21:59
 0  1
اینستاگرام اسکرین‌شات پیام‌های موقت دایرکت را مسدود می‌کند

اینستاگرام در حال کار روی ویژگی جدیدی است که به کاربران امکان می‌دهد تا از گرفتن اسکرین‌شات از پیام‌های دایرکت موقت (DM) جلوگیری کنند.

به‌گزارش تک‌ناک، همان‌طور‌که در اسکرین‌شات منتشر‌شده‌ی الکساندرو پالوزی مشاهده می‌شود، اینستاگرام در حال توسعه‌ی قابلیت مسدودسازی اسکرین‌شات برای تمامی پیام‌های دایرکت در حالت محو یا با تنظیم یک بار مشاهده‌ است.

حالت محو که در سال ۲۰۲۰ اضافه شد، اساساً تقلیدی از پیام‌های اسنپ‌چت است و کاربران می‌توانند پیام‌های خود را طوری تنظیم کنند که به‌محض ترک چت به‌وسیله‌ی گیرنده، به‌صورت خودکار پاک شوند.

علاوه‌براین، کاربران می‌توانند تصاویر و ویدئوها را به‌صورت یک بار مشاهده در پیام‌های دایرکت اینستاگرام تنظیم و در‌صورت تمایل، امکان پخش مجدد را فعال یا غیرفعال کنند.

گرفتن اسکرین‌شات از پیام‌های دایرکت موقت (DM)

سوشال‌مدیا‌تودی می‌نویسد که اینستاگرام از مدت‌ها پیش به قابلیتی مجهز بوده است که به سازنده اطلاع می‌دهد گیرنده در این حالت‌ها اسکرین‌شات گرفته است. این قابلیت به‌عنوان نوعی بازدارنده و شفاف‌سازی عمل می‌کند؛ اما جلوگیری کامل از آن، اقدامی تعیین‌کننده‌تر است که به‌ویژه برای کاربران کم‌سن‌وسال‌تر می‌تواند مفید باشد.

درپایان، باید بگوییم که اگرچه مسدودسازی اسکرین‌شات‌ها به‌طور کامل مشکل را حل نخواهد کرد، گامی مؤثر در جهت کاهش آن است. درحال‌حاضر، هم iOS و هم اندروید امکان مسدودسازی اسکرین‌شات را برای عناصر مشخصی در اپلیکیشن‌ها فراهم می‌کنند.

نوشته اینستاگرام اسکرین‌شات پیام‌های موقت دایرکت را مسدود می‌کند اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow