نسخه Apex Edition وان پلاس Open رونمایی شد

نسخه Apex Edition وان‌ پلاس Open با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲، رنگ قرمز Crimson Shadow، شانزده گیگابایت رم و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی معرفی شد. به‌گزارش تک‌ناک، نسخه‌ی قبلی وان پلاس Open در زمان عرضه، به‌عنوان برترین گوشی تاشو در بازار ایالات متحده شناخته شد و می‌توان ادعا کرد که این عنوان همچنان برای... نوشته نسخه Apex Edition وان پلاس Open رونمایی شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

۱۸ مرداد , ۱۴۰۳ - 05:59
 0  5
نسخه Apex Edition وان پلاس Open رونمایی شد

نسخه Apex Edition وان‌ پلاس Open با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲، رنگ قرمز Crimson Shadow، شانزده گیگابایت رم و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی معرفی شد.

به‌گزارش تک‌ناک، نسخه‌ی قبلی وان پلاس Open در زمان عرضه، به‌عنوان برترین گوشی تاشو در بازار ایالات متحده شناخته شد و می‌توان ادعا کرد که این عنوان همچنان برای آن محفوظ است. در‌نتیجه، وان ‌پلاس با معرفی نسخه Apex Edition وان پلاس Open که بازنگری جزئی در قالب قابی جدید خیره‌کننده محسوب می‌شود، موفقیت خود را جشن می‌گیرد. نسخه‌ی محدود جدید وان پلاس Open با معرفی رنگ‌ جدید Crimson Shadow دست‌خوش تغییر ظاهری شده است.

 وان پلاس Open مدل Apex Edition

پنل پشتی به رنگ قرمز (مصنوعی چرمی) با نوارهای نقره‌ای تکمیل شده است که کنتراست چشمگیری درمقایسه‌با رنگ‌های هماهنگ نسخه‌های سبز و مشکی سال گذشته ایجاد می‌کند. کلید Alert Slider نیز باریک‌تر شده است و در وسط آن یک قسمت نارنجی‌رنگ به‌چشم می‌خورد.

فضای ذخیره‌سازی نسخه Apex Edition وان پلاس Open درمقایسه‌با نسخه‌ی اولیه دو برابر شده و به یک ترابایت رسیده است. بااین‌حال، این گوشی همچنان از همان ۱۶ گیگابایت رم و تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ به‌کاررفته در مدل اصلی استفاده می‌کند. وان پلاس Open مدل Apex Edition وان پلاس Open مدل Apex Edition

 

 وان پلاس Open مدل Apex Edition

به‌نقل از 9to5google، نسخه‌ی جدید وان پلاس اوپن در بخش نرم‌افزار نیز تغییراتی به خود دیده است. این دستگاه حالت VIP جدیدی به Alert Slider اضافه می‌کند که نه‌تنها اعلان‌ها را بی‌صدا می‌کند؛ بلکه دوربین‌ها و میکروفون را نیز غیرفعال می‌کند.

همچنین در بخش ویرایش عکس، شاهد برخی ویژگی‌های هوش مصنوعی مانند پاک‌کننده‌ی اشیاء و قابلیت برش اشیاء از عکس خواهیم بود.

 وان پلاس Open مدل Apex Edition

با‌توجه‌به فاصله‌ی زمانی حداقل چند‌ماهه تا عرضه‌ی نسل بعدی وان پلاس Open، نسخه‌ی Apex Edition صرفاً فرصتی برای یادآوری تسلط خود بر بازار گوشی‌های تاشو، با وجود پیشرفت‌های سامسونگ و گوگل، محسوب می‌شود.

نسخه Apex Edition وان پلاس Open از ۸ آگوست (۱۸ مرداد) با قیمت پایه‌ی ۱,۸۹۹ دلار دردسترس خواهد بود که ۲۰۰ دلار گران‌تر از مدل پایه‌ی فعلی است. بااین‌حال، خریداران می‌توانند به‌مدت محدود با استفاده از کد تخفیف «1TBFORLIFE» هنگام پرداخت در وب‌سایت OnePlus.com، با سیصد دلار تخفیف آن را با قیمت ۱,۵۹۹ دلار تهیه کنید. خریداران این نسخه همچنین یک جفت هدفون‌ وان پلاس بادز پرو ۲ هدیه دریافت خواهند کرد.

نوشته نسخه Apex Edition وان پلاس Open رونمایی شد اولین بار در تک ناک - اخبار دنیای تکنولوژی. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow