بازگشت به ریشه‌ها در بازی واقعیت مجازی Metro Awakening

در رویداد State of Play شب گذشته، استودیوهای Vertigo Games و Deep Silver بازی جدیدی به نام Metro Awakening رونمایی کردند. این بازی قرار است داستان پیداش جهان سری بازی‌های Metro را روایت کند. به‌گزارش تک‌ناک، بازی Metro Awakening عنوان ماجراجویی داستان‌محوری است که به‌طور انحصاری برای واقعیت مجازی (VR) ساخته شده است. این بازی […] نوشته بازگشت به ریشه‌ها در بازی واقعیت مجازی Metro Awakening اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۴ مهر , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  1
بازگشت به ریشه‌ها در بازی واقعیت مجازی Metro Awakening

در رویداد State of Play شب گذشته، استودیوهای Vertigo Games و Deep Silver بازی جدیدی به نام Metro Awakening رونمایی کردند. این بازی قرار است داستان پیداش جهان سری بازی‌های Metro را روایت کند.

به‌گزارش تک‌ناک، بازی Metro Awakening عنوان ماجراجویی داستان‌محوری است که به‌طور انحصاری برای واقعیت مجازی (VR) ساخته شده است. این بازی ترکیبی از مخفی‌کاری و نبردهای هیجان‌انگیز را ارائه می‌دهد و سازندگان آن می‌گویند که این تجربه «غوطه‌ور‌کننده‌ترین» بازی Metro تاکنون خواهد بود.

در Metro Awakening، شما در نقش Serdar ایفای نقش خواهید کرد. Serdar پزشکی است که به‌دنبال دارویی برای درمان همسرش می‌گردد. این جست‌وجو او را به تونل‌های زیرزمینی مسکو می‌کشاند؛ اما این سفر آسان نخواهد بود. تونل‌ها پر از موجودات جهش‌یافته‌ هستند. همان‌طورکه شجاعت و عقلانیت شما به چالش کشیده می‌شود، باید یاد بگیرید چطور بین زندگی و مرگ و روح و جهان مادی تعادل برقرار و موجودی را بیدار کنید که باید به آن تبدیل شوید.

یوروگیمر می‌نویسد که تریلر معرفی Metro Awakening هم‌اکنون منتشر شده است. سازندگان وعده داده‌اند که این بازی به ریشه‌های سری Metro وفادار خواهد بود و داستان آن را دمیتری گلوخوفسکی نوشته است. گلوخوفسکی درباره‌ی بازی مذکور گفته است:

داستان پیدایش مترو برای من بسیار مهم است. با فناوری VR که می‌تواند سطح جدیدی از تجربه را به‌ارمغان بیاورد، احساس می‌کنم که دارم به پایه‌ها و ریشه‌های سری برمی‌گردم.

Metro Awakening هم‌اکنون برای علاقه‌مندان در پلتفرم‌های PlayStation VR2 و Meta Quest و Steam VR دردسترس است تا آن را در فهرست علاقه‌مندی‌های خود قرار دهند. این بازی قرار است در سال جاری منتشر شود.

شما می‌توانید تریلر این بازی موردانتظار را از این لینک تماشا کنید.

نوشته بازگشت به ریشه‌ها در بازی واقعیت مجازی Metro Awakening اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow