همکاری استراتژیک سامسونگ و هیوندای و کیا برای ادغام فناوری‌های هوشمند

سامسونگ و هیوندای و کیا با ادغام پلتفرم SmartThings و خودروهای هوشمند، تجربه‌ای یکپارچه و هوشمندانه را برای رانندگان فراهم می‌کنند. به‌گزارش تک‌ناک، سامسونگ و هیوندای موتور و کیا با همکاری جدید خود، گامی بزرگ در جهت هوشمندسازی خودروها برداشتند. با ادغام پلتفرم SmartThings سامسونگ با خودروهای تعریف‌شده‌ی نرم‌افزاری (SDV) هیوندای و کیا، تجربه‌ی رانندگی […] نوشته همکاری استراتژیک سامسونگ و هیوندای و کیا برای ادغام فناوری‌های هوشمند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

۰۴ مهر , ۱۴۰۳ - 19:00
 0  1
همکاری استراتژیک سامسونگ و هیوندای و کیا برای ادغام فناوری‌های هوشمند

سامسونگ و هیوندای و کیا با ادغام پلتفرم SmartThings و خودروهای هوشمند، تجربه‌ای یکپارچه و هوشمندانه را برای رانندگان فراهم می‌کنند.

به‌گزارش تک‌ناک، سامسونگ و هیوندای موتور و کیا با همکاری جدید خود، گامی بزرگ در جهت هوشمندسازی خودروها برداشتند. با ادغام پلتفرم SmartThings سامسونگ با خودروهای تعریف‌شده‌ی نرم‌افزاری (SDV) هیوندای و کیا، تجربه‌ی رانندگی به‌طور کامل متحول خواهد شد.

با بهره‌گیری از پلتفرم گسترده‌ی SmartThings Find و فناوری بلوتوث Low Energy، این همکاری شبکه‌ی مکان‌یابی جهانی جدیدی برای خودروها و کلیدهای هوشمند ایجاد می‌کند. این شبکه‌ی مبتنی‌بر مشارکت کاربران، موقعیت دقیق دستگاه‌ها را در زمان واقعی گزارش می‌دهد.

با ادغام شبکه‌ی SmartThings Find، مالکان خودروهای هیوندای و کیا می‌توانند از قابلیت «یافتن خودرو» حتی در مناطقی با پوشش ضعیف شبکه‌ی اینترنت همراه بهره‌مند شوند. این ویژگی با استفاده از بلوتوث LE و فناوری موقعیت‌یابی بی‌سیم، امکان ردیابی دقیق خودرو را ازطریق گوشی‌های گلکسی فراهم می‌کند.

علاوه‌براین، سامسونگ به مالکان هیوندای و کیا اجازه خواهد داد تا از پنل سریع گوشی هوشمند گلکسی خود برای کنترل تهویه‌ی هوای خودرو و بررسی محدوده‌ی باقی‌مانده‌ی آن استفاده کنند. خودروهای هیوندای و کیا نیز می‌توانند به اکوسیستم متصل SmartThings اضافه شوند که به کاربران امکان می‌دهد تا تجربه‌های خودکارسازی جدید را تنظیم کنند. به‌عنوان مثال، زمانی‌که کاربر به خانه بازمی‌گردد، می‌تواند با کنترل دستگاه‌های تهویه‌ی هوا و تصفیه‌ی هوا یا سایر دستگاه‌های متصل سامسونگ، شرایط بهینه را تنظیم کند.

سامسونگ و هیوندای و کیا با ادغام پلتفرم SmartThings و خودروهای هوشمند، تجربه‌ای یکپارچه و هوشمندانه را برای رانندگان فراهم می‌کنند.

نئووین می‌نویسد که افزون‌بر این ادغام‌ها، سامسونگ با هیوندای و کیا همکاری خواهد کرد تا چندین سرویس مبتنی‌بر هوش مصنوعی ارائه دهد. این شرکت‌ها با استفاده از SmartThing، قصد دارند طیف وسیعی از قابلیت‌ها را به خودروها اضافه کنند؛ از نظارت بر سلامت سرنشینان با دوربین‌های گلکسی گرفته تا ایجاد محیطی امن و راحت برای حیوانات خانگی و حتی اتصال خودرو به خانه هوشمند.

پل چون، رئیس بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات بخش DX و رئیس مؤسسه‌ی تحقیقاتی سامسونگ گفت:

همکاری با هیوندای و کیا به ما امکان می‌دهد تا تجربه‌ی یکپارچه SmartThings را فراتر از خانه به خودروها نیز گسترش دهیم. بدین‌ترتیب، مشتریان می‌توانند از راحتی و آسایش SmartThings در هر کجا که باشند، لذت ببرند.

این همکاری گام بزرگی در جهت ایجاد زندگی هوشمند یکپارچه است. با ادغام فناوری‌های خانه هوشمند و خودرو، آینده‌ای را تصور می‌کنیم که در آن مرز بین خانه و خودرو از بین می‌رود و کاربران تجربه‌ی بی‌نظیری از اتصال و راحتی را تجربه خواهند کرد.

نوشته همکاری استراتژیک سامسونگ و هیوندای و کیا برای ادغام فناوری‌های هوشمند اولین بار در تک ناک. پدیدار شد.

واکنش شما چیست؟

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow